قیمت عایق نانو دیوار| قیمت عایق نانو پشت بام ضد آب

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت عایق نانو دیوار و پشت بام ضد آب را می توانید از نمایندگی های رسمی استعلام بگیرید و با اطمینان خاطر از تعرفه ها نسبت به سفارش دهی اقدام فرمایید.

در صنعت ساخت و ساز مدرن شاهد مصالح ساختمانی جدید و بسیار کاربردی بوده ایم که از توانایی ها و قابلیت های بسیاری برخوردار هستند یکی از این محصولات عایق نانو دیوار می باشد.

عایق های نانو  رطوبتی برای ضد آب نمودن سطوح مختلف از جمله پشت بام ها، دیوارها، استخر ها و… با بهره مندی از فناوری نانو و مواد اولیه ممتاز تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

قیمت عایق نانو دیوار ضد آب

قیمت عایق نانو دیوار ضد آب در نمایندگی تهران به دلیل حذف واسطه ها و کوتاه کردن دست دلالان مناسب ترین تعرفه بازار خواهد بود جهت دستیابی به فایل به روز قیمتها میتوانید از طریق فضای مجازی به مدیر فروش مراجعه نمایید.

از ویژگی های منحصر به فرد عایق های نانو دیوار علاوه بر جلوگیری از نفوذ و نشتی آب می توان به مقاومت در برابر گرما، سرما و پیشگیری از ترک خوردگی اشاره نمود.

لازم به ذکر است که در صورت نفوذ و نشتی آب به دیوار ها قطعاً رنگ آنها زرد شده و با رشد باکتری ها و کپک ها بوی ناخوشایندی ایجاد می گردد که بهترین راهکار پیشگیری از این اتفاقات استفاده از عایق نانو دیوار در محیط های مرطوب می باشد.

خرید عایق نانو پشت بام مرغوب

خرید عایق نانو پشت بام مرغوب

معمولاً در فصل زمستان با وجود بارش برف و باران در صورت جمع شدن آب بر روی پشت بام احتمال نفوذ و نشتی آب زیاد می باشد بنابراین باید از عایق کاری پیشرفته و مدرن استفاده شده باشد که یکی از پرفروش ترین محصولات عایق های نانو پشت بام می باشند.

خرید عایق نانو پشت بام مرغوب را میتوانید از واحدهای تولید کننده انجام دهید تا با پرداخت قیمت تولیدی و همچنین دریافت تضمین کیفیت خریدی مطمئن و سودمند را تجربه نمایید.

عایق های رطوبتی پشت بام را می توان به دو گروه عایق پلیمری و عایق آکریلیک تقسیم بندی نمود از مهمترین ویژگی های عایق پلیمری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تحمل انقباض و انبساط سازه
  2. اجرای عایق به صورت سرد
  3. خاصیت ضد حریق
  4. وزن سبک
  5. تحمل بالا در برابر آب
  6. عاری از مواد شیمیایی و مضر
  7. تولید شدن با مواد سازگار با محیط زیست

قیمت عایق رطوبتی رنگی 30 کیلویی

قیمت عایق رطوبتی رنگی 30 کیلویی

قابل توجه خریداران گرامی عایق رطوبتی رنگی را می توان بر روی سطوح سیمانی، بتنی، فلزی، سطح ایزوگام یا آسفالت  شده،  چوب ها، موزاییک ها و… به راحتی اجرا نمایید.

قیمت عایق رطوبتی رنگی ۳۰ کیلویی در شرکت دکاردن با توجه به سطح کیفیت محصول تصویب شده است لذا برای دریافت این محصول با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان می توانید به صورت مستقیم از تولید کننده اقدام به خرید نمایید.

از ویژگی های منحصر به فرد عایق رطوبتی رنگی می توان به این موضوع اشاره داشت که در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت بالایی داشته، دارای انعطاف پذیری عالی بوده و..‌. اشاره نمود.

قیمت عایق رطوبتی نانو سرویس بهداشتی ایرانی

قیمت عایق رطوبتی نانو سرویس بهداشتی ایرانی

سرویس های بهداشتی از جمله محیط های همیشه در معرض رطوبت می باشند که باید برای ضد آب نمودن آنها از عایق های رطوبتی نانو استفاده کرد که به صورت ۱۰۰٪ تضمینی در برابر نشتی آب مقاوم هستند.

قیمت عایق رطوبتی نانو سرویس بهداشتی ایرانی به صورت روزانه در این مجموعه اطلاع رسانی میگردد برای مشاهده آن و ثبت سفارشات عمده خود می توانید از طریق راه های ارتباطی ارائه شده با مدیر فروش در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ