قیمت پودر بندکشی ضد آب خارجی(چسب درزگیر)

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت پودر بندکشی ضد آب مناسب است و در بسته بندی 5 کیلویی تولید و عرضه می شود و شما می توانید از آن برای درزگیری استفاده کنید.

بندکشی در واقع دارای عملکرد بسیار بالا با چسبندگی و مقاومت زیاد است که بر پایه سیمان تولید و به بازار عرضه می گردد و امروره از آن در تمامی پروژه‌های ساختمانی استفاده می شود.

پودر بندکشی در واقع با ماده خشک آماده است که برای کاربرد تنها به ترکیب کردن با آب نیاز دارد که برای استفاده باید آن را با مقدار مشخصی از آب مخلوط کرد. قیمت پودر بندکشی ضد آب و آنلاین دریافت کنید.

قیمت پودر بندکشی ضد آب

قیمت پودر بندکشی ضد آب را می توانید از شرکت دکاردن دریافت نمایید که تمامی محصولات در این شرکت زیر قیمت بازار عرضه می شوند و مشتریان می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

قیمت پودر بندکشی ضد آبپودر بند کشی ضد آب در بسته بندی های متنوع تولید و به مراکز پخش و نمایندگی ها عرضه می گردد که بزرگ ترین مراکز پخش در ایران در حال فعالیت می باشند. چسب بندکشی از نوع ضد آب کاربردهای زیادی دارد و قابل استفاده در محیط های مرطوب می باشد.

با خرید از نمایندگی و مراکز پخش، ارائه محصولات به صورت عمده و با تمامی استانداردها و خدمات ارسال پس از فروش همراه می باشد تا شما بتوانید خریدی آسان و بی دردسر و همچنین خریدی مطمئن را تجربه نمایید. خرید و قیمت پودر بندکشی ضد آب از تهران است.

مزیت چسب بندکشی

  • ضد آب است
  • برای تمامی محیط کاربرد دارد
  • به صرفه است
  • ارزان است
  • کار با آن آسان است

کاربرد چسب بندکشی

  • برای درزبندی تمامی مصالح آجر،سنگ،سرامیک و کاشی قابل استفاده است
محصول وزن قیمت به تومان
پودر بندکشی 5 130000

انواع پودر بندکشی بر اساس نوع متریال عمده

فروش انواع پودر بندکشی بر اساس نوع متریال عمده و ارزان از طریق این سایت ممکن است. شما می توانید بهترین محصولات ساختمانی را با قیمت عمده از این مرکز تهیه بفرمایید.

پودر بندکشی در نوع های مختلف در بازار تهران وجود دارد و ارسال از این مرکز به سراسر کشور است.

  1. پودر بندکشی نانو
  2. پودر بندکشی آنتی باکتریال
  3. پودر بندکشی ضد آب

می توانید از این مواد در رنگهای مختلف سفید، طوسی، مشکی، کرم و قهوه ای استفاده نمایید. البته فروش از این مرکز به صورت عمده است.

قیمت چسب درزگیر سرامیک ضد آب

چسب درزگیر سرامیک ضد آب با توجه به نوسانات بازار در مراکز متعدد  دارای قیمت هایی متفاوت است که در صورت دریافت لیست قیمت و کشب اطلاعات برای خرید آن همین حالا کارشناسان فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

در واقع این چسب  در انواع برند متفاوت است لکن تمامی محصولات درنمایندگی ها با قیمتی ارزان تر از سایر فروشگاه ها به مردم و مشتریان عرضه می گردد.

قیمت چسب درزگیر سرامیک ضد آبپودر بندکشی نانو به دلیل فرمولاسیون قوی، شامل مزایا و کاربرد فراوانی در ساختمان سازی دارد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد که عبارت اند از:

·         چسبندگی فوق العاده به جدار کاشی

·         نفوذ ناپذیری در مقابل آب و رطوبت

·         مقاومت بالا در برابر سیکل های یخبندان و ذوب

·         مقاوم در برابر شویند های اسیدی

·         اجرای آسان و بدون نیاز مهارت

·         قابل اجرا برای انواع سطوح

قیمت خمیر درزگیر نانو مرغوب

در صورت خرید خمیر درزگیر نانو مرغوب از شرکت دکاردن برای آن کم ترین هزینه را صرف خواهید کرد چراکه قیمت محصول به دلیل ارسال مستقیم از کارخانه ارزان تر از سایر مراکز می باشد.

سفارش این درزگیر نانو و انواع چسب ها به صورت اینترنتی، علاوه بر مقرون به صرفه بودن نیز می توانید سفارش خود را بدون هیچ تلاشی دریافت نمایید.

خرید اینترنتی می توان به ارسال به اقسام نقاط کشور در کوتاه ترین زمان اشاره کرد که این ارسال همواره به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ‌ای انجام می‌ شود که سودآور تر نیز است زیرا صرف هزینه ‌های بیهوده جلوگیری می‌ شود.

شایسته است بدانید به رضایت مشتری امری اساسی به شمار می ‌رود  به طوری که اگر بار به دستتان رسید و محصول از لحاظ بسته بندی دچار مشکل بود امکان برگشت محصول برای تعویض آن نیز وجود دارد. چسب بندکشی تنوع رنگی زیادی دارد و توسط شرکت ها این ماده تولید می شود و شما می توانید بهترین پودر بندکشی را از دکاردن تهیه کنید.

قیمت خمیر درزگیر نانو مرغوبقیمت درزگیر کاشی و سرامیک نانو از مراکز خرید

فروش و دریافت درزگیر کاشی و سرامیک نانو از مراکز خرید در مجموعه دکاردن توسط بهترین کارشناسان و مشاوران انجام می شود که این مجموعه در تمامی ساعات روز آماده خدمت ح به مشتریان می باشند.

چسب درزگیر کاشی و سرامیک  امروزه در کشور ما به صورت آماده در انواع برند و بسته بندی و انواع کیفیت و رنج های قیمت تولید و در بازار عرضه می شود تا متقاضی بتواند به راحتی ان را تهیه و استفاده کند.

در گذشته از روش های دوغاب و سیمان استفاده می شد که دوام پایینی داشتند که با روی کار آمدن درزگیر کاشی‌ و سرامیک باعث شد سرعت و راحتی اجرا افزایش یابد.

نحوه استفاده از پودر بند کشی نانو

نحوه استفاده از پودر بند کشی بسیار آسان است فقط باید این ماده تهیه کنید و با آب ترکیب نمایید برای هر کیسه 5 کیلویی باید 2 لیتر آب استفاده نمایید و خوب ترکیب کنید و با کاردک نرم به سطح درزها بزنید.

نباید سطح کار کثیف و آلوده باشد و ابزار مناسب داشته باشید و با زاویه 45 درجه دست درزها را پر کرده و بعد از 48 ساعت خشک و قابل استفاده است. رنگ بندی متنوع دارد که می توانید سفارش بدهید.

می دانید چسب درزیر ماستیک چه نوع چسبی است؟

چسب ماستیک چیست؟ نوعی چسب است که به صورت مایع است و وقتی اجرا شود حالت الاستیکی پیدا کرده و منعطف می باشد و باید بدانید که یا این وسیله هم می توانید درزهای  در و پنجره را پر کنید و عایق نمایید البته انواع مختلفی دارد که هر یک کارایی خاصی داشته است.

میزان مصرف پودر بندکشی رنگی پومکس

میزان مصرف پودر بندکشی رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد که اینجا شرح می دهیم.

  • سایز کاشی و یا سنگ
  • مقدار متراژ فضای مورد نظر
  • فاصله بند

این موارد را می توانید خیلی راحت رعایت کنید و این ماده را برای درزبندی کاشی و سرامیک آسان استفاده کنید و باید بدانید حدودا برای هر 15 متر یک کیسه 5 کیلویی کافی است. قیمت پودر بندکشی ضد آب را از این مرکز دریافت نمایید و پخش به سراسر کشور است.

بیشتر بدانید: مصرف پودر بندکشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ