قیمت نانو چسب بندکشی ضد کپک رنگی ساختمان

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت نانو چسب بندکشی در برندهای متنوع و مختلف خواهد بود و لذا متقاضیان برای تهیه عمده این محصول در مدل رنگی با خاصیت ضد کپک می‌توانند از طریق این سایت فروش اقدام نمایند.

بندکشی کاشی و سرامیک یکی از مهمترین بخش های  در صنعت ساخت و ساز محسوب می‌شود که در زمان گذشته استفاده از ملات و سیمان برای بندکشی بسیار رایج بوده اما امروزه با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد نانو چسب بندکشی استفاده از این محصول رواج پیدا کرده است.

نانو چسب بندکشی که در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته به عنوان یک عایق رطوبتی عمل خواهد کرد و به دلیل ترکیبات نانو و پلیمری که در ساخت آن استفاده شده به صورت ۱۰۰ درصد از نفوذ رطوبت جلوگیری می نماید. امروزه خمیر بندکشی هم تولید شده است که این ماده آماده است و کاربرد زیادی برای ساخت و ساز دارد.

قیمت چسب نانو برای استخر

قیمت چسب نانو برای استخر را از ما بخواهید این ماده با بهترین قیمت و کیفیت از این مرکز ارائه می شود و شما می توانید زیر قیمت بازار این ماده را تهیه نمایید. از این رو از چسب نانو برای آب بندی و عایق کردن استخر استفاده می شود.

این ماده بسیار به صرفه است و با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می گردد. چسب های زیادی در بازار وجود دارد اما شما می توانید بهترین محصولات را از شرکت دکاردن آنلاین بخرید. قیمت چسب نانو کاشی در دکاردن است.

قیمت نانو چسب بندکشی رنگی

قیمت نانو چسب بندکشی رنگی با توجه به ترکیبات به کار رفته در آن و سطح کیفیت نهایی محصول متفاوت می باشد مشتریان برای استعلام قیمت روز می‌توانند به مجموعه‌های مختلف مراجعه نمایند.

در محیط‌های مرطوب مانند حمام و سرویس های بهداشتی بدون نیاز به تخریب میتوان با ایجاد یک لایه از چسب بند کشی برروی بندکشی های از بین رفته آنها را در مقابله نفوذ آب و مواد شوینده اسیدی مقاوم نمود.

این محصول به صورت رنگی و غیر رنگی تولید و به بازار عرضه شده است که طیف رنگی وسیع محصول موجب شده تا افراد با سلایق مختلف با توجه به رنگ کاشی و سرامیک استفاده شده محصول مورد نظر را انتخاب نمایند.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت تومان

 

قیمت نانو چسب بندکشی

 

5

 

138000

خرید بهترین چسب بند کشی

خرید بهترین چسب بند کشی

از مهمترین کاربردهای محلول چسب بندکشی نانو می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ضد آب نمودن کاشی و سرامیک
  • آب بندی سطوح چوبی
  • مورد استفاده در نمای ساختمان برای پیشگیری از نفوذ رطوبت
  • قابل اختلاط با رنگ های پلاستیکی پایه آب
  • امکان اختلاط با گچ و ضد آب نمودن گچ

خرید بهترین چسب بندکشی و قیمت نانو چسب بندکشی را می توانید از شرکت دکاردن انجام دهید زیرا توانسته با معتبر ترین برندهای تولیدکننده در ایران همکاری مستقیم برقرار نماید و با داشتن پرسنل فروش حرفه ای نیاز بازار داخلی را به بهترین نحو تامین کند.

جهت ثبت سفارش مستقیم و بدون واسطه کافیست از طریق اطلاعات تماس ارائه شده با مدیریت فروش ارتباط برقرار نمایید تا  شما را به طور کامل راهنمایی سازد.

طرز تهیه ملات بند کشی کاشی بدانیم؟

طرز تهیه ملات بند کشی کاشی بسیار آسان است باید اول بسته پودر بندکشی را آماده تهیه نمایید و به ازای هر کیسه 5 کیلویی 2 لیتر آب مخلوط نمایید و خوب ترکیب و برای این کار از همزن برقی بهره ببرید و بعد از ترکیب با کاردک نرم روی درزها بکشید.

مهم است که ابزار مناسب استفاده نمایید و زاویه دست 45 درجه باشد و بعد از اتمام کار زمان برای خشک شدن بدهید حدودا 24 ساعت اما برای اینکه نحوه ساخت ملات برای کاشی را بیشتر بدانید این مطلب را بخوانید.

قیمت چسب نانو درجه 1

قیمت چسب نانو درجه 1

در کارخانجات تولیدی با بهره مندی از فناوری نانو و ذرات سیلیس فرآوری شده این محصول تهیه شده تا در برابر شوینده های شیمیایی و مواد اسیدی و بازی مقاومت بالایی داشته باشد.

قیمت چسب نانو درجه 1 نسبت به محصولات نا خالص و بی کیفیت بالاتر خواهد بود اما به دلیل قابلیت های ویژه ای که دارد در بازار ایران بسیار پرفروش بوده و روز به روز به طرفداران آن افزوده خواهد.

شایان ذکر است که قیمت ارائه شده در نمایندگی ها به دلیل حذف واسطه ها و ارسال بدون واسطه ارزان ترین نرخ بازار خواهد بود بنابراین متقاضیان فرصت را از دست نداده و برای مشاهده آخرین لیست قیمت بروز رسانی شده از درگاه های فضای مجازی به کارشناس فروش مراجعه نمایند

قیمت چسب نانو برای پشت بام و درزگیری

قیمت چسب نانو برای پشت بام و درزگیری

عایق بندی پشت بام یکی از مهمترین کارها برای افزایش طول عمر سازه می باشد لذا اگر به درستی این کار انجام نشود و خسارات جبران ناپذیری به بنا وارد خواهد شد به همین دلیل استفاده از  چسب نانو برای ضد آب نمودن پشت بام ها یک انتخاب هوشمندانه می باشد.

قیمت چسب نانو برای پشت بام و درزگیری با در نظر گرفتن معیارهای زیادی از جمله هزینه های تولید و قیمت خرید مواد اولیه تعیین خواهد شد و از طریق مجموعه هایی همچون شبکه های اجتماعی، دفاتر فروش رسمی، شرکت‌های پخش، فروشگاه های آنلاین اعلام می گردد.

طرز استفاده از چسب نانو را بدانید؟

طرز استفاده از چسب نانو بسیار آسان است و می توانید از این محصول برای درزگیری هر نوع کاشی و سنگ بهره ببرید. این ماده در وزن 5 یا 10 کیلویی تولید می شود و رنگ بندی مختلی دارد

  • سفید
  • سیاه
  • طوسی
  • قهوه ای
  • کرم و..

چسب نانو را باید با آب خوب مخلوط کنید و زمان کوتاه در بین ترکیب داده و دوباره مخلوط نمایید. سپس از کاردک برای پرکردن درز بهره ببرید. بهتر است 24 سات زمان برای خشک شدن بدهید و بعد قابل استفاده است. فروش پودر بندکشی از این مجموعه امکان یذیر است.

چسب آب بندی پشت بام مرغوب

یکی از چسب هایی که می توانید از آن برای آب بندی ساختمان استفاده نمایید چسب بتن اب بندی است که از مواد مرغوبی در ساختار این ماده استفاده شده است و برای بخش های مختلف و پرتردد از نظر رطوبت کارایی دارد.

قیمت چسب آب بندی پشت بام مناسب و به صرفه است و کارایی زیادی در ساخت و ساز دارد و شما می توانید بهترین چسب بتن را از این مرکز برای مستحکم کردن ساختمان استفاده نمایید.

بهترین مواد برای بندکشی سرامیک در سایت

بهترین مواد برای بندکشی سرامیک چیست؟ معمولا نصابان از دوغاب و یا مواد سنتی برای درزگیری استفاده می نمایند اما امروزه با تولید چسب بندکشی کار بسیار آسان شده است که در زمان کوتاه سطح زیادی بندکشی می شود از طرفی قیمت چسب بندکشی بسیار مناسب و به صرفه و تمیز است که به راحتی انجام می گردد. چسب بندکشی کارایی زیادی دارد و شما می توانید از انوا چسب کاشی برای محیط های مختلف و مختص آن محیط استفاده نمایید. تولید بهترین چسب بندکشی در این مجموه امکان دارد.

می توانید با استفاده از کاردک مناسب و چسب بندکشی در کوتاهترین زمان ممکن سطح زیادی را بندکشی کنید بدون اینکه خسته بشوید و زمان بر باشد. مزیتهای پودر بندکشی زیاد است.

  • ضد آب است
  • در هر محیطی قابل اجرا است
  • ضد کپک است
  • ماندگاری طولانی دارد
  • سطح کار  را صاف و صیقلی می کند

بهترین مواد برای بندکشی سرامیک در سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ