قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال عمده در همه رنگ

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال در نمایندگی تهران بسیار به صرفه خواهد بود لذا جهت خرید عمده این محصول در همه رنگ ها می توانید این مرکز فروش را دنبال فرمایید.

یکی از مهمترین کارها در نصب کاشی و سرامیک بند کشی می باشد که عمده زیبایی کاشی کاری به آن بستگی دارد این محصول بر پایه سیمان به تولید رسیده و برای استفاده از آن کافیست با آب مخلوط گردد.

یکی از پرفروش ترین انواع این محصول پودر بندکشی آنتی باکتریال می باشد که در فرایند تولید آن پلیمرهای سینتتیک به کار رفته بنابراین از رشد و تکثیر باکتری ها و میکروب ها جلوگیری خواهد کرد.

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال عمده

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال عمده در مراکز فروش رسمی به دلیل پخش مستقیم و بدون واسطه به زیر قیمت بازار خواهد بود در نتیجه سود قابل توجهی از آن خریدار می گردد.

ساختمان های بهداشتی و درمانی نظیر بیمارستان ها و درمانگاه ها علاوه بر کاشی و سرامیک آنتی باکتریال عمدتاً از از پودر بندکشی آنتی باکتریال نیز استفاده خواهند کرد تا از انتشار باکتری ها و میکروب ها پیشگیری نمایند.

در فرآیند تولید پودر بندکشی آنتی باکتریال از فیلترهای معدنی، سیمان، پلیمر، رنگدانه و سایر افزودنی های آبگریز استفاده شده بنابراین قیمت آن نسبت به دیگر انواع پودر بندکشی بالاتر خواهد بود لذا در خرید مستقیم از کارخانه نرخ مناسبی را دریافت خواهید کرد.

قیمت پودر بندکشی ضد آب رنگی

قیمت پودر بندکشی ضد آب رنگی

پیشگیری از نفوذ نم و رطوبت به زیر کاشی و سرامیک نصب شده در همه پروژه ها بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد بنابراین همه پیمانکاران خواستار بهترین انواع پودر بندکشی هستند که نوع ضد آب آن مقاومت و توانایی ضد آب بودن منحصر به فردی را داراست.

قیمت پودر بندکشی ضد آب رنگی به صورت روزانه در این مرکز اعلام خواهد شد تا مشتریان با مقایسه تعرفه ها با سایر عرضه کنندگان بهترین خرید خود را تجربه نمایند.

روش استفاده صحیح از پودر بندکشی آنتی باکتریال به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  1. مقدار چهار کیلو گرم از پودر بندکشی را با یک و نیم لیتر آب شرب مخلوط نمایید
  2. خود را کم کم به آب اضافه نمایید تا ملاتی یکنواخت به دست آید
  3. پنج دقیقه به ملات استراحت دهید و دوبار مخلوط نمایید ملات آماده استفاده می باشد

فراموش نکنید که زمان استفاده از پودر بند کشی چسب کاشی کاری یا ملات سنتی کاملا سفت شده باشد و فاصله بین کاشی ها کاملا تمیز و بدون گرد و خاک باشد تا محصول بهترین نتیجه را ارائه دهد.

فروش پودر بندکشی ضد اسید تیوا شیمی

فروش پودر بندکشی ضد اسید تیوا شیمی

از مهمترین کاربردهای پودر بندکشی ضد اسید می توان به مواردی همچون بندکشی کاشی های ضد اسید، استفاده در محیط هایی که امکان ریزش مواد شیمیایی و قلیایی وجود دارد، مورد استفاده در کارخانه های فرآورده های غذایی و لبنی و … اشاره نمود.

فروش پودر بندکشی ضد اسید تیوا شیمی با بهترین شرایط و امکانات در این مجموعه صورت می پذیرد لذا متقاضیان جهت ثبت سفارش می توانند از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایند.

خرید بهترین پودر بندکشی سفید

خرید بهترین پودر بندکشی سفید

پودر بندکشی سفید یکی از کاربردی ترین انواع محصول می باشد که عمدتاً در محیط های مرطوب همچون سرویس های بهداشتی و کف و دیواره حمام به کار می رود.

خرید بهترین پودر بندکشی سفید را میتوانید به صورت اینترنتی از وبسایت پیشرو انجام دهید و با بهره مندی از تخفیفات فوق العاده و خدمات ارزنده پس از فروش از حاشیه سود قابل توجهی بهره مند گردید.

یکی از مهمترین خدمات پس از فروش قابلیت مرجوع کردن محصول می باشد یعنی اگر بعد از تحویل بار نقصی را در بسته بندی یا تاریخ انقضاء احساس نمودید کافیست بدون نگرانی محصول را برگشت زده تا پس از تعویض ارسال گردد.

نحوه استفاده از پودر بند کشی بدانیم؟

نحوه استفاده از پودر بند کشی بسیار اسان است می توانید از این محصول به راحتی برای درزگیری هر نوع کاشی و سرامیک و یا آجر استفاده نمایید. چسب بندکشی بسیار مورد استفاده در صنعت ساختمان است و کارایی زیادی دارد.

این ماده به صورت پودری است و باید با آب ترکیب و خمیری شکل بشود تا بعد مورد استفاده قرار بگیرد و باید بدانید که پودر بندکشی بعداز ترکیب با آب باید خوب مخلوط شود و زمان کوتاه برای استراحت به آن بدهید.

به این شرایط توجه کنید:

  1. سطح مورد نظر تمیز باشد
  2. از ابزار مناسب استفاده کنید
  3. زمان برای خشک شدن بدهید 24 تا 48 ساعت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ