قیمت پودر بندکشی آجر عمده در بازار مصالح تهران

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت پودر بندکشی آجر عمده از بازار مصالح تهران بسیار به صرفه خواهد بود جهت اطلاع از نحوه ثبت سفارش این سایت فروش را دنبال فرمایید.

یکی از محصولات جانبی در ساختمان سازی در کنار انواع آجر، پودر بندکشی آجر می باشد در واقع بعد از نصب آجر فاصله میان آجر های نصب شده را بند می گویند که باید با ملات پر شوند.

در گذشته برای این کار از ملات های سنتی استفاده می شد اما امروزه وجود پودر های بندکشی کار را برای مجریان ساختمان راحت نموده است پودرهای بندکشی آجر از مصالح و مواد شیمیایی با قدرت چسبندگی بالا به تولید رسیده اند که علاوه بر مستحکم نمودن آجر از نفوذ آب به سازه نیز جلوگیری می کنند.

قیمت پودر بندکشی آجر عمده

قیمت پودر بندکشی آجر عمده در گروه صنعتی دکاردن ارزان ترین قیمت بازار خواهد بود زیرا این مجموعه در دو حوزه تولید و توزیع فعالیت داشته و محصول را مستقیماً از خط تولید برای خریدار ارسال خواهد نمود.

از مهمترین مزیت های پودر بندکشی آجر می توان به افزایش سرعت عمل بندکشی، قدرت چسبندگی و انعطاف پذیری بیشتر، بدون ترک خوردگی درز ها، عدم انقباض و… اشاره کرد.

در خرید عمده به صورت غیر حضوری به دلیل حذف واسطه ها و بهره مندی از تخفیفات فوق العاده می توانید بیشترین حاشیه سود را از آن خود نمایید پس فرصت را از دست نداده و هم اینک جهت سفارش اقدام نمایید.

قیمت پودر بند کشی سیاه در بازار

قیمت پودر بند کشی سیاه

پودر بند کشی در گذشته بیشتر به رنگ سفید به تولید می رسید اما با تنوع بسیار زیاد رنگ بندی کاشی و سرامیک امروزه این محصول در رنگ های متنوع مانند سیاه، زرد، آبی، کرم، سبز و… به تولید می‌رسد تا جلوه زیباتری بعد از بندکشی ایجاد شود.

قیمت پودر بندکشی سیاه در بازار دچار نوسانات بسیاری بوده از همین رو متقاضیان قبل از خرید عمده می توانند از طریق این مجموعه برای استعلام قیمت روز اقدام نمایند.

پودر بندکشی سیاه در سال های اخیر بسیار پرفروش بوده زیرا قابلیت ترکیب با همه رنگ ها را داشته و می تواند جلوه ای زیبا و باشکوه در ساختمان ایجاد نماید.

نحوه استفاده از پودر بند کشی ضد آب

نحوه استفاده از پودر بند کشی ضد آب

نحوه استفاده از پودر بندکشی ضد آب که معمولاً در محیط هایی که در معرض رطوبت هستند به کار برده می شود بسیار ساده خواهد بود و همه افراد بدون نیاز به مهارت خاصی می توانند آن را انجام دهند.

خریداران گرامی برای اطلاع دقیق از طریقه مصرف و بهره مندی از عملکرد عالی این محصول با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایند تا آنها را در همه زمینه‌ها راهنمایی سازد.

پنج مورد از مهمترین ترکیبات پودر بندکشی ضد آب که موجب استحکام و خاصیت آب گریزی این محصول شده‌اند عبارتند از:

  1. پلیمر های پودری
  2. سنگدانه های مناسب
  3. سیمان
  4. غلیظ کننده
  5. افزودنی های شیمیایی مجاز

قیمت پودر بندکشی خارجی برای سنگ و آجر

قیمت پودر بندکشی خارجی برای سنگ و آجر

معمولاً در محیط‌ های خارجی از جمله نما که از سنگ و آجر استفاده شده باید از بهترین کیفیت پودر بندکشی استفاده شود تا با پیشگیری از نفوذ آب از ایجاد خسارات جبران ناپذیر به سازه جلوگیری شود.

این مرکز فروش مفتخر است که با ارائه انواع پودر بندکشی با کیفیت برتر و ممتاز با نازلترین قیمت بازار بیشترین سطح سفارش را به خود اختصاص داده و مورد استقبال ویژه خریداران قرار گرفته است.

کارخانجات تولیدی در سراسر کشور برای تعیین قیمت پودر بند کشی خارجی برای سنگ و آجر معیار های بسیاری را مدنظر قرار خواهند داد که مهمترین آنها کیفیت و قیمت خرید مواد اولیه می باشد.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر را بداینم؟

طرز تهیه ملات بندکشی آجر بسیار اسان است از آنجایی که این ماده به صورت ارزان و عمده در تهران پخش می شود و آماده به مصرف تولید می گردد. فقط باید ابتدا پودر بندکشی را تهیه نمایید و بعد با آب ترکیب و مخلوط و استفاده نمایید.

البته نکاتی را باید رعایت کنید در زیر اشاره می شود:

  • در دو مرحله ترکیب مواد انجام شود و از همزن استفاده شود و بین دو ترکیب 5 دقیقه استراحت به مواد بدهید
  • سطح کار تمیز باشد
  • از کادرک نرم استفاده شود
  • زمان خشک شدن بعد از اجرا به مواد بدهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ