پخش انواع چسب کاشی خمیری صادراتی

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

پخش انواع چسب کاشی خمیری در کشور با کیفیت درجه یک به تولید می رسند و معمولاً توسط مراکز پخش معتبر به صورت عمده جهت صادرات و تامین نیاز بازار داخلی عرضه می شوند.

معمولاً برای نصب کاشی و سرامیک از ملات های سنتی و قدیمی استفاده می‌شد اما در سال های اخیر با پیشرفت های فوق‌العاده در صنعت ساختمان سازی انواع متنوع چسب کاشی جایگزین روش های سنتی شده اند.

یکی از پرکاربردترین چسب های کاشی نوع خمیری آن می باشد که در انواع متنوع به تولید رسیده و به دلیل مقاومت بسیار عالی که در برابر نفوذ آب دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

پخش انواع چسب کاشی خمیری سطلی

پخش انواع چسب کاشی خمیری سطلی در شرکت بازرگانی دکاردن با قیمت و کیفیت تضمین شده عرضه خواهند شد و به دلیل رابطه مستقیم با واحد تولیدی بهترین شرایط خرید را برای متقاضیان فراهم نموده است.

کارخانجات تولیدی بسیاری در کشور چسب کاشی خمیری را در بسته بندی های سطلی با حجم های متفاوت به بازار عرضه کرده‌اند که از پرطرفدارترین آنها میتوان به لیموفیکس، ساروج و پومکس اشاره کرد.

از چسب کاشی خمیری سطلی می‌توان برای نصب انواع مصالح مختلف بر روی سطوح استفاده کرد به همین دلیل این محصول بسیار پرفروش بوده لذا مشتریان برای ثبت سفارش می توانند مشخصات خود را در فرم های ارائه شده در سایت تکمیل و ارسال نمایند تا همکاران ما پس از بررسی در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار فرمایند.

بهترین چسب کاشی خمیری در بازار

بهترین چسب کاشی خمیری در بازار

برای تولید چسب خمیری از سیمان که مهمترین ماده چسباننده معدنی می باشد و مواد پرکننده همچون شن، استفاده شده که با آب نیز مخلوط  می شود.

بهترین چسب کاشی خمیری در بازار محصولی می باشد که بیشترین مقاومت را در برابر نفوذ آب داشته باشد داشته باشد و با بررسی‌های صورت گرفته دو نوع چسب خمیری پومکس و چسب خمیری لیمو فیکس بیشترین حجم سفارش را به خود اختصاص دادند.

یکی از مزایای پس از فروش این مجموعه که در اختیار خریداران قرار داده قابلیت ارجاع محصول می باشد یعنی اگر در زمان تحویل بار در تاریخ انقضاء یا بسته بندی محصول عیبی را مشاهده کردید با واحد پشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام داده تا پس از تعویض مجددا ارسال شود.

قیمت چسب سرامیک دیوار خمیری

قیمت چسب سرامیک دیوار خمیری

از جمله محیط های استفاده از چسب سرامیک دیوار عبارتند از:

  1. تن قالب ریزی شده
  2. سطح سیمان کاری شده
  3. ملات کف سازی
  4. سایر سطوح صاف و یکدست

قیمت چسب سرامیک دیوار خمیری با توجه به کارخانه تولیدی و استانداردهای محصول متفاوت می باشد از همین رو توصیه می شود قبل از سفارش عمده جهت استعلام قیمت روز اقدام فرمایید.

نحوه اجراء چسب های کاشی و سرامیک به دو صورت می باشد  شیوه اول اینکه بعد از تراز و صاف نمودن سطح موردنظر چسب را با ماله شانه ای با ضخامت ۵ میلی متر اعمال کرده و کاشی را بر روی آن قرار می دهیم روش دوم بعد از این که چسب را در سطح مورد نظر قرار دادید یک لایه نازک از چسب را با ماله معمولی و ضخامت ۲ میلیمتر در پشت کاشی نیز استفاده کنید.

انواع چسب کاشی پودری ضد آب

انواع چسب کاشی پودری ضد آب

در بازار چسب کاشی پودری با برند هایی از جمله پومکس، هنکل، شیمی، آریا، ویترا، یوروفیکس و … مورد خرید و فروش قرار گرفته که هر کدام دارای قیمت، کیفیت و کاربردهای ویژه ای می باشند.

انواع چسب کاشی پودری ضد آب با مارک محبوب و درجه یک پومکس شامل چسب کاشی کف و دیوار نرمال، کاشی پرسلان، چسب کاشی پرسلان پلاس  و… می شوند.

برای تکمیل اطلاعات تخصصی خود از قسمت مشاوره و فروش با کارشناس مجموعه ارتباط برقرار کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ