خرید پودر بندکشی با بهترین کیفیت در تهران

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

خرید پودر بندکشی را می توانید با بهترین درجه کیفیت و نازلترین قیمت بازار در نمایندگی تهران انجام دهید لذا جهت ثبت سفارش شما را به این وب سایت دعوت می نماییم.

پودر بندکشی به صورت ماده خشک آماده می باشد که برای استفاده از آن تنها لازم است با مقدار مشخصی آب ترکیب شود و با شیوه های مختلف فاصله میان کاشی ها یا سرامیک های کار شده را پر نماید.

بند کشی یکی از مهمترین قسمت ها در ساختمان سازی می باشد زیرا تاثیر بسزایی در جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به سازه را دارد البته برای دریافت نتیجه مطلوب باید از کیفیت عالی پودر بندکشی و شیوه مصرف درست استفاده شود.

خرید پودر بندکشی سفید مرغوب

خرید پودر بندکشی سفید مرغوب را با بهترین شرایط از فروشگاه های آنلاین انجام دهید تا با صرف کمترین زمان و کاهش چشمگیر هزینه ها بیشترین حاشیه سود را از آن خود نمایید.

پودر های بندکشی در دو مدل پایه سیمانی و پایه اپوکسی با رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است که پرفروش ترین آن ها شامل سفید، مشکی، خاکستری و… می‌شوند.

کیفیت و قیمت از مهمترین ملاک ها در زمان خرید پودر بندکشی محسوب می شوند و خریدار چه استفاده کننده و چه پخش کننده همواره به دنبال کیفیت عالی با قیمت مناسب می باشد.

قیمت پودر بندکشی ضد آب رنگی

قیمت پودر بندکشی ضد آب رنگی

بندکشی میان کاشی و سرامیک تاثیر بسیار زیادی در زیباسازی فضای داخلی و خارجی دارد به همین دلیل با پیشرفت های فوق العاده فناوری این محصول نیز ارتقا پیدا کرده و در رنگ بندی متنوع و همچنین مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب به تولید رسیده است.

پودر بندکشی ضد آب رنگی را با رزین های مخصوص تولید نموده اند تا علاوه بر ضد آب بودن در برابر سایش نیز مقاومت کند این محصول معمولاً در محیط هایی که دائم در معرض رطوبت هستند استفاده خواهند کرد تا از احتمال نفوذ آب پیشگیری نمایند.

قیمت پودر بندکشی ضد آب رنگی با توجه به هزینه های تولید و قیمت خرید مواد اولیه متفاوت خواهد بود و بهترین راهکار استعلام قیمت روز از فروشگاه های اینترنتی معتبر و نمایندگی های رسمی می باشد برای مشاهده فایل لیست قیمت ها می توانید از طریق فضای مجازی با کارشناس فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

قیمت پودر بندکشی آجر 5 کیلویی

قیمت پودر بندکشی آجر 5 کیلویی

بهترین قیمت پودر بندکشی آجر ۵ کیلویی را در بازار داخلی از مجموعه تخصصی دکاردن جویا شوید زیرا با کارخانجات تولیدی در همکاری مستقیم بوده و محصول موردنظر را از درب کارخانه دریافت و برای خریداران ارسال می نماید.

چسب بندکشی برای انواع مختلف مصالح ساختمانی به تولید رسیده به عنوان مثال پودر بند کشی آجر را با استفاده از سیمان پرتلند و پودر سنگ تهیه کرده‌اند که نسبت به پودر های بندکشی کاشی و سرامیک درشت تر بوده و فواصل بین ۶ تا ۲۰ میلیمتر را پر می نماید.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر نیمه آماده

طرز تهیه ملات بندکشی آجر نیمه آماده

طرز تهیه ملات بندکشی آجر نیمه آماده به ترتیب موارد زیر می باشد:

  1. محتویات بسته پودر بندکشی آجر را با آب تمیز و بدون املاح ترکیب نمایید
  2. میزان استفاده از آب برای ساخت ملات ۱۵ تا ۲۰ درصد نسبت به پودر بندکشی می باشد
  3. به خوبی ملات را با کمچه یا میکسر برقی میکس کنید تا کاملا همگن و یکنواخت شود
  4. قبل از استفاده سطح آجری مورد نظر را با آب مرطوب نمایید
  5. با استفاده از قلم های مخصوص ملات را در فاصله بین آجر ها پر نمایید
  6. با استفاده از برس نرم پلاستیکی ملات های باقیمانده در لبه های آجر را تمیز کنید

متقاضیان جهت کسب آگاهی بیشتر از نحوه سفارش و شیوه ارسال بار می توانند با مشاوره مجموعه تماس حاصل فرمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ