خرید پودر بندکشی رنگی + لیست قیمت

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

خرید پودر بندکشی به صورت اینترنتی بسیار رایج است و شما می توانید از این ماده برای درزگیری هر نوع کاشی و سرامیک استفاده بفرمایید.

پودر بندکشی در واقع پودر خشک آماده است که برای استفاده باید آن را با مقدار مشخصی از آب مخلوط کرد و سپس به وسیله آن می توان به شیوه های مختلف فواصل میان کاشی و سرامیک را پر نمود.

پودرهای بندکشی اکثرا به رنگ سفید در سرویس‌ های بهداشتی یا سایر نقاط استفاده می شود لکن امروزه پودر بنپکشی در انواع رنگ ها موجود است و به کار می‌ روند.

خرید پودر بندکشی

خرید پودر بندکشی از نمایندگی ها و سایت های اینترنتی معتبر امکان پذیر می باشد که اگر به قادر به خرید حضوری از نمایندگی ها نمی باشید می توانید خرید اینترنتی را امتحان نمایید.

 

شرح کالا

 

بسته بندی

 

قیمت

 

چسب بندکشی

 

5

 

55000

 

چسب بندکشی رنگی

 

5

 

60000

خرید اینترنتی که امروز یکی از رایج‌ ترین دنیا به شمار می‌آید از طریق آن می توانید سفارش خود را بدون هیچ گونه  تلاشی و به راحتی دریافت نمایید.

در صورت خرید اینترنتی از سایتهای مفیدی مانند ارسال  محصولات به سراسر نقاط ایران بهره مند خواهید شد که البته ارسال محصولات به صورت مستقیم از کارخانه و بدون دخالت هیچ واسطه انجام می‌گیرد که این امر موجب شده از صرف هزینه های سنگین توسط مشتریان جلوگیری کند که هم از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه است.

امری مهمی که در این سایت شما می باشد رضایت مشتریان است که تلاش می کند به بهترین نحو صورت گیرد به طوری که اگر سفارش پودر بندکشی دچار مشکل بود  آن را برای تعویض برگشت بزنید.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز به کیفیت و برند تولید کننده آن تعیین می گردد که شما می توانید قیمت مناسب پودر بندکشی آجر نسوز را از نمایندگی‌ های سراسر کشور خریداری کنید.

همانطور که می دانید امروزه طراحی نما و ساختن ما جهت شخصیت سازی و زیباسازی بنا اهمیت زیادی دارد که با استفاده از پودر بندکشی آجر تمامی مسائل راحت تر شده است.

از جمله موارد کاربرد و مزایای پودر بندکشی عبارت اند از:

·         آب بندی های آجر و سنگ های ساختمانی در فضاهای داخلی و بیرونی

·         مقاوم در مقابل ترک خوردگی در درزهای آجرنما

·          افزایش خاصیت آب بندی درز های آجر و سنگ

·         مقاوم در برابر UV  و باران های اسیدی

·         پر کردن بندهای آجر نما و سنگ های نما

·         مقاوم در برابر آب و محیط های مرطوب

·          چسبندگی و انعطاف ایده ال

·         سهولت تهیه ملات و اجرا

·          بدون انقباض و ترک

قیمت دوده بندکشی 5 کیلوگرم

قیمت دوده بندکشی 5 کیلوگرم  در صورت خرید از نمایندگی ارزان تر است زیرا تمامی محصولات به صورت مستقیم عرضه می گردند که از از لحاظ اقتصادی نیز کاملا به صرفه تر است.

در صورت کسب سود زیاد پیشنهاد می گردد هم اکنون برای خرید اقدام کنید که البته دوده بندکشی توسط برندهای مختلف در کشور تولید میشود  و به رنگ های متفاوت نیز موجود می باشند که شما قادر هستید آن را در بسته بندی 5 کیلوگرم از شرکت تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ