قیمت چسب بتن ساروج عمده در بازار

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب بتن ساروج عمده با توجه به سطح کیفیت عالی و نحوه خرید جزئی یا عمده در بازار متفاوت می باشد در این مرکزفروش قیمت نهایی با توجه به حجم سفارش و درصد تخفیفات تعیین خواهد شد.

چسب بتن ساروج یکی از پرفروش ترین چسب های ساختمانی محسوب می شود که بر پایه رزین های امولسیونی فرموله شده و اگر به ملات یا بتن افزوده شود علاوه بر افزایش قدرت چسبندگی و مقاومت در برابر نفوذ آب تأثیرات گسترده ای به همراه دارد.

برای اطلاع از مراکز فروش عمده چسب بتن ساروج با قیمت و کیفیت تضمین شده در کشور کافیست در این وبسایت ما را همراهی کنید.

قیمت چسب بتن ساروج عمده

قیمت چسب بتن ساروج عمده توسط نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی به صورت روزانه اعلام می گردد تا مشتریان با مقایسه تعرفه ها بهترین انتخاب خود را داشته باشند.

کارخانه تولیدی ساروج یکی از معتبرترین مجموعه ها در زمینه تولید انواع چسب های ساختمانی به ویژه چسب بتن می باشد که این محصول را در دو نوع چسب بتن استحکامی و چسب بتن آب بندی با بهره‌مندی از بهترین مواد اولیه تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه داشته است.

از خواص و اثرات فوق ‌العاده چسب بتن ساروج می‌توان به افزایش انعطاف پذیری بتن، زیاد شدن قدرت ملات سیمان و بتن در برابر نفوذ آب، پیشگیری از ترک خوردگی، افزایش دوام، مقاومت سایش، خمشی و گسیختگی بتن افزایش قدرت چسبندگی و… اشاره نمود.

نمایندگی فروش چسب بتن ساروج ارزان

نمایندگی فروش چسب بتن ساروج ارزان

گروه صنعتی دکاردن تخصصی ترین نمایندگی فروش چسب بتن ساروج ارزان قیمت در کشور می باشد زیرا با کارخانه تولیدی ساروج همکاری مستقیم داشته و محصولات را بدون واسطه از درب کارخانه دریافت و برای خریداران ارسال می نماید.

نحوه خرید اینترنتی این محصول به این صورت می باشد که نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در یکی از فرم های فروش ارائه شده در ابتدا و انتهای سایت تکمیل و ارسال نمایید تا مشاوره فروش پس از بررسی در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایید.

قابل توجه خریداران عمر مفید چسب بتن ساروج قبل از باز شدن بسته بندی شش ماه می باشد و باید در محیطی مناسب به دور از تغییرات حرارتی نگه داشته شود.

طریقه مصرف چسب بتن ساروج 4 لیتر

طریقه مصرف چسب بتن ساروج 4 لیتر

طریقه مصرف چسب بتن ساروج ۴ لیتر به دو صورت می باشد که عبارتند از:

  1. استفاده به صورت دوغاب که در این شیوه باید با نسبت یک به یک با آب رقیق گردد و تقریباً ۳۰ درصد از چسب رقیق شده را به ملات یا سیمان اضافه نمایید.
  2. استفاده در ملات یا بتن در این روش باید چسب بتن را به میزان کاهش آب مصرفی در نسبت حجمی ۱ به ۱ الی ۱ به ۵ به ملات اضافه نمایید.

لازم به ذکر است که میزان مصرف این چسب بستگی به نوع و سطح کار خواهد داشت لذا جهت اطلاع از میزان دقیق استفاده و نحوه عملکرد با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خرید چسب بتن ساروج از شرکت

خرید چسب بتن ساروج از شرکت

چسب بتن در محیط های بسیاری برای ترمیم آسیب دیدگی بتن استفاده خواهد شد که مهمترین آنها شامل کانال های آب، کف سالن های صنعتی، باند فرودگاه ها، پایه پل ها و ستون ها همچنین سدها می باشد.

خرید چسب بتن ساروج از شرکت بخش مقابل به صورت اینترنتی بهترین راهکار برای کسب سود بیشتر می باشد زیرا علاوه بر تخفیفات فوق العاده از خدمات پس از فروش نیز بهره مند خواهید شد.

یکی از خدمات پس از فروش این مجموعه قابلیت ارجاع محصول می باشد یعنی اگر در زمان تحویل بار نقص یا مشکلی را برام بسته بندی یا تاریخ مصرف مشاهده کرده و با هماهنگی واحد پشتیبانی بار را مرجوع نمایید تا پس از تعویض در کمترین فرصت ارسال گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ