قیمت پودر بندکشی رنگی | خرید اینترنتی پودر بندکشی واترپروف

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت پودر بندکشی رنگی در مجموعه های مختلف متفاوت خواهد بود لذا در خرید اینترنتی پودر بندکشی واترپروف شاهد درصد تخفیفات ویژه خواهید بود.

پودر های بندکشی از مهم ترین محصولات جانبی ساختمان به شمار می رود که بعد از نصب کاشی و سرامیک برای پر نمودن فاصله بین آنها به کار برده خواهند شد و از قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد.

با استفاده از پودر های بندکشی در انواع مختلف  هر نوع کاشی و سرامیک را می‌توان درزگیری نمود و  احتمال نشتی آب را از طریق بندها را به صفر درصد رسانده است.

قیمت پودر بندکشی رنگی در سایت

قیمت پودر بندکشی رنگی در سایت دکاردن به دلیل کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها از معامله و ارسال مستقیم محصول از درب کارخانه مناسب ترین تعرفه بازار خواهد بود.

پودر بندکشی رنگی یکی از پرطرفدار ترین انواع این محصول می باشد زیرا با توجه به تنوع بالا در طرح و رنگ کاشی و سرامیک ها بهتر است رنگ بندکشی با آنها همخوانی و تناسب داشته باشد.

برای دسترسی به فایل لیست قیمت و همچنین اطلاع از درصد تخفیفات در نظر گرفته شده برای مشتریان میتوانید از طریق فضای مجازی واتساپ، تلگرام، اینستاگرام یا آدرس ایمیل با مدیر فروش در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی سازد.

قیمت پودر بندکشی آجر ایرانی

قیمت پودر بندکشی آجر ایرانی

آجر ها نیز مانند کاشی و سرامیک بعد از نصب باید بندکشی میان آنها پر شود که در گذشته از ملات های سنتی استفاده میشد اما امروزه با هدف پیشگیری از نفوذ رطوبت، افزایش استخدام و ماندگاری آجر و همچنین ایجاد زیبایی مضاعف در نمای ظاهری کار استفاده از پودر های بندکشی آجر رواج پیدا کرده است.

قیمت پودر بندکشی آجر ایرانی را میتوانید از مجموعه های مختلف استعلام بگیرید تا با آگاهی لازم نسبت به تعرفه ها بهترین تجربه خرید خود را به ارمغان آورید.

پودر های بندکشی آجر معمولاً بر پایه دو رنگ اصلی سفید و مشکی به تولید رسیده اند اما شما می‌توانید در این مجموعه رنگبندی متنوع این محصول را از جمله قهوه ای روشن و تیره، طوسی، آبی، قرمز، زرد، کرم، سبز و… را شاهد باشید.

ملات بندکشی آجر چیست ؟

ملات بندکشی آجر چیست ؟

برخی از ویژگی های پودر های بندکشی آجر شامل داشتن خاصیت آنتی باکتریال، ایجاد استحکام بالا در آجر نمای کار شده، ضد شوره و سفیدک، چسبندگی بالا و تضمینی، ضد اسید و آبگریز و غیره می شوند.

ملات بندکشی آجر چیست؟ بعد از نصب آجر ها به ویژه آجرهای نما برای زیبا جلوه نمودن سطح باید بندکشی مناسبی انجام شود که در این زمان نیاز به استفاده از پودر های بندکشی نیما موجود می باشد که برای تبدیل شدن به ملات باید با درصد مشخصی آب ترکیب شوند.

برای بهره مندی از خدمات ارزنده خرید غیر حضوری که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است میتوانید با مدیر فروش سایت در ارتباط باشید:

  • تحویل محصول از واحد تولید کننده
  • پرداخت قیمت کف بازار
  • بهره مندی از خدمات پس از فروش
  • امکان سفارش عمده
  • ارسال سریع به سراسر کشور

نحوه استفاده از پودر بند کشی در سایت

نحوه استفاده از پودر بند کشی در سایت

برای ساخت ملات با غلظت مناسب با استفاده از پودر های بندکشی باید نسبت ۴۰ به ۶۰ آب و پودر رعایت شود همچنین پودر را به آرامی به آب اضافه نموده و با سرعت پایین هم بزنید تا حباب کمتری ایجاد شود بعد از یکنواخت شدن به آن پنج دقیقه استراحت داده سپس دوباره هم بزنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

نحوه استفاده از پودر بندکشی در سایت مقابل ارائه شده است تا متقاضیان بهترین عملکرد را شاهد باشند برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاور فروش سایت در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ