قيمت چسب بتن استحکامی لیموفیکس

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب بتن در برندهای متنوع متفاوت می باشد و متقاضیان برای دریافت نوع استحکامی لیمو فیکس با بهترین قیمت و کیفیت می توانند مرکز فروش مقابل را دنبال نمایند.

یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت ساخت و ساز که طرفداران بسیاری را جذب نموده چسب بتن می باشد که عمدتاً بر پایه سیمان، آهک و مواد شیمیایی به تولید رسیده است.

کاربرد اصلی چسب بتن بهبود عملکرد و کیفیت کار نهایی در ساختمان سازی می باشد همچنین از این محصول می توان به عنوان جایگزین ملات های سنتی استفاده نمایید تا هزینه ها را کاهش دهید.

قيمت چسب بتن لیموفیکس

قیمت چسب بتن لیموفیکس با توجه به معیار های بسیاری در حال نوسان می باشد به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از سفارش جهت استعلام قیمت روز محصول اقدام نمایید.

چسب بتن لیمو فیکس نوعی محلول امولسیون پلیمری می باشد که برای افزایش چسبندگی و مقاومت در برابر آب به ملات سیمان افزوده خواهد شد این محصول قبل از خشک شدن در آب حل خواهد شد اما بعد از خشک شدن به هیچ وجه قابلیت حل شدن در آب را ندارد.

کارخانه تولیدی لیمو فیکس با بهره مندی از بهترین مواد اولیه و امکانات مجهز و پیشرفته تحت نظر افراد متخصص این محصول را با کیفیت درجه ۱ به تولید رسانده و معمولاً در گالن های ۱، ۳.۵، ۸ و ۲۰ کیلوگرمی به بازار عرضه داشته است.

قیمت چسب بتن مایع لاتکس

قیمت چسب بتن مایع لاتکس

چسب بتن به طور کلی در دو نوع اپوکسی و لاتکس به تولید رسیده است که هر کدام کاربردهای ویژه خود را دارند به عنوان مثال برخی از ویژگی ها و کاربردهای چسب لاتکس عبارتند از:

  • افزایش چسبندگی ملات و بتن
  • مقاومت شیمیایی بالا
  • افزایش الاستیسیته بتن
  • پایداری در برابر ضربه
  • لایه پیوند زا در ترمیم سازه های بتنی
  • مقاوم در مقابل تغییرات دمایی
  • مورد استفاده در ملات های ترمیمی بتن
  • نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ مرمر و…

قیمت چسب بتن مایع لاتکس در گروه صنعتی دکاردن نازل ترین قیمت بازار خواهد بود زیرا با کارخانه تولیدی رابطه مستقیم داشته و محصول از درب کارخانه دریافت و با قیمت خط تولید به دست خریدار می رسد.

قیمت چسب بتن ساروج آب بندی 10 لیتری

قیمت چسب بتن ساروج آب بندی 10 لیتری

کیفیت از مهمترین ملاک ها در زمان خرید می باشد و چسب بتن ساروج با کیفیت مرغوب با افزایش مقاومت خمشی و پایداری کششی موجب جلوگیری از ترک در ملات خواهد شد.

چسب بتن ساروج یکی از پرفروش ترین انواع چسب بتن محسوب می شود که علاوه بر کیفیت عالی از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد و متقاضیان جهت خرید عمده این محصول با بهترین شرایط می‌توانند از طریق مرکز پخش مقابل اقدام نمایند.

قیمت چسب بتن ساروج آب بندی ۱۰ لیتری توسط تولیدکنندگان بر اساس فاکتور های همچون سطح کیفیت، هزینه‌های تولید، شرایط اقتصادی کشور، نوسانات ارزی و غیره تعیین و از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر  اعلام می گردد.

طریقه مصرف چسب بتن ساروج ساده

طریقه مصرف چسب بتن ساروج ساده

طریقه مصرف چسب بتن ساروج ساده به‌ عنوان دوغاب به این صورت می باشد که ابتدا چسب را به میزان یک به یک با آب رقیق نمایید و بعد ۳۰ درصد از چسب رقیق شده را با ملات یا سیمان ترکیب کنید و بعد در سطح  کار تمیز شده و بدون گرد و غبار استفاده کنید.

در این وب سایت سعی نمودیم شما را با انواع چسب بتن و نحوه استفاده از آن آشنا نماییم اما جهت تکمیل اطلاعات تخصصی می توانید از طریق درگاه های ارتباطی با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را در همه زمینه‌ها راهنمایی سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ