قیمت چسب آجر نما پودری خرید آنلاین

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب آجر نما پودری در مجموعه های مختلف اطلاع رسانی میگردد لازم به ذکر است که در خرید آنلاین شاهد مناسب ترین قیمت بازار خواهید بود.

نماسازی ساختمان یکی از مهمترین بخش ها به شمار می رود که معمولاً با مصالح گوناگون انجام خواهد شد که یکی از رایج‌ترین آنها آجر های نما می باشند که امروزه برای نصب از چسب آجر نما پودری استفاده خواهد شد.

در گذشته برای نصب آجر های نما از ملات های ماسه و سیمان استفاده می شد که یک روش کاملا پر دردسر و پر هزینه بود اما امروزه استفاده از چسب آجر نما بسیار اقتصادی می باشد.

قیمت چسب آجر نما پودری

قیمت چسب آجر نما پودری با در نظر گرفتن سطح کیفیت آن و برند تولید کننده تصویب و اطلاع رسانی میگردد تا متقاضیان با اطلاع از قیمت روز محصول خرید مطمئن را داشته باشند.

چسب آجر نما پودری برای استفاده باید با میزان مشخص آب ترکیب شود تا یک ملات کاملا همگن و یکنواخت حاصل شود که از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است.

در فرمولاسیون تولید چسب آجر نما پودری از ترکیباتی با قدرت چسبندگی عالی و همچنین استحکام و پیشگیری از نفوذ آب استفاده شده به همین دلیل می توان انواع آجر، کاشی، محصولات گچی و..‌. را به یکدیگر یا سطوح مختلف چسباند.

قیمت چسب آجر نسوز ضد آب

قیمت چسب آجر نسوز ضد آب

چسب های آجر نسوز متناسب با ویژگی های ساختاری آجر نسوز به تولید رسیده اند که در کنار مقاومت دمایی زیاد از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشند.

قیمت چسب آجر نسوز ضد آب با توجه به شرایط اقتصادی کشور در نوسان خواهد بود زیرا قیمت خرید مواد اولیه ثابت می باشد در نتیجه قیمت نهایی این محصول نیز دچار تغییر بوده و بنابراین باید قبل از سفارش دهی برای استعلام قیمت روز اقدام فرمایید.

به استحضار می رساند در صورت سفارش عمده آجر نسوز از کارخانه تولید کننده علاوه بر بهره‌مندی از درصد تخفیفات ویژه شاهد خدمات ارزنده ای پس از فروش مانند ضمانت مرجوعی محصول خواهید بود بنابر این فرصت را از دست نداده و هم اینک برای ثبت سفارشات خود با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایید.

طرز تهیه چسب آجر نما بدانید؟

طرز تهیه چسب آجر نما بدانید؟

چسب آجر نما از ویژگی ها و مزیت های بیشماری برخوردار می باشد یکی از مهم ترین آن ها بی خطر بودن این محصول از زیرا کاملا خنثی و غیرقابل اشتعال می باشد اما در صورت تماس با چشم و دهان آنها را با آب فراوان سریعا شستشو دهید.

طرز تهیه چسب آجر نما بدانید؟ این محصول در کارخانجات مجهز با بهره مندی از امکانات دستگاه های پیشرفته به صورت پودری و در دو رنگ سفید و سیاه به تولید رسیده و در بسته بندی های با حجم های مختلف به بازارهای فروش عرضه شده است.

شرایط نگهداری چسب آجر نما شامل موارد زیر خواهد شد:

  • به دور از تابش مستقیم نور خورشید
  • قرار نگرفتن در محیطی مرطوب با یخبندان
  • دمای محیط ۵ الی ۳۵ درجه سانتی گراد
  • در بسته بندی اولیه قبل از باز شدن به مدت سه سال تاریخ انقضاء دارد

طریقه نصب آجر نسوز با چسب چطور است؟

طریقه نصب آجر نسوز با چسب چطور است؟

طریقه نصب آجر نسوز با چسب چطور است؟ به این صورت می باشد که سطح زیر کار کاملا صاف و هموار و عاری از گرد و غبار چربی باشد سپس چسب آجر نسوز پودری را با آب ترکیب نموده و در قسمت پشتی آجر پخش کره ثبت آن را در محل مورد نظر نصب نمایید.

جهت دریافت اطلاعات تخصصی تر می توانید با مشاورین فروش سایت در ارتباط باشید و با دریافت راهنمایی بهترین عملکرد را از این محصول شاهد باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ