قیمت چسب سنگ اپوکسی برای نما

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب سنگ اپوکسی که امروزه در صنعت ساخت و ساز و نما استفاده زیادی دارد، متفاوت است که متقاضیان می توانند پایین ترین قیمت چسب سنگ را در این نمایندگی دریافت نمایند.

چسب سنگ اپوکسی یک چسب دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی میباشد که جهت چسباندن کلیه قطعات سنگی در صنایع، منازل و ساختمان سازی و نماکاری مورد استفاده قرار میگیرد.

چسب سنگ اپوکسی بدلیل دارا بودن‌هاردنر مخصوص سرعت خشک شدن سریعی دارد که بستگی به دمای محیط کارکرد بین ۱۰ الی ۲۵ دقیقه میباشد به اضافه این که قدرت و استحکام نهایی آن بسیار بالاتر از چسب سنگ قدیمی‌که بر پایه رزین پلی استر است میباشد و از کیفیت ظاهری و داخلی بالایی برخوردار است.

پخش قویترین چسب سنگ در دکاردن

چسب سنگ یکی از محصولاتی است که بسیار مورد استفاده عموم است و می توانید از مدلهای مختلف آن برای نصب سنگ استفاده نمایید در این مرکز قویترین چسب سنگ را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

با چسب سنگ از نوع خمیری می توانید برای نصب سنگ های کوچک و بزرگ استفاده کنید و از چسب سنگ اپوکسی می توانید برای نصب سنگ بر روی فلز بهره ببرید که گیرش و مقاومت منحصری دارد.

قیمت چسب سنگ اپوکسی

قیمت چسب سنگ اپوکسی برای فروش، در هر مراکز متفاوت است که با خرید از نماایندگی های پخش، محصول علاوه بر قیمت مناسب، نیز از کیفیت فوق العاده یرخوردار است که خریداران می توانند با اطمینان خاطر خریدکنند.

چسب سنگ اپوکسی مقاومت خوبی در آب دارد و سرما و گرمای هوا و گذشت زمان تاثیری بر مقاومت آن ندارد و برعکس چسبهای سنگ سنتی کاهش حجم ندارد.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت

 

چسب اپوکسی

 

2+1

 

1400000

 

چسب اپوکسی

 

3.5+1+0.5

 

1500000

تغییر حجم چسب سنگ اپوکسی آنقدر ناچیز هست که در مصارف صنعتی جایگاه خاصی پیدا کرده است و صنعتگران جهت پر کردن منافذ قطعات و مدل سازی و غیره از این چسب بهره میگیرند.

مشخصات فنی چسب اپوکسی

  • دو جزئی است
  • رزین و هاردنر دارد
  • برای نصب هر نوع سنگ قابل استفاده است
  • نیروی کششی بالا و مقاومت خوبی دارد
  • در وزن مختلف عرضه می شود.

کاربرد چسب اپوکسی

می توانید از چسب اپوکسی برای نصب هر نوع سنگ استفاده نمایید و از طرفی می توانید از این ماده برای نصب سنگ به فلز استفاده نمایید و کارایی زیادی دارد و امکان ریزش نداشته چون رزین اپوکسی فوق العاده قوی است. بهترین چسب برای چسباندن سنگ به فلز اپوکسی است.

فروش انواع چسب سنگ

فروش انواع چسب سنگ برای فروش توسط نمایندگی در سطح شهرهای کشور در حال انجام می باشد که این محصول با کیفیت و مرغوب به تمامی نقاط کشور ارسال می شود.

خرید چسب سنگ از نمایندگی ها علاوه کسب سود بالا نیز مزیتی عالی چون بهره‌مند شدن عرضه تمامی خدمات ارسال و پس از فروش دارد که برای متقاضی خرید مطمئن و آسان را به ارمغان می آورد.

در صورت خرید، اگر سفارش به مقصد رسید و دچار نقض بود، نگران نباشید چراکه محصول قابل برگشت می باشد و بدون هیچ مشکلی تعویض، مجددا به مقصد ارسال می شود.

این چسب قابل تراشکاری و سنباده خور هست و مصرف کنندگان قادرند چسب سنگ اپوکسی را قبل از مصرف با رنگ‌های پودری مخلوط کرده تا چسبی با رنگ دلخواه خود بدست آورند.

قیمت چسب سنگ نما عمده

اعلام قیمت قیمت چسب سنگ نما عمده درجه یک مراکز فروش معتبر انجام میشود که البته قیمت این محصول در هر برند متفاوت است و برای کسب قیمت هر برند می توانید به نمایندگی آن مراجعه کنید.

شایسته است بدانید قیمت سنگ نما را برند تولید کننده آن مشخص میکند که هر برند با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در تهیه محصول به کار برده است قیمت آن را تعیین می کند.

شایان به ذکر است که بدانید قبل از ثبت سفارش خود می توانید درباره محصول مورد نظر مشاوره لازم را دریافت کنید و بعد از کسب اطمینان به ثبت سفارش بپردازید.

قیمت چسب سنگ کوچک خمیری

یکی دیگر از چسب هایی که کاربرد دارد چسب خمیری است و با این چسب می توانید به راحتی سنگ های کوچک را بچسبانید و نگرانی از ریزش ان نداشته باشید. در بازار تهران بهترین چسب خمیری و کاشی تولید می شود و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت چسب سنگ کوچک را از این مجموعه می توانید استعلام کنید و بدانید که این ماده بسیار مناسب برای چسباندن هر نوع سنگ می باشد و به راحتی قابل استفاده است چون آماده به مصرف تولید می شود.

چسب سنگ اپوکسی چیست؟

یکی از محصولات مورد نیاز برای ساخت و ساز چسب اپوکسی است و این ماده به صورت دو جزئی و خالص و 3 جزئی تولید می شود و می توانید از آن برای نصب هر نوع کاشی و سنگ بر روی فلز و غیر فلز استفاده نمایید.

چسب اپوکسی قدرت زیادی دارد و از مواد رزین و هاردنر درست شده است و برای نصب هر نوع سنگ کارایی دارد و این دو ماده با هم ترکیب و برای چسباندن سنگ در ابعاد بزرگ استفاده می شود.. برای خرید این محصول با ما در تماس باشید.

قیمت چسب سنگ نیم کیلویی عمده

قیمت چسب سنگ نیم کیلویی را از این سایت دریافت نمایید و باید بدانید چسب سنگ در وزن های مختلف تولید می شود و شما می توانید بر اساس نیاز وزن مورد نیاز را سفارش و تهیه نمایید.

چسب سنگ کاربرد های زیادی در صنعت ساختمان دارد و می توانید از آن برای چسباندن سنگ بر روی فلز استفاده نمایید البته گیرش و مقاومت این ماده بالا است و معمولا به صورت دو جزئی و سه جزئی تولید می گردد. قیمت چسب خمیری اپوکسی را از دکاردن دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ