قیمت پودر بندکشی | پخش چسب بندکشی از کارخانه

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت پودر بندکشی در مراکز پخش چسب بندکشی از کارخانه بسیار به صرفه و دست اول خواهد بود به همین دلیل مشتریان عمده خواستار خرید مستقیم از تولید کننده می باشند.

۲۴ ساعت بعد از نصب کاشی و سرامیک باید حتماً  بندکشی میان آنها انجام شود تا در کنار زیبایی کاشی کاری موجب استحکام بهتره مصالح و همچنین پیشگیری از نفوذ آب گردد.

امروزه پودرهای بندکشی نانو به دلیل تولید شدن با فرمولاسیون ویژه و مواد اولیه درجه یک از قابلیت ها و توانایی های بیشماری برخوردار می باشد که رضایتمندی خریداران را به همراه داشته است.

قیمت پودر بندکشی ایرانی

قیمت پودر بندکشی ایرانی نسبت به برند های خارجی به دلیل حذف هزینه های واردات بسیار به صرفه تر خواهد بود و با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد در بازارهای فروش مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است.

ویژگی های منحصر به فردی که باعث شده این محصول جایگزین ملات ها و دوغاب های سنتی گردد شامل قابلیت ضد آب بودن، پودر آماده مصرف، رنگ بندی متنوع، تولید شده با مواد نانو، دارای خاصیت آنتی باکتریال و … می شوند.

برای خرید مستقیم از کارخانه جات ایرانی و ارسال از درب کارخانه میتوانید از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با مدیریت فروش سایت در ارتباط باشید تا شما را در همه زمینه ها برای داشتن خریدی مطمئن و سودمند  راهنمایی سازد.

قیمت پودر بندکشی آجر مرغوب

قیمت پودر بندکشی آجر مرغوب

معمولاً استفاده از آجر ها در نمای ساختمان بسیار رواج پیدا کرده و نمای آجری به دلیل تنوع طرح و رنگ دیگه از محبوبیت و جذابیت بصری بسیاری برخوردار است لذا بعد از نصب آجرهای نما مهمترین کار بندکشی آجر ها با استفاده از پودر های بندکشی باکیفیت و مرغوب می باشد تا از نفوذ و نشتی آب جلوگیری گردد.

از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده پودر بندکشی آجر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلیمر های پودری
  • سنگدانه های مناسب
  • سیمان
  • غلیظ کننده
  • افزودنی های شیمیایی مجاز

قیمت پودر بندکشی آجر مرغوب در مجموعه های مختلف به صورت روزانه اطلاع رسانی میگردد رضا سریع ترین و راحت ترین روش استعلام قیمت مراجعه به فروشگاه های آنلاین خواهد بود.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر مرغوب

طرز تهیه ملات بندکشی آجر مرغوب

پودر های بندکشی آجر از نظر سایز بندی و ابعاد مواد تشکیل دهنده از پودر های بندکشی کاشی و سرامیک درشت ‌تر خواهند بود و قادر هستند با قدرت چسبندگی بالا در عمق بند ها جای گرفته و  از نفوذ پذیری آب جلوگیری نمایند.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر مرغوب بسیار ساده و راحت می باشد و به تخصص خاصی نیاز ندارد تنها کافیست پودر بندکشی آجر را با درصد مشخص آب که بر روی بسته بندی درج شده ترکیب نمایید تا حالت خمیری پیدا کند دقت نمایید که قبل از استفاده سطح زیر کار تمیز شده باشد و ابتدا بعد های افقی و سپس بند های عمودی را بندکشی نمایید.

قابل توجه خریداران محترم بهترین دما برای انجام بندکشی آجر بین ۵ الی ۳۵ درجه می باشد و همچنین از بندکشی دیوار آجری در زمان یخبندان اجتناب نمایید.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز در سایت

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز در سایت

خرید مستقیم از فروشگاه های آنلاین به دلیل برخورداری از قیمت و کیفیت تضمین شده و همچنین امکان سفارش عمده و ارسال سریع به سراسر ایران بیشترین حجم سفارش دهی را به خود اختصاص داده است .

پودر های بندکشی آجر نسوز از قابلیت تحمل دمای بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل مورد استقبال پیمانکاران ساختمانی قرار گرفته‌اند و در پروژه های عظیم ساختمانی به کار گرفته خواهند شد.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز در سایت مقابل نازلترین تعرفه بازار خواهد بود لذا جهت مشاهده کاتالوگ محصولات و انتخاب برند مورد نظر با حجم بسته بندی دلخواه می توانید با مدیریت فروش سایت در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ