خرید چسب بتن درجه یک از نمایندگی

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

خرید چسب بتن درجه یک از نمایندگی های معتبر در سراسر کشور به صورت آنلاین این امکان را فراهم نموده است تا همه افراد بدون دغدغه به این محصول دسترسی داشته باشند.

از مهم‌ترین افزودنی های صنعت بتن می توان به چسب بتن اشاره نمود که کاربردهای بی شماری همچون ترمیم بتن، آب بندی، جلوگیری از ترک بتن، ترمیم بافت‌های قدیمی بتن و… دارد.

به طور کلی می‌توان چسب بتن را به دو دسته تقسیم کرد که شامل اپوکسی و لاتکس می‌شود و هر کدام از کاربردهای ویژه خود را در صنعت ساختمان سازی دارا هستند.

خرید چسب بتن در نمایندگی

خرید چسب بتن در نمایندگی تهران به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است لذا مشتریان از خرید اینترنتی استقبال ویژه‌ای به عمل آوردند زیرا با صرف کمترین زمان و هزینه محصول مورد نظر را در شهر خود تحویل خواهند گرفت.

از دلایل اصلی مراجعه افراد به نمایندگی ها خرید عمده این محصول با کیفیت تضمین شده می باشد زیرا در بازار کیفیت های مختلف چسب بتن مورد خرید و فروش قرار می گیرد و افراد در زمان خرید دچار تردید خواهند شد بنابراین به مراکز فروشی می روند که به صورت تخصصی در این زمینه فعال هستند.

برترین مرکز فروش چسب بتن به صورت عمده در کشور مجموعه دکاردن می باشد که با تولیدکنندگان همکاری مستقیم داشته و محصول را بدون واسطه دریافت و در دسترس خریداران قرار خواهد داد.

قیمت چسب بتن مایع لاتکس

قیمت چسب بتن مایع لاتکس

یکی از پر کاربرد ترین انواع چسب بتن مدل لاتکس می باشد که با هدف پیشگیری از نفوذ آب در بتن ها بر روی سطوح بتنی استفاده خواهد شد این چسب می تواند با ایجاد لایه های به هم پیوسته بتن را در برابر شرایط محیطی مقاوم سازد.

از کاربردهای اساسی چسب بتن لاتکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. افزایش کارایی بتن
  2. جلوگیری نفوذ پذیری آب به بتن
  3. جلوگیری از سیکل های مخرب مانند انجماد و ذوب شدن آب در بتن
  4. افزایش دوام عمر بتن
  5. افزایش مقاومت فشاری بتن
  6. افزایش مقاومت های خشمی و سایشی

قیمت چسب بتن مایع لاتکس را می توان از مراکز فروش رسمی استعلام بگیرید و با مقایسه قیمت ها با سایر فروشگاه ها بهترین و پر سود ترین انتخاب خود را انجام دهید.

قیمت چسب بتن یک کیلویی 68000

قیمت چسب بتن یک کیلویی ساروج

قیمت چسب بتن یک کیلویی ساروج

چسب بتن ساروج را میتوان به عنوان پرایمر با نسبت ۱ به ۱ با آب رقیق نمایید و هر بسته یک کیلویی از این چسب تقریباً ۱۰ الی ۱۲ متر مربع سطح را پوشش میدهد میزان دقیق استفاده از چسب بتن ساروج در بتن یا ملات را می توان از کارشناس فروش مجموعه جویا شوید.

قیمت چسب بتن یک کیلویی ساروج را می توان در این مجموعه مشاهده نمایید همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کافیست از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه ارتباط برقرار کنید.

قابل توجه خریداران عمده این وبسایت تخفیفات فوق العاده ای را در نظر گرفته که موجب کاهش قیمت می گردد یعنی با توجه به حجم سفارشات قیمت نهایی متغیر خواهد بود برای اطلاع از درصد تخفیفات این مجموعه را دنبال نمایید.

قیمت چسب بتن اپوکسی ضد آب

قیمت چسب بتن اپوکسی ضد آب

از دیگر انواع چسب بتن می توان به اپوکسی اشاره نمود یکی از کاربرد های اساسی آن که مورد استقبال همگان قرار گرفته آب بندی سازه های بتنی می باشد همچنین این چسب دارای قدرت چسبندگی و مقاومت بسیار بالا می باشد.

معیارهای زیاد در تعیین قیمت چسب بتن اپوکسی ضد آب موثر خواهند بود که مهمترین آنها درجه کیفیت و برند تولید کننده می باشد لذا توصیه می‌شود قبل از سفارش جهت اطلاع از قیمت روز محصول اقدام نمایید.

مزایای چسب بتن ایرانی در سایت

مزایای چسب بتن بسیار زیاد است از این رو بیشتر تولید کنندگان به استفاده از این ماده توصیه می کنند چرا که در ساخت و ساز برای داشتن سازههای محکم و اساسی به مواد خوب نیاز دارید. بهترین مصالح را می توانید از شرکت دکاردن آنلاین تهیه نمایید که ارسال به سراسر کشور دارد.

  1. باعث افزایش مقاومت ملات می شود
  2. در برابر تنشهای ساختمان مقاوم است
  3. خاصیت ضد آب کنندگی نوع لاتکس آن دارد
  4. منعطف بوده و میزان تراکم مولکولی را افزایش می دهد
  5. باعث انسجام ملات می گردد.
  6. به صرفه و در وزن8 لیتر تولید می شود

خرید چسب بتن با بهترین کیفیت از این مرکز برای شما ممکن است.

بیشتر بدانید: کاربرد چسب بتن

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ