تولید و خرید پودر بندکشی در انواع رنگ بندی

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

خرید پودر بندکشی را می توانید از مراکز تولید در انواع رنگ بندی مختلف انجام دهید و با کسب بیشترین حاشیه سود در تجارت خود پیشرفت نمایید.

پودر های بندکشی امروزه موفق به جایگزین شدن در برابر ملات های سنتی را خواهند داشت زیرا باعث زیبایی کاشیکاری و همچنین پیشگیری از نفوذ رطوبت از طریق کاشی و سرامیکی نصب شده کرا خواهد داشت.

پودر های بندکشی محصولی آماده به مصرف خواهند بود که جهت آماده نمودن ملاتی همگن و یکنواخت باید با درصد مشخصی آب ترکیب شوند جهت دریافت اطلاعات کافی از نحوه استفاده و چگونگی سفارش دهی به ادامه مقاله مراجعه نمایید.

خرید پودر بندکشی مشکی

خرید پودر بندکشی مشکی با قیمت و کیفیت مناسب بازار در وبسایت مقابل انجام دهید و با بهره مندی از درصد تخفیفات ویژه برای خرید عمده در تجارت و کسب و کار خود سود قابل توجهی را به دست آورید.

پودرهای بندکشی مشکی در برند های گوناگون تولید و راهی بازارهای فروش شده اند که هرکدام از قیمت و کیفیتی متفاوتی برخوردار هستند برای مشاهده کاتالوگ محصولات با مدیر فروش در ارتباط باشید.

به دلیل تنوع رنگی بالای کاشی و سرامیک به تولید رسانده اند که یکی از پرطرفدارترین آنها پودر بندکشی مشکی می باشد که برای برخی کاشی و سرامیک ها در رنگ های طلایی و مشکی و  مناسب می باشد

قیمت پودر بندکشی ضد آب و نانو

قیمت پودر بندکشی ضد آب و نانو

مهمترین ویژگی پودر های بندکشی نانو پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت می باشد به همین دلیل می توان از این محصول در محیط های مرطوب از جمله حمام، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، تراس و‌..‌. استفاده نمود.

قیمت پودر بندکشی ضد آب و نانو را میتوانید در شرکت دکاردن استعلام بگیرید و با آگاهی لازم نسبت به تعرفه ها بهترین تجربه خرید خود را به ارمغان آورید.

برخی از مهمترین مزایای استفاده از پودر های بندکشی ضد آب و نانو شامل موارد زیر می‌شود:

  • پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت
  • جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری ها و قارچ ها
  • مقاومت عالی در برابر مواد شوینده اسیدی
  • عایق کاری سطح بدون نیاز به تخریب
  • سرعت اجرای بالا

پخش پودر بندکشی آجر نما

پخش پودر بندکشی آجر نما

بعد از نصب آجر نما مهمترین مرحله بند کشی میان آنها می باشد که باید با بهره مندی از مواد کاملا ضد آب انجام شود به همین دلیل توصیه کارشناسان و فعالان در حوزه ساخت و ساز استفاده از پودر های بندکشی مخصوص آجر نما می باشد.

پخش پودر بندکشی آجر نما با بهترین قیمت و کیفیت در نمایندگی تهران به صورت حضوری و اینترنتی انجام خواهد شد تا نیاز بازار داخلی به بهترین نحو ممکن تامین گردد و مشتریانی که امکان مراجعه حضوری ندارند نیز محصول مورد نظر را به راحتی تهیه کنند.

شایان ذکر است که در صورت خرید غیر حضوری از ضمانت مرجوعی محصول نیز برخوردار هستید تا اگر محصول از نظر تاریخ انقضاء یا بسته بندی دچار نقص بود آن را با هماهنگی واحد پشتیبانی مرجوع نمایید.

نحوه استفاده از پودر بندکشی ایرانی

نحوه استفاده از پودر بندکشی ایرانی

نحوه استفاده از پودر بندکشی ایرانی بسیار ساده خواهد بود تنها کافیست بعد از تمیز نمودن سطح زیر کار پودر را با میزان مناسب که بر روی بسته بندی درج شده به آرامی به درصد مشخصی آب اضافه کرده و هم بزنید تا ملات کاملا یکنواخت شود چند دقیقه به آن استراحت داده و بعد از هم زدن کوتاه با استفاده از کاردک پلاستیکی آن را در عمق بندها اعمال نمایید دقت کنید که برای بندکشی باید ۲۴ ساعت بعد از نصب کاشی یا سرامیک گذشته باشد.

جهت تکمیل اطلاعات تخصصی تر با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را نسبت به استفاده از محصول و خرید آن در اختیار تان قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ