پخش و قیمت عایق جایگزین ایزوگام

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت عایق جایگزین ایزوگام به صورت روزانه در راه مجموعه های مختلف اطلاع رسانی می‌گردد مشتریان برای دریافت بهترین قیمت مراکز پخش می توانند با ما در این وبسایت همراه باشند.

با پیشرفت های چشمگیری که در زمینه علم و تکنولوژی شاهد بوده ایم چسب های ساختمانی بسیار کاربردی به تولید رسیده است که یکی از مهمترین آنها عایق جایگزین ایزوگام می باشد.

ایزوگام به عنوان یکی از مهمترین روش ها جهت عایق کاری سطوح مختلف به ویژه پشت‌بام‌ها شناخته می شد اما به دلیل وجود معایب بسیار و قیمت بالا امروزه بسیاری از فعالان در حوزه ساخت و ساز از چسب های عایق نانو جایگزین ایزوگام استفاده می نمایند.

قیمت عایق جایگزین ایزوگام ضد آب

قیمت عایق جایگزین ایزوگام ضد آب را میتوانید از مجموعه‌های مختلف جویا شوید تا با آگاهی لازم نسبت به تعرفه ها بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

نفوذ نم و رطوبت در ساختمان تاثیرات سوء بسیار زیادی به همراه خواهد داشت که از مهمترین آنها می توان به کاهش عمر مفید ساختمان، ایجاد محیطی برای رشد باکتری ها و آلودگی ها، ایجاد بوی ناخوشایند و از بین بردن زیبایی ظاهری سازه و… اشاره نمود.

از مهمترین معایب ایزوگام که باعث شده از عایق های جایگزین ایزوگام استفاده شود شامل طول عمر پایین، هزینه بیشتر نسبت به آ دیگر عایق های رطوبتی، عدم مقاومت در برابر تابش نور خورشید، احتمال فاسد شدن بعد از ۶ ماه و… می شوند.

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس

برای استفاده از عایق های رطوبتی مایع باید قبل از هر کاری سطح زیر کار از هرگونه گرد و غبار، چربی و آلودگی تمیز شده باشد سپس با کمک گرفتن از قلم مو یا پیستوله عایق مایع را بر روی سطح اعمال نمایید برای دریافت  نتیجه بهتر می توانید بعد از گذشته ۲ الی ۴ ساعت بعد از اجرای اول برای نوبت دوم عایق کاری را انجام دهید.

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس با توجه به هزینه های مختلف تولید و تحولات بازار عرضه تصویب و اطلاع رسانی میگردد برای دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت می توانید از طریق فضای مجازی با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر 30 کیلویی

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر 30 کیلویی

عایق های رطوبتی نانو پلیمر به دلیل تولید شدن با تکنولوژی روز دنیا قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که مهمترین آنها کاهش نفوذ پذیری آب خواهد بود از این محصول آب بندی محیط های مختلف می توان استفاده نمود که برخی از آنها عبارتند از:

  • پشت بام ها
  • استخر
  • دیوار های جانبی
  • سرویس های بهداشتی
  • چاله آسانسور
  • و…

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر ۳۰ کیلویی در مرکز فروش مقابل نازلترین تعرفه بازار خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها و دلالان توانسته با برترین تولیدکنندگان داخلی همکاری مستقیم داشته باشد.

با توجه به این موضوع جلب رضایتمندی خریداران از اهداف اصلی مجموعه به شمار می رود  این محصول با بهترین قیمت و کیفیت بازار ارائه شده است در نتیجه مشتریان در صورت نقص در بسته بندی می توانند به راحتی آن را جهت تعویض مرجوع نمایند.

نمایندگی فروش عایق نانو در تهران

نمایندگی فروش عایق نانو در تهران

استفاده از عایق های رطوبتی نانو و نسبت به دیگر عایق ها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود به همین دلیل رضایتمندی خریداران را به همراه داشته است.

نمایندگی فروش عایق نانو در تهران توانسته نیاز بازار داخلی را به بهترین نحو ممکن تامین نماید زیرا محصولات را به صورت ضمانتی از واحد تولیدکننده دریافت و برای خریدار ارسال خواهد نمود.

برای سفارش دهی می توانید از طریق اطلاعات تماس ارائه شده با مدیر فروش در ارتباط باشید تا اطلاعات کافی و لازم را در رابطه با محصول، قیمت و چگونگی ارسال بار در اختیار تان قرار دهد.

نحوه استفاده از عایق رطوبتی نانو را بدانید؟

نحوه استفاده از عایق رطوبتی نانو را می دانید؟ این ماده کارایی زیادی در صنعت ساختمان دارد و برای عایق کردن سطوح مختلف می توانید از آن بهره وافی و کافی ببرید. باید اول این ماده را تهیه و با قلمو به سطح مورد نظر در دو یا سه لایه بمالید.

  • به صورت مایع است
  • ضد آب کننده است
  • کمی آب را به آن برای راحتی در استفاده اضافه کنید

چون غلیظ است باید آب اضافه کرده و خوب مخلوط نمایید و با غلتک به سطح مرد نظر مالیده و خوب خشک شده در دو لایه دیگر تمدید کنید. مناسب برای هر فایی است و کاملا آب بند کرده و بهتر از مواد سنتی عمل می کند.

عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام در سایت

یکی از محصولاتی که امروزه تولید شده و از مواد پلیمری و نانو است چسب عایق است که جایگزین خوبی برای ایزوگام می باشد و این محصول مزیتهایی دارد که بسیار کاربرد داشته و می توانید از آن بیشترین استفاده را داشته باشید.

عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام بسیار آسان است و می توانید از چسب ایق تک جرئی که مایع سفید رنگ است برای عایق کردن سطوح بهره ببرید و باید بدانید که این ماده دارای بهترین کیفیت و قیمت می باشد.

نکات اجرایی:

  • سط تراز باشد
  • تمیز و خشک باشد
  • ماده را تهیه و با قلمو به ضخامت یک میل روی سطح بزنید
  • می توانید دو بار اجرا کنید اما زمانی بین دو اجرا برای خشک شدن بدهید
  • بعد از 48 ساعت قابل استفاده است

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ