فروش چسب بتن استحکامی و لاتکس در تهران

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

فروش چسب بتن استحکامی در انواع متنوع استحکامی و لاتکس در نمایندگی تهران با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت انجام می پذیرد جهت خرید غیر حضوری این مرکز فروش را دنبال فرمایید.

چسب بتن که در پایه رزین های امولسیونی به تولید رسیده به صورت مایع می‌باشد و دارای رنگ شیری است که بعد از مصرف کاملاً بی رنگ خواهد بود البته این محصول دارای کاربردهای گسترده ای در صنعت ساختمان سازی می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد چسب بتن می توان به مقاومت در برابر گرما، سرما، حریق، رطوبت، آتش، ضربه و غیره اشاره نمود همچنین این چسب عمر و ماندگاری بسیار طولانی نظیر عمر سیمان در ملات خواهد داشت.

فروش چسب بتن استحکامی

فروش چسب بتن استحکامی علاوه بر نمایندگی ها در فروشگاه های آنلاین نیز صورت می پذیرد لذا در سال‌های اخیر و پیشرفت‌های چشمگیر تکنولوژی افراد به دنبال سریع ترین روش تهیه محصول بوده اند به همین دلیل بیشترین ثبت سفارش به فروشگاه های اینترنتی تعلق گرفته است.

یکی از پر فروش ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز چسب بتن استحکامی می باشد که به عنوان مستحکم کننده انواع چسب پودری و ملات شناخته می شود.

این محصول در انواع برندهای متنوع تولید و به بازار عرضه شده است که این مجموعه به عنوان یکی از تخصصی ترین تولید کنندگان در این حوزه فعالیت می‌کند و محصولات خود را بدون واسطه در دسترس خریداران قرار داده است.

قیمت چسب بتن مایع لاتکس پومکس

قیمت چسب بتن مایع لاتکس پومکس

در صنعت بتن یکی از مهمترین افزودنی ها چسب بتن می باشد که در دو نوع لاتکس و اپوکسی به تولید رسیده یکی از پرکاربردترین آنها چسب لاتکس پومکس می‌باشد که اگر با سیمان پرتلند و ماسه ترکیب شود در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی و ساییدگی بسیار مقاوم خواهد بود.

قیمت چسب بتن مایع لاتکس پومکس را در این مجموعه به صورت تضمین شده دریافت خواهید کرد برای استعلام  قیمت روز میتوانید از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مراحل استفاده صحیح از چسب بتن لاتکس پومکس به ترتیب موارد زیر می باشد:

  1. سطح مورد نظر از هرگونه چربی و گرد و غبار تمیز شود
  2. چسب بتن را با آب حل نموده تا رقیق شود
  3. آن را به ترکیب سیمان، شن و ماسه اضافه نمایید
  4. ماده را هم زده تا ملاتی خمیری شکل و روان به دست آید
  5. محلول را در سطح مورد نظر قرار دهید

فروش  انواع چسب بتن در تهران

فروش  انواع چسب بتن در تهران

فروش انواع چسب بتن در تهران از طریق نمایندگی ها به دو صورت حضوری و اینترنتی صورت می پذیرد لازم به ذکر است که این وب سایت را نمایندگی تهران در دسترس متقاضیان قرار داده تا با صد به کمترین زمان و هزینه اقدام به خرید محصول نمایند.

چسب بتن در انواع متنوعی به تولید رسیده که همه آنها شامل دو گروه اپوکسی و لاتکس خواهد بود که هر کدام دارای کاربردهای بسیار گسترده می باشد و مهمترین آنها شامل آب بندی بتن مخازن استخر های بتنی، جلوگیری از ایجاد ترک در بتن، اتصال میلگرد به بتن، افزایش خاصیت چسبندگی و مقاومت مکانیکی می شوند.

قیمت روز چسب بتن در پایتخت

قیمت روز چسب بتن در پایتخت

قابل توجه خریداران عمده این مجموعه با هدف جلب رضایت و اعتماد خریداران علاوه بر خدمات ارزنده پس از فروش تخفیفات فوق العاده ای را در نظر گرفته که موجب کاهش قیمت و کسب سود بیشتر برای خریدار خواهد شد.

قیمت روز چسب بتن در پایتخت به دلیل حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با کارخانه تولیدی بسیار به صرفه تر خواهد بود پس برای کسب بیشترین حاشیه سود از طریق این وب سایت اقدام نمایید.

خرید آنلاین چسب بتن در ایران

خرید آنلاین چسب بتن را می توانید از این مجموعه داشته باشید و باید بدانید که بسیار محصولات خوبی را در اختیار شما قرار می دهیم و اینکه چسب بتن بسیار کارایی در صنعت ساختمان دارد و برای اینکه بتوانید میزان مقاومت ملات را افزایش بدهید توصیه می شود از این ماده بهره ببرید.

چسب بتن مزیتهای زیادی در ساختمان سازی دارد و برای اینکه مقاومت ملات را زیاد کنید و یا آب بندی نمایید می توانید از مدلهای مختلف چسب بتن بهره ببرید. این چسب در وزن 8 لیتری تولید و ارائه می شود. فروش چسب بتن استحکامی از دکاردن صورت می گیرد.

خواص و مزایای چسب بتن لاتکس بدانید

خواص و مزایای چسب بتن لاتکس بسیار زیادی است از این رو برای اینکه چسب پودری یا سیمان مقاومت زیادی در برابر رطوبت و یا تنشها داشته باشد می توانید ازچسب بتن لاتکس بهره وافی ببرید.

  • مقاومت ملات را زیاد می کند
  • حالت چسبندگی زیادی به مواد سیمانی و یا پودری می دهد
  • نفوذ آب را بسیار کاهش می دهد و به صفر می رساند
  • حالت الاستیکی و یا انعطاف پذیری به مواد می دهد و مانع ترک خوردگی می شود
  • مقاومت زیادی به ملات در برابر سرما و سیکل یخبندان میدهد

روش مصرف چسب بتن لاتکس را می دانید؟

روش مصرف چسب بتن لاتکس بسیار آسان است این ماده حالت الاستیکی دارد و انعطاف زیادی به ملات می دهد از این رو توصیه به استفاده از آن می شود. از طرفی برای سیمان 50 کیلویی می توانید 4 لیتر از چسب لاتکس استفاده کنید.

نحوه استفاده آسان است فقط باید چسب بتن لاتکس و سیمان را خوب ترکیب و سپس استفاده نمایید. البته از این ماده برای روی سطوح سیمانی و آب گریز کردن استفاده می شود که فقط باید با قلمو این ماده را کمی رقیق کرده و روی سطح سیمان در دو لایه بزنید و بین دو لایه زمانی برای خشک شدن بدهید. سطح کاملا آب بند شده و تضمینی است. فروش چسب بتن استحکامی و لاتکس از این مرکز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ