پخش و قیمت چسب سنگ کوچک عمده در بازار

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب سنگ کوچک در مراکز پخش عمده که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند مناسب ترین قیمت در بازار خواهد بود جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش شما را به این مجموعه دعوت می نماییم‌.

در عصر حاضر تکنولوژی تولید انواع چسب های ساختمانی پیشرفت های چشمگیری داشته و در فرآیند تولید آنها از مواد اولیه با قدرت چسبندگی بیشتر استفاده خواهد شد یکی از پرکاربردترین آنها چسب سنگ می باشد.

چسب سنگ که نوعی پلی استر به صورت دو جزئی می باشد به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر نفوذ آب یک پیشنهاد عالی برای نصب سنگ های داخلی و نما می باشد.

قیمت چسب سنگ کوچک عمده

قیمت چسب سنگ کوچک عمده نسبت به خرید جزئی این محصول بسیار به صرفه تر خواهد بود زیرا این مجموعه با هدف جلب رضایت خریداران تخفیفات فوق العاده ای را برای سفارشات عمده در نظر گرفته که موجب کاهش قیمت نهایی خواهند شد.

از ویژگی های منحصر به فرد چسب سنگ کوچک می توان به مقاومت بالی آن در در برابر اسیدها و گازها اشاره نمود به همین دلیل از این محصول می‌توان در محیط های خورنده، نفتی و فاضلاب ها استفاده کرد.

برخی از مهمترین کاربردهای چسب سنگ شامل نصب انواع سنگ و کاشی و سرامیک بر روی سطوح شیب دار و راه پله، استفاده بر روی قطعات از پیش ساخته شده، اتصال فولاد به بتن، اتصال قطعات غیر متعارف، نصب کاشی و سرامیک ضد اسید می ‌شوند.

قیمت چسب سنگ نما پودری

قیمت چسب سنگ نما پودری

در کارخانجات تولیدی چسب سنگ در سه نوع خمیری، پودری و اپوکسی به تولید خواهد رسید که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند به عنوان مثال چسب سنگ پودری از بیس سیمان و سایر افزودنی ها به تولید رسیده و به صورت نیمه آماده می باشد که در زمان استفاده باید با آب مخلوط گردد.

نما ساختمان یکی از مهمترین قسمت ها می باشد که معمولاً به دلیل باران در معرض رطوبت است به همین دلیل برای به کار بردن سنگ های نما باید از چسب سنگ نما با کیفیت بالا و چسبندگی زیاد استفاده شود تا از نفوذ رطوبت جلوگیری کند.

قیمت چسب سنگ نما پودری در مرکز فروش تهران به دلیل حذف واسطه ها و دلالان پایین‌ترین ترین قیمت بازار خواهد بود به همین دلیل سفارشات زیادی را سمت خود معطوف نموده است برای استعلام قیمت می‌تواند از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایید.

قیمت چسب سنگ ضد آب خارجی

قیمت چسب سنگ ضد آب خارجی

قیمت چسب سنگ ضد آب خارجی با توجه به کیفیت و برند تولید کننده آن متفاوت خواهد بود و بدون تردد محصولاتی با کیفیت عالی و مطابق استانداردهای جهانی دارای تعرفه ای بالاتر خواهند بود.

متقاضیان عمده این محصول برای اطمینان خاطر از سطح کیفیت می‌توانند از اقسام نقاط کشور جهت دریافت نمونه اقدام نمایند و در صورت تست محصول و بررسی کیفیت آن سفارشات خود را ثبت نمایند.

روش استفاده چسب سنگ آنتیک روی گچ

روش استفاده چسب سنگ آنتیک روی گچ

سنگ آنتیک از قطعات شکسته و بی استفاده از خرده سنگ ها تشکیل شد و زیبایی خاص و منحصر به فرد به محیط خانه می بخشد و می توان از آنها برای نمای داخلی و خارجی استفاده کرد.

روش استفاده چسب سنگ آنتیک روی گچ به ترتیب موارد زیر می باشد که باید به درستی رعایت شوند:

  1. آماده سازی سطح زیر کار برای نصب سنگ آنتیک زیرا محیط باید بدون گرد و غبار و چربی باشد
  2. ۲۴ ساعت قبل از نصب سنگ باید در دیوار را با استفاده از قلم موی نقاشی با پرایمر بپوشانیم تا سطح زیر کار مرطوب باشد
  3. سنگ آنتیک را در اندازه های دلخواه برش داده
  4. چسب سنگ آنتیک را به اندازه کافی با استفاده از کاردک بر پشت سنگ پخش کنید
  5. با استفاده از چکش پلاستیکی سنگ را در سطح مورد نظر بچسبانید
  6. در نهایت بعد از خشک شدن چسب به کمک فرچه پلاستیکی روی سنگ را تمیز کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ