قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب 5 کیلویی

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

 

قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب در برند های مختلف متفاوت می باشد لذا جهت استعلام قیمت این محصول در بسته بندی های ۵ کیلویی میتوانید با ما در این وبسایت همراه باشید.

خمیر درزگیری و بندکشی یکی از کاربردی ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز می باشد که می توان آب بندی و بندکشی محیط های مرطوب را به راحتی با آن انجام داد. بهترین خمیر درزگیر را از دکاردن بخواهید.

به دلیل شستشوی کاشی و سرامیک با استفاده از مواد شوینده قوی و همچنین استفاده از آب سرد و گرم بندکشی های کاشی و سرامیک ممکن است سریع سست و از بین بروند در این مواقع بهترین راهکار استفاده از خمیر درزگیری و بندکشی می باشد. پودر بندکشی با آب ترکیب می شود و خمیری شکل می گردد. طرز استفاده چسب نانو در این مقاله وجود دارد.

قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب رنگی

قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب رنگی به صورت روزانه در نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی اعلام می گردد و مشتریان می توانند با دسترسی به لیست به روز قیمت ها خریدی مطمئن را تجربه نمایند.

خمیر درزگیری و بند کشی ضد آب در رنگ بندی متنوع به بازار عرضه شده تا متقاضیان با توجه به طرح و رنگ کاشی و سرامیک به کار رفته خریدی مناسب انجام دهند.

از این محصول برای آب بندی و بند کشی محیط های مختلف می توان استفاده کرد که مهمترین آنها شامل موارد زیر خواهد شد:

  • سرویس های بهداشتی
  • استخر
  • جکوزی
  • سینک ظرفشویی
  • حمام
  • تراس
  • آشپزخانه
  • بندکشی های تخریب شده
  • ورودی و خروجی لوله آب و فاضلاب
  • بندکشی سنگ، موزاییک، سرامیک، کاشی و…

قیمت خمیر بندکشی نانو و آنتی باکتریال

قیمت خمیر بندکشی نانو و آنتی باکتریال

در فرایند تولید پودر بندکشی آنتی باکتریال از مواد پلیمری با قابلیت های ویژه استفاده شده که مهمترین آنها شامل سیمان، پلیمر، فیلر های معدنی، افزودنی های آبگریز کننده، رنگدانه و… می شوند. قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب را می توانید آسان برای درزگیری استفاده کنید که کار با آن راحت و مقورن به صرفه است.

از مهمترین قابلیت ها و ویژگی های خمیر بندکشی آنتی باکتریال می توان به مواردی همچون خاصیت آب گریزی، پیشگیری از رشد میکروب ها و باکتری ها، داشتن ثبات رنگ، انعطاف پذیری مناسب، سهولت در اجرا و تمیز شدن و غیره اشاره داشت.

قیمت خمیر بندکشی نانو و آنتی باکتریال با در نظر گرفتن قیمت خرید مواد اولیه و سطح کیفیت نهایی محصول در مجموعه‌های مربوطه تصویب و از طریق نمایندگی ها و سایت های اینترنتی اطلاع رسانی میگردد.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت تومان

 

قیمت پودر بندکشی

 

5

 

120000

خرید اینترنتی خمیر بندکشی

فروش بهترین خمیر بندکشی

خرید اینترنتی خمیر بندکشی در شرکت بازرگانی دکاردن به صورت ضمانتی انجام خواهد شد زیرا این مجموعه با داشتن چندین سال سابقه کار موفق و همچنین بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب توانسته با برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی همکاری مستقیم برقرار نماید و محصول را بدون واسطه در دسترس خریداران قرار دهد. خرید خمیر بندکشی از دکاردن ممکن است.

جهت ثبت سفارش علاوه بر درگاه های ارتباطی ارائه شده در انتهای سایت متقاضی می تواند نام و نام خانوادگی و شماره تماس و نام شهر خود را در فرم های فروش تکمیل و ارسال فرمایید تا در اولین فرصت همکاران ما با آنها تماس برقرار نمایند. قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب بسیار مناسب در تهران تولید و پخش می شود.

نحوه استفاده از خمیر بندکشی بدانیم؟

نحوه استفاده از خمیر بندکشی بدانیم؟

قابل توجه خریداران محترم قبل از خشک شدن خمیر بند کشی محیط دور آن نباید خیس شود زیرا در این صورت خمیر خشک نخواهد شد و مدت زمان لازم برای خشک شدن کامل این محصول یک الی دو روز می باشد.

نحوه استفاده از خمیر بندکشی بدانیم؟ این محصول که به صورت آماده مصرف به بازار عرضه شده طرز استفاده راحتی داشته و تنها کافیست محل مورد نظر را از قبل با یک پارچه خشک تمیز نمایید و زمان استفاده بسته بندی را چرا به خوبی تکان داده و در محل مورد نظر اعمال کنید و بعد از پایان کار به کمک کاردک و پارچه قسمت های اضافی خمیر را تمیز نمایید.

بهترین درزگیر کاشی و سرامیک را از کجا بخریم؟

بهترین درزگیر کاشی و سرامیک را می توانید از مراکز معتبر از تهران و یا شرکتهای اینترنتی تهیه بفرمایید اما باید بدانید که ما یکی از بهترین شرکتهای عرضه محصولات ساختمانی د رتهران هستیم.

شما می توانید هر نوع چسب کاشی و سرامیک را با بهترین قیمت و کیفیت از این مرکز تهیه بفرمایید. تولید چسب کاشی خمیری و تولید چسب پودری برای هر نوع سرامیک و اسلب در تهران انجام می شود. و شرکتهای خوبی در این زمینه فعال هستند.

برای درزگیری کاشی بهتر است از چسب بندکشی یا پودر بندکشی استفاده شود که این ماده با آب ترکیب و عرضه می شود و قدرت ماندگاری زیادی دارد. برای خرید چسب بندکشی با ما در ارتباط باشید.

مزیت چسب بندکشی

  • ضد آب است
  • تنوع رنگی دارد
  • اجرا با آن سریع است
  • در هر نوع آب و هوایی کارایی دارد
  • مناسب برای هر نوع سازه است

کاربرد چسب بندکشی

  • قابل استفاده برای آجر و سنگ و پرسلان
  • قابل استفاده در محیط های مرطوب
  • قابل استفاده برای نمای ساختمان است

زمان خشک شدن خمیر درزگیر را بدانید؟

زمان خشک سدن خمیر درزگیر بسیار کم است و شما می توانید از پودر بندکشی با بهترین کیفیت برای پر کردن درزهای کاشی و آجر استفاده نمایید و نگرانی از بابت نو جنس و متریال نداشته باشید.

باید بدانید که اصولی را در درزگیری رعایت نمایید و بعد از اجرای کار 24 ساعت زمان برای خشک شدن درزها بدهید و بعد قابل استفاده است.

چگونه خمیر درزگیر درست کنیم؟

شما می توانیم پودر بندکشی را خشک تهیه کنید و با آب مخلوط کرده و خمیر درزگیر درست کنید که البته کار با این ماده بسیار آسان است و اگر برای شما تهیه آن سخت است می توانید خمیر بندکشی و یا درزگیر که آماده در بسته های 1 کیلویی می باشد را تهیه کنید.

بهترین خمیر درزگیر را می توانید از ما تهیه کنید که این ماده در رنگ سفید تولید و قیمت خوبی دارد و کار با آن آسانتر از مواد سنتی و بی کیفیت می باشد از این رو می توانید آنلاین از دکاردن تهیه کنید.

معایب خمیر درزگیر نانو چیست؟

باید بگوییم که معایب خمیر درزگیر نانو بسیار اندک است زیرا موادهای جدید بر اساس بهترین تکنولوژی و به صورت آزمایشگاهی تولید می شوند که برای مشتریان به صرفه است. شما می توانید انواع چسب کاشی و سرامیک را تهیه نمایید و نگرانی از آن نداشته باشید. بیشتر در مورد معایب خمیر درزگیر بدانید. قیمت خمیر بندکشی مناسب است.

  • بهتر است از برندهای مطرح استفاده نمایید
  • بهتر است به صورت ضخیم از این ماده بر روی درز استفاده شود نه نازک
  • برای حرکتهای طولانی توصیه نمی شود اما تحمل فشار را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ