پخش و قیمت چسب آجر نما در تهران

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب آجر نما در مجموعه های گوناگون اطلاع رسانی میگردد مشتریان برای استعلام قیمت از مرکز پخش در تهران میتوانند از طریق این وب سایت اقدام نمایند.

چسب آجر نما یکی از پرفروش ترین چسب های ساختمانی بشمار برود که با استفاده از آن می توان انواع آجر های مختلف را بر روی سطوح  گوناگون نصب نمود.

تا چند ساله گذشته برای نصب آجر های نما از ملات های سنتی ماسه و سیمان استفاده می شد که به دلیل سختی کار و همچنین احتمال نفوذ پذیری آب استفاده از چسب های آجر نما رواج پیدا کرده است جهت دریافت اطلاعات بیشتر و شناخت کامل محصول ما را در این وبسایت همراهی کنید.

قیمت چسب آجر نما در تهران

قیمت چسب آجر نما در تهران به دلیل همکاری مستقیم با تولید کنندگان مناسب ترین قیمت بازار خواهد بود مشتریان جهت مشاهده آخرین فایل به روز رسانی تعرفه ها می‌توانند از طریق راه‌ های فضای مجازی این وب سایت اقدام نمایند.

در فرمولاسیون تولید چسب آجر نما از مواد پایه پلیمری استفاده شده است و چنانچه در خط تولید کاملا مکانیزه و بدون دخالت نیروی انسانی تولید شده باشد از بالاترین سطح کیفیت برخوردار خواهد بود.

پایتخت از استان های منتخب کشور در راستای ارائه و فروش عمده چسب های ساختمانی به ویژه چسب آجر نما شناخته شده است که برای متقاضیان بهترین شرایط خرید اعم از قیمت مناسب و کیفیت درجه یک را در نظر گرفته است.

قیمت چسب آجر نسوز ارزان

قیمت چسب آجر نسوز ارزان

برخی از ویژگی های چسب های آجر نسوز که همه توجه ها را به خود جلب نموده شامل موارد زیر می گردد:

  • مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر حرارت
  • برخورداری از قدرت چسبندگی بالا
  • دارای خاصیت الاستیک
  • مقاومت در برابر نشست های ساختمان
  • انعطاف پذیری مناسب
  • مقاوم در برابر یخبندان

قیمت چسب آجر نسوز ارزان را می توانید از مرکز فروش مقابل استعلام بگیرید زیرا با کوتاه کردن دست دلالان موفق به ارائه مستقیم محصول از درب کارخانه گردیده است.

چسب های  آجر نسوز نوعی ملات های آماده به مصرف می باشند که به دلیل برخورداری از مواد نسوز و همچنین فرمولاسیون و دانه بندی مشخص از قابلیت ها و ویژگی های بسیاری برای نصب آجر های نسوز برخوردار می باشد.

آموزش نصب سرامیک دیوار با  چسب بدانید؟

آموزش نصب سرامیک دیوار با  چسب بدانید؟

چسب های آجر به دلیل برخورداری از قدرت چسبندگی بالا و دائمی و مقاومت در برابر نفوذ پذیری برای نصب کاشی و سرامیک نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

آموزش نصب سرامیک دیوار با چسب بدانید؟ به این صورت می باشد چسب خمیری آماده به مصرف را با استفاده از ماله بر روی سطح از قبل تمیز شده اعمال نمایید سپس با ماله شیاردار به صورت عمودی بر روی آن شیار ایجاد کرده و کاشی یا سرامیک موردنظر را نصب نمایید.

طرز تهیه چسب آجر نما چگونه است؟

طرز تهیه چسب آجر نما چگونه است؟

چسب های آجر نما چنانچه به صورت خمیری و آماده به مصرف باشند باید به راحتی بر روی قسمت پشتی آجر پخش شوند تا نصب شود چنانچه به صورت پودری باشد باید با درصد مشخصی آب ترکیب شود تا ملاتی یکنواخت حاصل شود.

طرز تهیه چسب آجر نما چگونه است؟ این محصول با فرمولاسیون ویژه به تولید رسیده که با استفاده از آن می توان انواع مصالح ساختمانی از جمله آجر، بتن، کاشی، سرامیک، محصولات گچی و… را بر روی دیگر سطوح چسباند.

برای بهره مندی از درصد تخفیفات ویژه و همچنین خدمات پس از فروش سفارشات عمده خود را می توانید از طریق درگاه های ارتباطی به اطلاع مدیر فروش برسانید تا محصول را در اولین فرصت در شهر خود تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ