فروش انواع چسب سرامیک پودری کف و دیوار

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

انواع چسب سرامیک در بزرگترین مرکز فروش چسب کاشی و سرامیک پودری مخصوص کف و دیوار در تهران به صورت عمده عرضه خواهد شد تا متقاضیان به راحتی نسبت به سفارش دهی محصول مورد نظر اقدام نمایند.

چسب سرامیک یکی از پرفروشترین محصولات  ساختمانی جدید عرضه شده در بازار می باشد که با استفاده از آن می توان انواع گوناگون کاشی و سرامیک را در محیط های مختلف نصب نمود.

چسب سرامیک پودری که بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر به تولید رسیده دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی از جمله ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به زیرساخت ها می باشد.

انواع چسب سرامیک کف و دیوار

انواع چسب سرامیک کف و دیوار با بهترین قیمت و کیفیت بازار در شرکت بازرگانی دکاردن ارائه خواهد شد جهت مشاهده کاتالوگ محصولات و انتخاب برند مورد نظر می توانید با مشاورين فروش سایت در ارتباط باشید.

از رایج ترین انواع چسب سرامیک پودری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چسب سرامیک کف
  • چسب سرامیک دیواری
  • چسب سرامیک پرسلان
  • چسب سرامیک آب بند

در گذشته که برای نصب کاشی و سرامیک از ملات های سنتی استفاده میشد علاوه بر کیفیت پایین در جلوگیری از نفوذ آب، باعث افزایش هزینه ها و صرف زمان طولانی نیز می گردید که این مشکل در زمان استفاده از انواع چسب سرامیک حل شده است.

تولید بهترین چسب کاشی

قابل توجه خریداران گرامی یکی از مهمترین مسایل فنی در مورد استفاده از چسب کاشی پودری که باید در زمان خرید به آن دقت نمایید این است که در هر متر مربع با توجه به هموار بودن سطح زیر کار تقریباً سه و نیم الی پنج کیلوگرم چسب کاشی پودری احتیاج است.

به طور کلی چسب های کاشی که راهی بازارهای فروش شده اند را می توان در دو گروه چسب کاشی خمیری و چسب کاشی پودری تقسیم بندی نمود هر کدام از ساختار تولید متفاوتی برخوردار هستند.

تولید بهترین چسب کاشی در کارخانجاتی انجام می شود که علاوه بر بهره مندی از امکانات و دستگاه های به روز دنیا از مواد اولیه مرغوب نیز استفاده می نمایند برخی از محبوبترین برند های این محصول شامل ساروج، لیموفیکس، هنکل، پومکس، آکام گستر، آلچیبای و… می شوند.

قیمت چسب کاشی خمیری

قیمت چسب کاشی خمیری

از اصلی ترین دلایل محبوبیت چسب کاشی خمیری میتوان به آماده به مصرف بودن این محصول اشاره داشت که برای استفاده دیگر نیاز به ترکیب شدن با آب را ندارد و به راحتی قابل استفاده می باشد و افراد می توانند در کمترین زمان ممکن کاشی یا سرامیک موردنظر را نصب نمایند‌.

با توجه به این موضوع که رضایتمندی خریداران اولویت اصلی این مجموعه می باشد در نتیجه اگر در زمان تحویل بار نقصی را مشاهده نمودید با هماهنگی واحد پشتیبانی محصولات جهت تعویض  نمایید.

قیمت چسب کاشی خمیری با در نظر داشتن سطح کیفیت نهایی محصول، کارخانه تولید کننده، حجم و نوع بسته بندی، شرایط اقتصادی کشور، نوسان قیمت خرید مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا در کشور و… تصویب و از طریق مجرا های گوناگون اطلاع رسانی میگردد.

طرز تهیه چسب سرامیک کف و دیوار

طرز تهیه چسب سرامیک کف و دیوار برای استفاده بسیار ساده می باشد تنها کافیست میزان درج شده بر روی بسته بندی با آب ترکیب گردد تا ملاتی کاملاً یک دست و همگن حاصل شود سپس بر روی سطح از قبل تمیز شده با ماله کشیده و با ماله دندانه دار  بر روی آن شیار ایجاد کرده سپس سرامیک را نصب نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست از طریق تماس تلفنی یا سایر درگاه های ارتباطی ارائه شده با مدیریت فروش ارتباط برقرار فرمایید تا شما را راهنمایی نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ