خرید پودر بند کشی سرامیک از کارخانه

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

خرید پودر بندکشی سرامیک به صورت مستقیم از درب کارخانه را میتوانید به راحتی از مرکز فروش پیش رو انجام دهید و با دریافت محصول به صورت تضمینی بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

استفاده از پودر بندکشی برای ملات های سنتی در ساخت و سازهای مدرن رواج پیدا کرده زیرا موجب می شود تا کاشی کاری با استحکام و قدرت چسبندگی بیشتری انجام شود.

واحدهای تولیدی پودر های بندکشی را در انواع متنوع تولید و عرضه نموده اند که متقاضیان برای شناخت بهتر آنها می توانند با ما در این وبسایت همراه باشند.

خرید پودر بند کشی سرامیک ایرانی

خرید پودر بندکشی سرامیک ایرانی را می توانید از شرکت بازرگانی پایتخت به دو شیوه سنتی و مدرن اینترنتی انجام دهید و با پرداخت قیمت کف بازار تجربه یک خرید عالی در ذهنتان برجای بماند.

از مهمترین فواید و مزیت های استفاده از پودر بندکشی می توان به چسبندگی زیاد، مقاوم و مستحکم کردن سطح در برابر ترک خوردگی، سهولت اجرایی، ایجاد یک پوشش محافظتی در برابر نفوذ آب، نبود انقباضات در زمان خشک شدن ملات و… اشاره نمود.

چنانچه قصد سفارش عمده پودر بندکشی ایرانی را از واحد تولیدکننده دارید این فرصت گرانبها را از دست نداده و هم اینک از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده در انتهای سایت به مدیر فروش مراجعه نمایید تا پس از ثبت سفارش محصول مستقیم از خط تولید برایتان ارسال گردد.

قیمت پودر بند کشی رنگی

قیمت پودر بند کشی رنگی

قابل توجه خریداران محترم با توجه به تنوع بی نظیر در طرح و رنگ کاشی و سرامیک فعالان در زمینه تولید پودر های بندکشی این محصول را نیز در رنگبندی متنوع به بازار عرضه نموده اند تا افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه نمایند.

قیمت پودر بندکشی رنگی با توجه به هزینه مواد اولیه و شرایط اقتصادی کشور متغیر خواهد بود بنابراین توصیه می‌شود قبل از سفارش دهی حتماً جهت استعلام قیمت روز اقدام فرمایید.

مهمترین ویژگی پودر بندکشی رنگی قابلیت ضد آب بودن این محصول می باشد که با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن به صورت ۱۰۰ درصد از نفوذ رطوبت جلوگیری خواهد کرد.

قیمت پودر بندکشی خارجی بازار

شایان ذکر است در صورت سفارش عمده از این سایت‌های اینترنتی علاوه بر خدمات پس از فروش قیمت نهایی با تخفیفات بی نظیری همراه خواهد بود که موجب سود دهی بیشتر خریداران می گردد.

قیمت پودر بندکشی خارجی در بازار نسبت به برندهای ایرانی بیشتر می باشد و علت آن تحولات بازار ارز خواهد بود اما این محصولات به دلیل برخورداری از کیفیت درجه یک بیشترین سفارش دهی را به خود اختصاص دادند.

پیمانکاران ساختمانی در پروژه های عظیم برای دریافت پودر بندکشی خارجی با قیمت مقرون به صرفه تر به نمایندگی های رسمی مراجعه می نمایند تا محصول را بدون واسطه دریافت کنند و از کیفیت بی نظیر آن با قیمت مناسب بهره مند شوند.

نحوه استفاده از پودر بند کشی ایرانی

نحوه استفاده از پودر بند کشی ایرانی

نحوه استفاده از پودر بندکشی ایرانی به ترتیب موارد زیر می باشد:

  • قبل از بندکشی سطح زیر کار تمیز و خشک باشد
  • ۲۴ساعت از نصب کاشی و سرامیک گذشته باشد
  • با نسبت ۴۰ به ۶۰ آب و پودر را ترکیب نمایید
  • بعد از ساخت ملات به آن پنج دقیقه استراحت دهید
  • به کمک کاردک پلاستیکی بندها را از ملات پر نمایید
  • قسمت های اضافه بر روی کاشی و سرامیک را تمیز کنید
  • بعد از گذشت ۴۸ ساعت از بند کشی بر روی آن به آرامی آب بریزید تا مستحکم تر شود

جهت سفارش دهی می توانید از طریق درگاه های ارتباطی  تماس تلفنی و فضای مجازی با مدیر فروش سایت در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ