قیمت چسب دیوار گچی خمیری 12.5 کیلوگرم

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب دیوار گچی را در ادامه این سایت در دسترس شما قرار داده ایم که می توانید از چسب کاشی خمیری برای نصب کاشی دیوار حتی روی سطوح گچی استفاده بفرمایید.

چسب دیوار گچی با ظاهری خمیری و در بسته بندی های 12.5 کیوگرمی تولید و در این سایت نیز به فروش می رسد که این چسب با ظاهری خمیری و قدرت چسبندگی بالا برای دیوار های گچی بسیار مناسب است.

در ادامه این سایت به قیمت چسب دیوار گچی و چسب کاشی سطلی و همچنین کاربرد و مزایای آن ها بیشتر خواهیم پرداخت.

قیمت چسب دیوار گچی خمیری 12.5 کیلو

قیمت چسب دیوار گچی در این سایت بسیار ارزان می باشد به طوری برای مشتریانی که به دنبال صرف کم ترین هزینه هستند مناسب است و نیز به صرفه تر می باشد، پس پیشنهاد می شود برای کسب بیشترین سود حاصل در این صنعت این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و همین حالا جهت ثبت سفارش خود با مشاوران فروش سایت ارتباط برقرار نمایید.

چسب دیوار گچی را می توانید در این سایت که یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان انواع چسب  در ایران است با قیمتی زیر بازار تهیه نمایید، نلگفته نماند این سایت علاوه بر ارائه با کیفیت ترین چسب ها ارائه محصولاتش نیز همراه با خدمات ارسال پس از فروش است تا مشتریان بتوانند خریدی مطمئن و اسانی را تجربه کنند.

مشخصات فنی چسب دیوار گچی

  1. خمیری است
  2. سفید است
  3. برای چسباندن روی هر سطحی قابل استفاده است
  4. نیروی کششی بالای 1 نیوتن دارد

زمان نگهداری چسب خمیری

در مکان مناسب و بدون رطوبت و نور خورشید تا 1 سال در بسته بندی اولیه ماندگاری دارد.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت

 

 

چسب خمیری

 

 

12.5

 

 

120000

فروش بهترین نوع چسب کاشی و سرامیک

فروش بهترین نوع چسب کاشی و سرامیک برای دیوار گچی در این سایت به صورت اینترنتی صورت می گیرد که امروزه به عنوان رایج ترین روش به شمار می رود.

خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک برای دیوار پیشنهاد می گردد در این سایت به صورت اینترنتی انجام دهید که علاوه بر به صرفه بودن نیز می توانید سفارش خود را بدون هیچ تلاشی دریافت نمایید.

با خرید آنلاین از این سایت اینترنتی نیز از مزایایی چون ارسال به سراسر نقاط کشور، در کوتاه ترین زمان، به صورت مستقیم و بدون هیچگونه واسطه ای صورت می گیرد تا شما را از صرف هزینه های سنگین بی نیاز سازد.

یکی از دلایلی دیگری که مشتریان علاقه مند می شوند خرید خود را در این سایت انجام دهند این است که رضایت مشتریان الویت اول است زیرا اگر با خرید از این سایت، محصول ذچار نقصی باشد می توانید آن را برگشت بزنید تا برایتان تعویض شود.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری امروزه در تمامی فروشگاه ها و مراکز متفاوت می باشد لکن تمامی چسب ها در این سایت با پایین ترین نرخ عرضه می شود تا مشتری بتواند به راحتی آن را تهیه کند.

چسب کاشی سطلی که چسبی پرکارامد در صنعت ساختمان سازی می باشد از مزایا و کاربرد زیادی برخوردار است که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم نمود.

مهم ترین مزایا و کاربر چسب کاشی خمیری عبارت اند از:

  • نصب انواع کاشی بر روی گچ، سنگ، و… روی سطوح مختلف
  • چسباندن کاشی روی کاشی یا سطوح قدیمی
  • نصب آسان کاشی بدون نیاز به برداشتن کاشی قدیمی
  • دارای چسبندگی و خاصیت ارتجاعی مناسب به سطح زیر کار
  • مقاوم در مقابل تنش های ساختمان همچون زلزله های خفیف، نشست و افت بنا با خاصیت الاستیکی بالا
  • انعطاف پذیری بسیار بالا

میدانی طریقه نصب کاشی روی دیوار گچی چطوره؟

شما می توانید به راحتی چسب را روی دیوار گچی هم استفاده نمایید. این ماده کاربردهای زیادی دارد و با قیمت خوب در تهران به فروش می رسد. ابتدا باید روی دیوار گچی را با پرایمر پوشش دهید و به این صورت است که پرایمر را تهیه کنید و این ماده به شکل مایع است و بر روی دیوار گچی بزنید و بعد از خشک شدن می توانید از چسب استفاده کنید.

پرایمر باعث می شود چسب به سرعت بر روی دیوار خشک نشود زیرا خاصیت دیوار گچی این است که به سرعت آب داخل چسب را خشک می کند و مواد پرایمر باعث می شود این کار به آرامی انجام شود.

روش چسباندن سرامیک روی موزاییک چگونه است؟

ایا از چسب می شود برای چسباندن سرامیک روی موزاییک و یا روی سرامیک استفاده کرد؟ پاسخ بله است و شما می توانید به راحتی از چسب کاشی و سرامیک برای چسباندن کاشی رو کاشی و موزاییک رو موزاییک بهره ببرید.

فقط نکاتی باید رعایت شود و آن این است که باید روی موزاییک را تیشه ای کنید و زخمی نمایید و تمیز کرده و بعد چسب را با کاردک به خوبی پوشش داده و روی سطح مورد نظر بمالید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ