قیمت عایق نانو پشت بام در سایت

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت عایق نانو پشت بام را میتوانید در سایت مقابل به راحتی استعلام بگیرید و جهت بهره مندی از تخفیفات و خدمات پس از فروش به ادامه مقاله مراجعه نمایید.

یکی از فراورده های ضد آب که با هدف عایق بندی محیط هایی در معرض آب، نم و رطوبت از جمله پشت بام ها مورد استفاده قرار می گیرد عایق نانو پشت بام می باشد.

اگر عایق کاری پشت بام ها به درستی و با بهره‌مندی از مواد مناسب انجام نشود و رطوبت به سقف نفوذ پیدا خواهد کند علاوه بر ایجاد شوره و سفیدک در سطح خارجی دیوار محلی مناسب برای رشد باکتری ها و قارچ ها خواهد بود که در نهایت منجر به ایجاد بوی ناخوشایند می گردد.

قیمت عایق نانو پشت بام درجه 1

قیمت عایق نانو پشت بام درجه ۱ با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین نوسان قیمت خرید مواد اولیه متغیر خواهد بود به همین دلیل ابتدا باید جهت استعلام قیمت روز اقدام نمایید.

عایق نانو پشت بام به متریال ها و موادی گفته خواهد شد که مانع از نفوذ آب و رطوبت به ساختمان می گردد و امروزه به دلیل افزایش طرفداران این محصول در برند های مختلف به چشم خواهد خورد.

محصول وزن قیمت به تومان
عایق رطوبتی نانو 8 1400000

برای مشاهده و دستیابی به آخرین فایل به روز رسانی قیمت ها در برند های گوناگون  میتوانید از طریق فضای مجازی با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

 آیا می دانید بهترین پوشش برای پشت بام چیست؟

بهترین پوشش برای پشت بام چیست؟ چه مزیتی دارد؟ معمولا از انواع روش ها برای عایق کردن پشت بام استفاده می شود که در انتهای مقاله توضیح دادیم. اما از نظر ما و کارشناسان چسب یکی از مواد جدید و بهینه و مطابق استانداردهای ساخت و ساز است که توسط تولید کننده تولید و عرضه می شود.

و در آزمایشگاه بررسی شده و مناسب با ساخت و ساز نوین می باشد از این رو توصیه می شود که از چسب های مرغوب و مناسب برای پوشش بام استفاده نمایید و تولید و عرضه از این مرکز می باشد.

خرید عایق رطوبتی پشت بام مرغوب

خرید عایق رطوبتی پشت بام مرغوب

در گذشته برای عایق بندی پشت بام ها از مواد نفتی مانند قیر گونی و ایزوگام استفاده می شد که به دلیل معایبی از جمله ماندگاری کوتاه، امکان نشتی آب، احتمال خرابی و فساد در صورت نگهداری در شرایط نامناسب، تغییر سایز با گذشت زمان، ضعف در اتصال ایزوگام به بعضی سطوح، احتمال خطر آتش سوزی و… منسوخ شده است و جایگزین آنها عایق های رطوبتی پشت بام می باشند.

خرید عایق رطوبتی پشت بام مرغوب را میتوانید با بهره مندی از بهترین قیمت و کیفیت بازار از وب سایت مقابل انجام دهید و با بهره مندی از بیشترین میزان سود در تجارت و کسب و کار خود پیشرفت نمایید. خرید عایق نانو پشت بام از این مرکز است.

بهترین عایق رطوبتی پشت بام پومکس

بهترین عایق رطوبتی پشت بام پومکس

برخی از مهمترین ویژگی ها و مزایای عایق رطوبتی پومکس شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. این نمونه از عایق های رطوبتی کاملاً بی رنگ بوده و بعد از استفاده تغییری در شکل ظاهری ساختمان نخواهند داشت
  2. آماده به مصرف بوده و نحوه اجرای آن بسیار ساده می باشد
  3. از ایجاد شوره و سفیدک در نمای خارجی سطح جلوگیری می نماید
  4. قابلیت شستشوی راحت را با آب داشته و بعد از خشک شدن با آب حل نخواهد شد

بهترین عایق رطوبتی پشت بام پومکس در مجموعه هایی ارائه خواهد شد که به صورت تخصصی با تولیدکننده در همکاری مستقیم هستند و محصول را بدون واسطه برای خریداران ارائه می نمایند. قیمت عایق نانو پشت بام مناسب است.

فعالان در صنعت ساخت و ساز که در پروژه های بزرگ ساختمانی فعالیت می نمایند یا مجموعه هایی که در حیطه فروش چسب های ساختمانی به صورت جزئی فعال هستند برای بهره‌مندی از قیمت مناسب تر و کسب سود قابل توجه اقدام به خرید عمده این محصول از نمایندگی های رسمی می نمایند.

اجرای عایق نانو پشت بام را بدانید؟

اجرای عایق نانو پشت بام را بدانید؟

اجرای عایق نانو پشت بام را بدانید؟ به این صورت می باشد که سطح زیر کار از هرگونه گرد و غبار، ذرات چربی، عایق های کهنه و دیگر آلودگی ها تمیز باشد سپس این محصول را مانند پوشش های رنگی با استفاده از پیستوله یا غلتک های رنگ رزی بر روی سطح اجرا می نمایند.

برای دریافت آگاهی بیشتر از نحوه استفاده می توانید با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید و میزان دقیق مصرف عایق نانو پشت بام را جویا شوید.

روش عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام

یکی از روشهای عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام می دانید چیست؟ چسب از بهترین مواد برای ایزوگام کردن سطوح محسوب می شود و شما می توانید به راحتی از چسب عایق برای ضد آب کردن سطوح استخری و یا بام بهره ببرید.

مزیت چسب بسیار بیشتر از مواد سنتی و قدیمی است و کارایی بالایی در صنعت ساختمان دارد از این رو می توانید از این ماده برای عایق کردن بیشترین استفاده را ببرید و بدانید که مناسب با هر سازه ای است و مقاومت بالایی دارد چون از مواد پلیمری و نانو درست شده است. می توانید قیمت عایق پلیمری پشت بام را از ما بخواهید.

قیمت عایق پلیمری پشت بام مرغوب

قیمت عایق پلیمری پشت بام را از نوع مرغوب و درجه 1 می توانید از بهترین تولید کنندگان در سراسر ایران تهیه نمایید البته این ماده با بهترین کیفیت در تهران تولید و عرضه می شود. از عایق پلیمری می توانید برای جلوگیری از ایجاد و یا نفوذ رطوبت به داخل ساختمان بهره ببرید. قیمت عایق نانو پشت بام ارزان از ما بخواهید. قیمت عایق رطوبتی پشت بام را از شرکت دریافت نمایید.

این ماده از مواد پلیمری درسته شده است و مناسب برای مکانهای آبی زیر است:

  • پشت بام
  • استخر
  • تراس
  • سرویس بهداشتی

انواع روش های آب بندی بام را بدانید

انواع روش های آب بندی بام در این مرکز به شما معرفی می شود. شما می توانید از چسب برای عایق کردن پشت بام استفاده نمایید البته روش های مختلف را می گوییم:

  • ایزوگام این روش بسیار مرسوم بوده و توسط افراد مختلف اجرا با استفاده از این ماده و دادن حرارت سطح عایق می گردد.
  • قیرگونی از ماده قیر برای عایق کردن استفاده می شود که بسیار قدیمی شده است
  • عایق های رطوبتی نانو که شامل عیق پشم شیشه و یا سنگ است که از این مواد استفاده می شود.
  • چسب های رطوبتی شامل چسب های نانو می باشد که کار با این مواد آسان و بهینه و مناسب تر از مواد دیگر می باشد.
بیشتر بدانید: انواع عایق نانو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ