لیست قیمت انواع چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

انواع چسب کاشی و سرامیک به طور کلی شامل دو نوع خمیری و پودری می شوند که با قیمت های متفاوت در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفتند مشتریان را جهت دریافت فایل لیست قیمت به این مجموعه دعوت می نماییم.

با پیشرفت های تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی شاهد تحولات بسیاری بوده ایم و محصولات بسیاری در این زمینه به تولید رسیده که یکی از پرطرفدار ترین آنها چسب کاشی و سرامیک می باشد.

برای تولید این محصول از مواد معدنی و مواد شیمیایی، ماسه ریز، سیمان پرتلند غیر آلی و بسیاری افزودنی های چسبدار دیگر استفاده شده تا  دارای بیشترین قدرت چسبندگی باشد.

انواع چسب کاشی و سرامیک با قیمت

انواع چسب کاشی و سرامیک با قیمت کف بازار را می توانید از گروه صنعتی دکاردن جویا شوید زیرا در زمینه عرضه انواع محصولات ساختمانی به صورت تخصصی فعالیت داشته و به دلیل ارائه کیفیت درجه یک مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

چسب کاشی و سرامیک بر اساس کاربردهای آنها در انواع متنوع به تولید رسیده اند اما همه آنها را می توان به دو گروه مجزا تقسیم کرد که شامل چسب کاشی خمیری و چسب کاشی پودری می شوند.

چسب کاشی و سرامیک به عنوان یک جایگزین عالی برای ملات های سنتی شناخته می شود زیرا دارای مقاومت و استحکام بیشتر و کاملاً ضد آب می باشد همچنین از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر خواهد بود.

قیمت بهترین چسب کاشی سفید پودری

قیمت بهترین چسب کاشی سفید پودری

بهترین کاربرد چسب کاشی سفید پودری نصب کاشی بر روی سطح های صاف مثل دیوار های آجری، کاشی کاری قدیمی و سنگی، موزاییکی  می باشد.

قیمت بهترین چسب کاشی سفید پودری را در نمایندگی های رسمی سراسر کشور دریافت خواهید کرد زیرا با حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولید کننده محصول را با کیفیت تضمین شده و قیمت خط تولید در دسترس خریداران قرار داده اند.

مشتریان گرامی برای استعلام موجودی و ثبت سفارش از نمایندگی تهران می‌توانند مشخصات خود را در فرم های فروش ارائه شده تکمیل نمایند تا همکاران ما در اسرع وقت با آنها تماس حاصل فرمایند.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری

از ویژگی های منحصر به فرد چسب کاشی خمیری مقابله با نفوذ آب می باشد به همین منظور از این چسب در محیط هایی که دائم در معرض رطوبت هستند استفاده خواهد شد.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری توسط تولید کنندگان داخلی به صورت روزانه اعلام می گردد زیرا عوامل بسیاری در قیمت گذاری تاثیر گذار خواهد بود که مهم ترین آنها عبارتند از:

  1. نرخ مواد اولیه
  2. سطح کیفیت و استاندارد های محصول
  3. هزینه های مختلف تولید
  4. تورم اقتصادی کشور
  5. نوسانات ارزی
  6. میزان عرضه و تقاضا
  7. خرید عمده یا جزئی
  8. حجم بسته بندی

یکی از مزایای استفاده از چسب کاشی خمیری سهولت در استفاده آن می باشد برای این کار را کافیست ابتدا سطح زیر کار را از گرد و غبار تمیز نمایید بعد چسب خمیری آماده را با ضخامت ۱ الی ۶ میلیمتر با استفاده از ماله های شیاردار اجرا کنید بعد کاشی یا سرامیک مورد نظر را نصب نمایید.

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس در سایت

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس در سایت

کارخانه لیمو فیکس چسب کاشی خمیری را در سطل های ۵، ۱۲.۵ و ۲۵ کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه کرده است و قبل از باز شدن بسته بندی به مدت شش ماه تاریخ مصرف خواهد داشت.

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس در سایت مقابل بسیار به صرفه و به زیر قیمت بازار خواهد بود پس این فرصت گرانبها را از دست نداده و هم اینک جهت ثبت سفارش با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایید تا محصول را در کمترین زمان ممکن در شهر خود تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ