قیمت مواد آب بند کننده بتن ایرانی عمده

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت مواد آب بند کننده بتن ایرانی را به صورت عمده  می توانید در مراکز پخش دریافت نمایید که برای دریافت و کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می گردد به ادامه مقاله مراجعه کنید.

یکی از مواردی که در مورد سازه‌های بتنی بلاخص مواردی که در مجاورت دائم یا غیر دائم با آب و مواد شیمیایی است بسیار دارای اهمیت است آب بندی آن می باشد.

عملکرد مسدود کنندگی در برابر تراوش، نفود فشار با تهاجم آب حاوی مواد شیمیایی علاوه بر تحمل خوب باربری آن توسط مواد آب بند کننده انجام می شود.

قیمت مواد آب بند کننده بتن ایرانی

قیمت مواد آب بند کننده بتن ایرانی در صورت خرید از بازرگانی دکاردن بسیار ارزان تر است زیرا سفارش مستقیم از مراکز تولید کننده به مقصد ارسال می یابد و به دلیل حذف واسطه ها موجب شده نسبت به سایر مراکز ارزان تر باشد.

خرید اینترنتی که امروز یکی از رایج‌ ترین دنیا به شمار می‌آید از طریق آن میتوانید سفارش خود را بدون هیچ گونه  تلاشی و به راحتی دریافت نمایید.

در صورت خرید اینترنتی از سایت های مفیدی مانند ارسال ارسال محصولات به سراسر نقاط ایران بهره مند خواهید شد که این ارسال به صورت مستقیم از کارخانه و بدون دخالت هیچ واسطه انجام می‌گیرد که این امر موجب شده از صرف هزینه هایسنگین توسط مشتریان جلوگیری کند.

قیمت پودر آب بندی استخر جهت عایقکاری

قیمت پودر آب بندی استخر جهت عایق‌کاری برای خریداران بسیار مهم می باشد که می توانند بر اساس آن محصول مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهند که لیست قیمت در ادامه مقاله در دسترس است.

پودر آب بندی معمولا در بسته بندی های استاندارد در بازار موجود است و بی تردید این محصول جزو پر مصرف ترین مواد در صنعت ساخت و ساز می باشد.

امری مهمی که در این سایت شما می باشد رضایت مشتریان است که تلاش می کند به بهترین نحو صورت گیرد به طوری که اگر سفارش پودر بندکشی دچار مشکل بود  آن را برای تعویض برگشت بزنید.

·         آب بندی و ترمیم آسیب دیدگی بتن

·         مناسب برای استفاده در سد ها، پل ها

·         کاربرد در استخرهای بتنی

·         آب بندی بتن مخازن

·         ترمیم بتن فرسوده

·         اتصال میلگرد به بتن

·         افزایش مقاومت مکانیکی

·         افزایش خاصیت چسبندگی

آب بندی استخر با چسب بتن چگونه است؟

برای آب بندی استخر از ترکیب ملات های ریزدانه و پرسیمان در ترکیب با چسب به صورت لایه ای پلاستر گونه بر روی سطح دیوار مخزن یا استخر استفاده می شود که در این مورد بایست با نهایت دقت انجام شود تا از درزهای سرد و تخلخل اجتناب گردد.

میزان مصرف چسب بتن به صورت وزنی ، 5 تا 10 درصد سیمان مصرفی در ملات می باشد که در این چهارچوب پس از اتمام عملیات اجرایی لایه ای از ملات ریزدانه پرسیمان به ضخامت 1 تا 3 سانتیمتر بر روی سطح اجرا می گردد.

در صورتی که بدنه و سازه استخر یا مخرن از بلوک یا آجر باشد برای جلوگیری از ترک های ناشی از نشت آب گیری یا بستر ، بهتر است از الیاف پروپیلن ، یا توری فایرگلاس یا رابیس در لایه اجرایی استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ