قیمت چسب بتن ساروج با بهترین کیفیت در سایت

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب بتن ساروج با بهترین کیفیت در سایت پیشرو ارائه شده لذا مشتریان می توانند جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناس فروش در ارتباط باشند.

چسب بتن محصولی بر پایه رزین های امولسیونی فرمول شده می باشد که اگر به ملات یا بتن اضافه گردد کاربردهای بیشماری از جمله افزایش قدرت ملات جهت مقابله با نفوذ آب و بالا رفتن قدرت چسبندگی می باشد.

کارخانه ساروج در ایران یکی از معتبرترین مراکز فعال در حوزه تولید چسب بتن با کیفیت درجه یک و بسته بندی هایی با حجم هایی مطابق نظر مصرف کنندگان می باشد.

قیمت چسب بتن ساروج 4 لیتری

قیمت چسب بتن ساروج ۴ لیتری در این مرکز پخش بسیار به صرفه تر از دیگر فروشگاه ها می باشند زیرا این مجموعه با کارخانه ساروج همکاری مستقیم داشته و محصول را از درب کارخانه تحویل و برای خریدار ارسال خواهد نمود.

از مهم ترین نکات فنی در زمان استفاده از از چسب بتن ساروج شامل رعایت میزان دقیق آب اضافه شده به چسب، دمای محیط کار، فراموش نشود این چسب از سرما زیر صفر و حرارت بالا دور نگه داشته شود.

این محصول در واحد تولیدی ساروج زیر نظر کارشناسان متخصص با مواد اولیه مرغوب و بسته بندی های متنوع از جمله ۱ لیتر، ۴ لیتر، ۹ لیتر و ۲۰ لیتر تولید و به بازار عرضه شده است جهت ثبت سفارش محصول کافیست مشخصات خود را در فرم های ارائه شده تکمیل نمایید تا مشاوره فروش با شما ما ارتباط برقرار نمایید.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت

 

چسب بتن ساروج

 

4

 

85000

نمایندگی فروش چسب بتن ساروج 9 لیتر

نمایندگی فروش چسب بتن ساروج 9 لیتر

چسب بتن دارای اثرات بی نظیر می باشد که از مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کمک به افزایش مقاومت ملات سیمان یا بتن در برابر نفوذ آب
  • افزایش قدرت چسبندگی بتن و ملات
  • اتصال بتن جدید به بتن قدیم
  • ترمیم و تقویت آسیب دیدگی های سازه های بتنی
  • نصب سرامیک و کفپوش ساخته شده از سیمان بر روی سطح سیمانی
  • موجب افزایش انعطاف پذیری بتن خواهد شد

نمایندگی فروش چسب بتن ساروج ۹ لیتر در کشور به صورت اینترنتی وب سایت دکاردن می باشد که امکان سفارش این محصول را برای همه متقاضیان در اقسام نقاط کشور فراهم نموده است.

مشتریان می توانند با صرف کمترین زمان و هزینه جهت تهیه این محصول با کیفیت درجه یک و مناسب ترین قیمت بازار از طریق درگاه های ارتباطاتی ارائه شده اقدام نمایند.

قیمت چسب ساروج خمیری

قیمت چسب ساروج خمیری

مراحل استفاده از این چسب خمیری به این صورت می باشد که ابتدا سطح مورد نظر را از آلودگی ها تمیز کرده سپس چسب را با استفاده از کاردک شیاردار با ضخامت ۱ الی ۱.۵ سانت بر روی سطح قرار دهید و به مدت ۲۰ دقیقه کاشی ها را در سطح چسب زده قرار دهید.

قیمت چسب ساروج خمیری در این سایت ارائه شده و مشتریان می‌توانند با مشاهده آن انتخابی مناسب داشته باشند.

قیمت و کیفیت دو معیار بسیار اساسی و مهم برای خریداران در زمان تهیه این محصول محسوب می شود و افراد همواره از محصول با کیفیت عالی و قیمت ارزان استقبال زیادی به عمل آورده اند.

پخش چسب کاشی در پایتخت

پخش چسب کاشی در پایتخت

متاسفانه افراد سود جو چسب کاشی را با کیفیت نامناسب و به اسم برند ساروج به بازار عرضه نموده اند بنابراین خریداران جهت دریافت محصول اصل و با کیفیت باید به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایند و دقت داشته باشند که بر روی بسته بندی در کنار نام ساروج بارکد محصول و همچنین تاریخ تولید و انقضاء درج شده باشد.

پخش چسب کاشی در پایتخت از طریق نمایندگی مطرح در حوزه خرید و فروش این محصول صورت می پذیرد برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیر فروش این مرکز کافیست از طریق اطلاعات تماس ارائه شده اقدام نمایید.

طریقه مصرف چسب بتن ساروج بدانید؟

طریقه مصرف چسب بتن ساروج را می توانید از این مرکز بدست بیاورید. چسب بتن را می توانید با ملات و چسب پودری مخلوط نمایید و برای افزایش مقاومت ملات کاربرد زیادی دارد.

برای هر کیسه چسب پودری 1 تا 2 لیتر می توانید از چسب استفاده نمایید و برای هر کیسه سیمان 5 کیلویی می توانید  لیتر چسب آب بندی و  لیتر چسب بتن استحکامی استفاده نمایید. بعد این مواد را با هم ترکیب و برای چسباندن هر نوع کاشی و سنگ بهره ببرید. ارسال به سراسر ایران امکان دارد. برای سفارش با ما در ارتباط باشید. شما می توانید از چسب بتن در هر نوع مارکی بهترین استفاده را داشته باشید این ماده در تهران و با کیفیت بالا تولید می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ