لیست قیمت عایق رطوبتی نانو تضمینی+ راهنمای استفاده

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

لیست قیمت عایق رطوبتی نانو به صورت روزانه و تضمینی در سایت دکاردن قرار می‌گیرد تا متقاضیان با اطمینان خاطر نسبت به سفارش دهی محصول اقدام نمایند.

با استفاده از دانش کاربردی و فناوری نانو عایق های رطوبتی نانو با قابلیت ها و توانایی های مخصوص به تولید رسیده اند که مورد استقبال شاغلان در صنعت ساخت و ساز قرار گرفته است.

در گذشته برای عایق بندی محیط های در معرض رطوبت از ایزوگام و قیرگونی استفاده می‌شد اما در ساخت و سازهای مدرن عایق های رطوبتی نانو جایگزین روش‌های سنتی شده اند. انواع چسب عایق و بهترین چسب کاشی را اینجا می توانید ببینید.

قیمت عایق رطوبتی پشت بام آکام گستر

یکی از محصولاتی که می توانید از آن برای عایق کردن استفاده نمایید چسب عایق آکام است که بسیار مناسب برای محیط های مختلف و مواجه با آب زیاد می باشد. این ماده از رزین آب بندی درجه 1 درست شده است که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت عایق رطوبتی پشت بام را می توانید ارزانتر از مغازه از این شرکت دریافت نمایید. تولید چسب بام در تهران و با کیفیت عالی صورت می گیرد و مزیتهای زیادی دارد که شامل است:
  • منطف است و ضد آب می باشد
  • طول عمر بالای 5 سال دارد
  • برای محیط های مرطوب ساخته شده است
  • اجرای آسان آن از مزیتهای خوب آن است

لیست قیمت عایق رطوبتی نانو دارای استاندارد

لیست قیمت عایق رطوبتی نانو استاندارد را میتوانید با برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده از طریق شبکه های اجتماعی ارائه شده در این وبسایت استعلام بگیرید.

عایق رطوبتی نانو بر پایه رزین های اکریلیک به تولید رسیده از همین رو می تواند بر روی سطوح مختلف از جمله آجری، فلزی، آسفالت، ایزوگام و… به راحتی اجرا شود.

سطح کیفیت بیشترین تاثیر را در قیمت‌گذاری عایق رطوبتی خواهد داشت و بدون شک محصولاتی که با بیشترین سطح مرغوبیت به تولید رسیده اند نسبت به محصولات ناخالص از تعرفه بالاتری برخوردار هستند. خرید عایق رطوبتی نانو از تهران امکان دارد.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت تومان

 

قیمت عایق نانو

 

20+10

 

1/500/000

نمایندگی فروش عایق نانو در پایتخت

نمایندگی فروش عایق نانو در پایتخت

از بارز ترین مزایای عایق نانو که توجهات زیادی را در صنعت ساخت و ساز به خود جلب نمود می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. داشتن طیف رنگی گسترده
  2. دارای خواص آنتی باکتریال
  3. صرفه جویی در زمان و انرژی
  4. قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح
  5. ماندگاری حداقل ۳۰ سال
  6. به صرفه بودن از نظر اقتصادی
  7. پیشگیری از افزایش وزن پشت بام

در چند دهه اخیر پیشرفت در حوزه علم نانو بسیار چشمگیر بوده به گونه ای که تاثیرات مهمی در صنایع مختلف از جمله صنعت تولید محصولات ساختمانی بر جای گذاشته است یکی از کارآمد ترین آنها عایق نانو رطوبتی می باشد.

نمایندگی فروش عایق نانو در پایتخت به منظور برقرار ساختن شرایط خرید بهینه و حاصل نمودن رضایتمندی خریداران بهترین شرایط سفارش دهی را فراهم نموده تا مشتریان از سراسر کشور نسبت به تهیه محصول مورد نظر بدون دغدغه اقدام نمایند. در این مرکز لیست قیمت عایق رطوبتی نانو را دریافت نمایید.

قیمت هر کیلو عایق نانو چقدر است؟

قیمت هر کیلو عایق نانو چقدر است؟

قابل توجه خریداران گرامی برای استفاده از عایق نانو و اطلاع از قیمت آن ابتدا باید متراژ را به صورت دقیق بدانید و به اطلاع کارشناسان فروش  رسانده تا میزان دقیق محصول مورد نظر را در اختیار تان قرار دهد.

قیمت هر کیلو عایق نانو چقدر است؟ قابل توجه مشتریان گرامی نرخ این محصول ثابت نبوده و با توجه به معیارهای زیادی از جمله سطح کیفیت، برند سازنده، قیمت خرید مواد اولیه، برآورد هزینه های مختلف تولید و… در حال نوسان می باشد.

حذف واسطه ها و دلالان با  کاهش چشمگیر قیمت نهایی همراه است از همین‌رو مشتریان را جهت سفارش دهی به وب سایت دکاردن دعوت می نماییم.

اجرای عایق نانو پشت بام به روش ساده

اجرای عایق نانو پشت بام به روش ساده

نفوذ پذیری آب از پشت بام به سقف ساختمان با خسارت‌ های هنگفتی همراه است بهترین پیشنهاد برای پیشگیری از این اتفاق استفاده از عایق های رطوبتی نانو می باشد که از قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند.

اجرای عایق نانو پشت بام به روش ساده به طور کلی شامل چهار مرحله انجام زیر سازی و آماده کردن سطح مورد نظر، اعمال و اجرای پرایمر، عملی کردن و اجرای عایق، تست و آزمایش آب در مرحله آخر می‌شود.

در این سایت نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا متقاضیان گرامی را با این محصول آشنا نماییم جهت سفارش دهید می توانید از طریق شبکه های اجتماعی، شماره تماس و ایمیل ارائه شده با مدیر فروش در ارتباط باشید.

راهنمای استفاده:

  • سطح مورد نظر تمیز و خشک باشد
  • سطح باید صاف باشد تا مقدار کمی مواد استفاده شود
  • از غلتک استفاده شود
  • چسب عایق تک جزئی را با آب مخلوط کرده و حدود 10 درصد برای 8 لیتر مواد و به صورت یک لایه نازک روی سطح مالیده شود و مثل رنگ کردن است
  • اگر از چسب عایق دو جزئی استفاده می شود باید پودر و رزین را با هم خوب ترکیب و با غلتک به ضخامت یک میل اجرا شود
  • اگر تمایل به اجرای دو بار بود بگذارید نیم خشک شود و حدودا بعد از 8 ساعت دوباره اجرا شود

 

در این ویدئو اجرای عایق نانو را ببینید.

قیمت عایق رطوبتی نانو برای پشت بام عمده

آیا می دانید چسب عایق چیست و چه مزایایی دارد؟ یکی از محصولاتی که می توانید از آن برای عایق کردن سطوح آبی که با آب بسیار در ارتباط است استفاده نمایید این محصول می باشد. فروش عایق رطوبتی نانو در تهران رایج بوده و بهترین تولید کنندگان در این صنعت وجود دارد.

از این رو می توانید از چسب کاشی و سرامیک بیشترین بهره را ببرید و استفاده مفید و خوبی از آن داشته باشید. چسب عایق در قیمت مناسب و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد. لیست قیمت عایق رطوبتی نانو را ارزان از ما استعلام کنید.

قیمت عایق نانو پشت بام مرغوب

قیمت عایق نانو پشت بام مناسب و با بهترین کیفیت و مرغوبیت توسط این مرکز تولید و ارائه می گردد. چسب عایق کارایی زیادی دارد و برای هر محیطی که با آب در ارتباط زیاد است استفاده می شود. قیمت عایق نانو را می توانید از ما دریافت نمایید.

با این ماده با آسودگی خاطر ساختمانهای خود را ضد آب نمایید و مهمتر از همه در کوتاهترین زمان و بهینه می توانید از هزینه های اضافی کاسته و کیفیت خوبی را داشته باشید.

قیمت عایق رطوبتی ایزوگام عمده

امروزه استفاده از مواد نانو بسیار مورد توجه قرار گرفته است و با پیشرفت علم و صنعت زندگی آسوده تر از قبل شده و تولید مواد ساختمانی جدید کمک می کند افراد بهتر بتواند ساختمانهای ایمن و مدرن بسازند.

از این رو قیمت عایق رطوبتی ایزوگام بسیار مناسب و عمده ارائه می شود شما می توانید از چسب عایق نانو برای ایزوگام کردن پشت بام و استخر و یا هر مکانی که با آب در ارتباط است استفاده کنید. خرید عایق رطوبتی پشت بام از دکاردن انجام دهید.

  1. به صورت دو جزئی و تک جزئی تولید می شود
  2. ضد آب کننده قوی سطوح است
  3. اجرای آسانی دارد

معایب عایق رطوبتی نانو بدانید

معایب عایق رطوبتی نانو بسیار اندک است اما باید بدانید که از این ماده برای عایق کردن پشت بام و استخر می توانید استفاده کنید که مزیتهایش بیشتر از معایب آن است.

  • اما بهتر است این ماده توسط کسی که تخصص در اجرای عایق کاری دارد اجرا شود و افراد متخصص بهتر می دانند که چگونه با چسب عایق کار کنند.
  • در صورت سرد بودن محیط ممکن است اجرا ب خوبی صورت نگیرد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ