قیمت چسب کاشی 5 کیلویی در مراکز تهران

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی در مراکز تهران که به دو صورت حضوری و اینترنتی محصولات خود را عرضه می نمایند بسیار مناسب خواهد بود و خریداران از بیشترین حاشیه سود بهره مند خواهند شد.

چسب کاشی از جمله محصولاتی است که در سال‌های اخیر جایگزین ملات های سیمانی برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک شده است این محصول به صورت ملات آماده بوده و برای استفاده از آن کافیست با آب مخلوط گردد.

برای تولید این محصول از ترکیب کردن  مواد شیمیایی و معدنی مانند سیمان پرتلند آلی، ماسه ریز و افزودنی‌های چسبدار استفاده خواهد شد تا قدرت چسبندگی آن بالا باشد.

قیمت چسب کاشی 5 کیلویی در پایتخت

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی در پایتخت به دلیل همکاری مستقیم با تولید کننده و حذف واسطه ها مناسب تر از سایر مراکز پخش در سراسر کشور خواهد بود به همین دلیل متقاضیان عمده جهت خرید به این مجموعه مراجعه می نمایند.

در بازار شاهد انواع مارک های چسب‌کاشی میباشیم که هرکدام با بسته بندی های متنوع در حجم های مختلف مورد خرید و فروش قرار میگیرند که بسته بندی ۵ کیلویی برای مصارف جزئی و سطح های کوچک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

شیوه خرید اینترنتی این امکان را فراهم نموده تا افرادی که به نمایندگی تهران دسترسی مستقیم ندارند به صورت غیر حضوری از طریق این وب سایت سفارشات خود را ثبت و در کمترین زمان محصول را در شهر خود تحویل بگیرند.

قیمت چسب کاشی سطلی سفید

قیمت چسب کاشی سطلی سفید

به طور کلی چسب کاشی در کارخانجات مجهز در سه مدل مختلف به تولید رسید که عبارتند از:

  1. چسب کاشی خمیری
  2. چسب کاشی پودری
  3. چسب کاشی استخری

قیمت چسب کاشی سطلی سفید در این مجموعه در دسترس خریداران قرار داده شده لذا جهت مشاهده لیست کامل قیمت انواع چسب های کاشی می توان از طریق واتساپ با کارشناس فروش ارتباط مستقیم برقرار کنید.

یکی از پرفروش ترین انواع این چسب مدل خمیری می باشد که برای چسباندن سرامیک به دیوار و سطوح گچی و سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد بعضی از مهمترین مواد تشکیل دهنده آن می توان به ماسه، رزین، سیلیس و مواد آنتی باکتریال و… اشاره کرد.

قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی ساروج

قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی ساروج

قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی ساروج در بازرگانی دکاردن زیر قیمت بازار خواهد بود زیرا کارخانه تولیدی ساروج با این مجموعه در رابطه مستقیم بوده و محصولات خود را با قیمت خط تولید از طریق این وب سایت به بازار عرضه داشته است.

این محصول چند سال اخیر از پرفروش ترین انواع چسب کاشی در ایران بوده که از دلایل اصلی آن می توان به کیفیت درجه یک، داشتن قیمت مناسب، ترکیبات اولیه مرغوب، داشتن برند معتبر، تولید زیر نظر کارشناسان متخصص و … اشاره نمود‌.

مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید به صورت عمده را دارند می توانند ابتدا جهت دریافت نمونه اقدام و در صورت رضایت از طریق مشاوره فروش سفارشات خود را ثبت نمایند.

قیمت چسب سنگ پودری عمده

قیمت چسب سنگ پودری عمده

چسب سنگ پودری از جمله محصولات محسوب می‌شود که می توان از آن در سطوح که با رطوبت دائم در تماس هستند مانند سونا، جکوزی، استخر و … استفاده کرد.

قیمت چسب سنگ پودری عمده مناسب تر از خرید جزئی خواهد بود زیرا یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت گذاری نحوه خرید عمده یا جزئی می باشد به عنوان مثال در این مجموعه قیمت نهایی با توجه به حجم سفارش متغیر خواهد بود زیرا برای متقاضیان عمده تخفیفات فوق العاده ای در نظر گرفته شده است.

جهت تکمیل اطلاعات خود از نحوه ثبت سفارش و همچنین شیوه های ارسال بار میتوان ما کارشناس فروش مرکز تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ