فروش بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی در سایت

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی با برند معتبر در سایت فروش مقابل عرضه خواهد شد لذا جهت سفارش دهی به صورت عمده و کسب سود بالا شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

در گذشته برای نصب انواع کاشی و سرامیک از ترکیب ماسه، سیمان و آب استفاده می شد اما امروزه جایگزین آن  چسب های کاشی با کیفیت شده اند که با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارند از ملات های سنتی بسیار کاربردی تر می باشند.

برخی از ترکیبات اصلی چسب های کاشی ریز سیمان پرتلند غیر عالی و همچنین افزودنی های چسب دار می باشد که موجب شده این محصول از بیشترین قدرت چسبندگی برخوردار و تا پایین ترین حد ممکن سبک باشد.

خرید بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی

خرید بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی که با تولید کننده در همکاری مستقیم هستند امکان پذیر است.

چسب کاشی در واحدهای تولید کننده در دو نوع پودری و خمیری به بازارهای فروش عرضه گردیده که نوع پودری آن بهترین روش برای نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی می باشد و به دلیل تخریب نکردن سطح زیر کار بسیار پرطرفدار بوده است.

از مزیت های چشمگیر چسب کاشی پودری که نظر مثبت پیمانکاران ساختمانی را جذب نموده می توان به آب بند نمودن سطح، کاهش هزینه های نصب کاشی، مقاوم در برابر گرما و حرارت، مقاومت بالا در برابر رطوبت بعد از خشک شدن و… اشاره داشت.

بهترین چسب کاشی ضد آب و نانو

بهترین چسب کاشی ضد آب و نانو

چسب کاشی ضد آب و نانو که با فرمولاسیون ویژه بر پایه ترکیبات پلیمری و فناوری نانو تولید رسیده قابلیت زیادی در پیشگیری از نفوذ آب خواهد داشت در نتیجه از این محصول می توان برای محیط های در معرض رطوبت استفاده نمود.

بهترین چسب کاشی ضد آب و نانو را میتوانید از شرکت دکاردن جویا شوید زیرا به عنوان تخصصی ترین مرجع توزیع چسب های ساختمانی در کشور به صورت اینترنتی در حال ارائه خدمات می باشد لذا مشتریان برای داشتن انتخاب مناسب می توانند ابتدا از مشاورین فروش سایت راهنمایی دریافت کنند.

چسب کاشی ضد آب خمیری به صورت آماده مصرف می باشد به همین دلیل اجرای آن بسیار ساده و راحت بوده و تنها کافیست بعد از تمیز نمودن سطح زیر کار با کمک ماله شیاردار و مخصوص چسب را در سطح مورد نظر پهن و سپس اقدام به نصب انواع کاشی و سرامیک نمایید.

قیمت چسب کاشی پودری 20 کیلویی

قیمت چسب کاشی پودری 20 کیلویی

برای تولید چسب کاشی پودری از سیمان تقویت شده با پلیمر استفاده شده در نتیجه در مقایسه با ملات های سنتی از قابلیت های ویژه تری برخوردار است.

قیمت چسب کاشی پودری ۲۰ کیلویی در برند های متعددی همچون شیمی ساختمان، ساروج، پومکس، لیموفیکس و هنکل را می توانید از سایت مقابل استعلام بگیرید.

جهت دسترسی به لیست کامل قیمت ها و همچنین دریافت کاتالوگ محصولات میتوان از طریق ایمیل، پیج اینستاگرام  یا کانال تلگرام به مدیر فروش سایت مراجعه نمایید.

معایب چسباندن کاشی روی کاشی قدیمی چیست؟

معایب چسباندن کاشی روی کاشی قدیمی چیست؟

معایب چسباندن کاشی روی کاشی قدیمی چیست؟ شایسته است بدانید که نصب کاشی بر روی کاشی جدید از مزیت های بیشماری برخوردار است که مهمترین آنها شامل موارد زیر خواهد شد:

  • سرعت بالای اجرا
  • تخریب سطح زیرین در نتیجه صرفه هزینه کمتر
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال و پیشگیری از رشد باکتری
  • مقاومت عالی در برابر آب و مواد شوینده اسیدی

تنها عیب این روش این است که ممکن است برخی کاشی های قدیمی شکسته یا بر آمده باشد که امکان نصب را با مشکل مواجه خواهد نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ