خرید پودر بند کشی سرامیک از سایت

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

خرید پودر بندکشی سرامیک را می‌توانید با کیفیت و آنالیز درجه یک و همچنین قیمت مقرون به صرفه از معتبر ترین سایت خرید و فروش این محصول در ایران انجام دهید.

یکی از کاربردی ترین محصولات در کاشی کاری و سرامیک کاری بهره مندی از پودر بندکشی سرامیک درجه یک می باشد که موجب زیبایی ظاهری کار و همچنین دوام و استحکام کاشی و سرامیک نصب شده میشود.

پودر های بندکشی که امروزه با فناوری نانو به تولید رسیدند به دلیل قابلیت پیشگیری از نفوذ آب برای نصب انواع کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب بهترین انتخاب می باشد.

خرید پودر بند کشی سرامیک رنگی

خرید پودر بندکشی سرامیک رنگی را می توان به صورت مستقیم از واحد تولید کننده انجام داد و از بهترین شرایط سفارش دهی یعنی قیمت ارزان و کیفیت درجه یک بهره مند شد.

یکی از محبوب ترین انواع پودر بندکشی سرامیک نوع رنگی آن می باشد که با توجه به پاسخ گویی به همه سلیقه ها و وجود طرح و رنگ های مختلف برای کاشی و سرامیک نصب شده دارای طیف رنگی وسیعی می باشد و از قابلیت‌های همچون پیشگیری از نفوذ آب برخوردار است.

قابل توجه مشتریان گرامی تنها علت کاهش چشمگیر قیمت نهایی پودر بندکشی سرامیک در این وب سایت حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولید کننده می باشد و کوچکترین تاثیری در سطح کیفیت محصول نخواهد داشت.

قیمت پودر رنگ بندکشی لیموفیکس

قیمت پودر رنگ بندکشی لیموفیکس

یکی از کارخانجات فعال تولید محصولات ساختمانی برند لیموفیکس می باشد که انواع چسب های ساختمانی را با کیفیت مرغوب به بازار عرضه داشته است یکی از پرفروش ترین محصولات این برند پودر بندکشی خواهد بود که در بازارهای فروش با قیمت مناسب به فروش میرسد.

قیمت پودر رنگی بندکشی لیموفیکس به صورت روزانه در این وب سایت اطلاع رسانی میگردد مشتریان برای دریافت آخرین بروزرسانی قیمت می‌توانند از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشند.

از مهمترین مزیت های استفاده از پودر بندکشی ضد آب لیموفیکس می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نحوه اجرای ساده و آسان
  • مقاومت عالی در برابر نفوذ آب
  • قدرت چسبندگی بالا
  • متراکم و پر نمودن درز ها
  • تنوع در رنگ بندی
  • دارای سطح صاف و صیقل بعد از خشک شدن

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس

انواع پودر بندکشی که در بازار های فروش به چشم می‌خورد شامل پودر بندکشی اسیدی، پودر بندکشی پلیمری، پودر بندکشی رنگی، پودر بندکشی نانو، پودر بندکشی آنتی باکتریال، پودر بندکشی ضد آب و… می شوند.

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس از طریق وبسایت مقابل با بهترین شرایط و امکانات همراه خواهد بود و متقاضیان می توانند با بهره مندی از تخفیفات ویژه و همچنان خدمات پس از فروش بیشترین حاشیه سود را از آن خود نمایند.

علاوه بر درگاه های ارتباطی ارائه شده جهت سفارش دهی می توانند نام  و نام خانوادگی، شماره تماس و نام شهر خود را در فرم های فروش آن ثبت و ارسال نمایند تا کارشناس مجموعه در اولین فرصت با آنها در ارتباط باشد

نحوه استفاده از پودر بند کشی بدانید؟

نحوه استفاده از پودر بند کشی بدانید؟

نحوه استفاده از پودر بندکشی بدانید؟ قابل توجه خریداران محترم جهت مشاهده بهترین عملکرد به نکات ذکر شده در پایین دقت فرمایید:

  1. سطح زیر کار را تمیز و خشک نمایید
  2. از نصب کاشی یا سرامیک ۲۴ ساعت گذشته باشد
  3. با رعایت نسبت ۴۰ به ۶۰ آب و ملات را ترکیب نموده
  4. به ملات ۵ دقیقه استراحت داده
  5. با استفاده از کاردک پلاستیکی ملات را در بندهای میان کاشی و سرامیک پر نمایید
  6. اطراف کاشی و سرامیک را تمیز نموده
  7. بعد از گذشت دو روز به آرامی بر روی بندکشی ها آب بریزید تا استحکام آنها بیشتر شود

مشتریان برای اطلاع از نحوه ارسال بار به اقسام نقاط کشور می‌توانند از مشاوره فروش سایت کمک دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ