قیمت چسب کاشی 5 کیلویی خمیری مخصوص دیوار

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی با توجه به نوع پودری یا خمیری، سطح کیفیت آن و برند سازنده متفاوت می باشد جهت سفارش چسب مخصوص نصب کاشی بر روی دیوار با ما در این مجموعه همراه باشید.

در کارخانجات مجهز و پیشرفته بر پایه سیمان تقویت شده و پلیمر چسب کاشی به دست خواهد آمد که یک محصول فوق العاده برای نصب انواع کاشی و سرامیک با استحکام بالا محسوب می شود.

چسب کاشی در دو نوع مختلف پودری و خمیری به تولید رسیده که هر کدام از قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند البته چسب کاشی خمیری که یک محصول آماده مصرف می باشد فروش بیشتری را به همراه دارد.

قیمت چسب کاشی 5 کیلویی خمیری

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی خمیری در خرید عمده از نمایندگی های فروش به دلیل ارسال بدون واسطه و مستقیم ارزانترین نرخ بازار خواهد بود پس فرصت را از دست نداده و برای سفارش دهی محصول هم اینک اقدام نمایید.

از مهمترین خواص این محصولات می توان به ایجاد نمودن اتصالات محکم، قدرت انعطاف پذیری مناسب، کنترل تنش های ساختمانی در لایه های اتصال، نحوه استفاده ساده و راحت، قدرت انعطاف پذیری زیاد، کمک به کاهش وزن سازه و… اشاره نمود.

کارخانه تولیدی و شیمیایی ساروج یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده چسب های ساختمانی در ایران می باشد که با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و به کارگیری نیروهای متخصص این محصول را با کیفیتی مطابق استانداردهای بین المللی تولید و در بسته بندی های متنوع عرضه نموده است.

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری مخصوص آنتیک

سنگ های آنتیک و دکوراتیو که قطعات کوچک در شکل ها، طرح و رنگ متنوع می باشد در نما داخلی و دکوراسیون داخل ساختمان استفاده خواهند شد و برای نصب آنها بهترین پیشنهاد چسب های خمیری می باشد.

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری مخصوص آنتیک برای متقاضیان عمده با تخفیفات فوق‌العاده همراه بوده در نتیجه بیشترین سود دهی را برای خریدار به همراه خواهد داشت.

چنانچه مایل به سفارش عمده محصول هستید می‌توان بر روی گزینه مشاوره و فروش که در انتهای سایت ارائه شده کلیک کرده و با برقراری ارتباط مستقیم با مدیر مجموعه بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ساروج

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ساروج

برای استفاده از چسب کاشی خمیری باید به ترتیب موارد زیر عمل نمایید تا بهترین نتیجه را شاهد باشید:

  1. سطح مورد نظر را ابتدا صاف و هموار نماید
  2. سطح کار را از هرگونه چربی آلودگی و گرد و غبار تبریز نمایید
  3. با استفاده از کاردک دندانه دار چسب آماده را بر روی سطح کشیده
  4. ضخامت شیار ایجاد شده برای کاشی های کوچک ۵/۰ سانتیمتر و بزرگ تا ۵/۱ سانتی متر مناسبت است
  5. بعد از آغشته شدت چسب به سطح زیر کار در مدت زمان ۲۰ دقیقه کاشی یا سرامیک مورد نظر را از گرد و غبار تمیز نموده بر روی آن قرار دهید

آخرین قیمت چسب کاشی یک کیلویی ساروج را می توانید از وبسایت مقابل جویا شوید لازم به ذکر است که در این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها و توزیع مستقیم از درب کارخانه بهترین شرایط خرید برای مشتریان مهیا شده است.

قیمت چسب پودری کاشی و کف

قیمت چسب پودری کاشی و کف

چسب کاشی پودری به صورت یک ملات خشک بر پایه سیمان می باشد که بعد از مخلوط شدن با آب قابل استفاده خواهد بود و به دلیل استحکام، مقاومت و چسبندگی بالا و همچنین مقاومت عالی در برابر گرما، سرما و رطوبت برای مجریان ساختمانی بسیار کاربردی و مهم می باشد.

قیمت چسب پودری کاشی و کف در بازارهای فروش ثابت نمی باشد در نتیجه توصیه می شود قبل از سفارش دهی جهت مشاهده فایل به روز قیمت ها اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ