تولید انواع چسب کاشی خمیری با کیفیت

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

تولید انواع چسب کاشی خمیری با کیفیت درجه یک در برندهای متعددی تولید و راهی بازار های فروش شده اند متقاضیان را جهت سفارش دهی به این وبسایت دعوت می نماییم.

چسب های ساختمانی از مهمترین تولیدات انسان محسوب می شوند که باعث افزایش کیفیت اجرای کار و سرعت عمل در زمان اجرا می گردد یکی از پرطرفدار ترین این چسب ها چسب کاشی در انواع مختلف می باشد.

چسب کاشی در دو نوع پودری و خمیری تولید و راهی بازار های فروش شده است که هر کدام برای نصب کاشی و سرامیک در بخش های مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت‌‌.

تولید انواع چسب کاشی خمیری در تهران

تولید انواع چسب کاشی خمیری در تهران با بهترین قیمت و کیفیت ارائه خواهند شد و به دلیل فروش به صورت حضوری و اینترنتی  با بهترین شرایط بیشترین سطح سفارشات به نمایندگی پایتخت تعلق گرفته است.

چسب کاشی خمیری همانطور که از نامشان پیداست به شکل خمیر آماده به مصرف می باشند که بر پایه رزین های پایه آب تولید شده‌اند و برخلاف چسب های کاشی پودری برای استفاده نیاز به ترکیب شدن با آب را ندارند.

چسب های کاشی دارای انواع بسیار متنوع می باشند که همه ی آنها را می توان در دو گروه چسب کاشی پودری و چسب کاشی خمیری تقسیم بندی نمود و برای نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ، آجر، موزاییک و‌… بر روی سطوح مختلف استفاده کرد.

خرید بهترین چسب سرامیک کف

خرید بهترین چسب سرامیک کف

چسب های کاشی پودری معمولاً برای نصب سرامیک بر روی کف کاربرد خواهند داشت و به دلیل وجود قابلیت پیشگیری از نفوذ آب برای نصب در محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و… بهترین پیشنهاد می باشد.

خرید بهترین چسب سرامیک کف را میتوانید بصورت غیر حضوری از فروشگاه های آنلاین انجام دهید و با بهره مندی از بهترین قیمت و کیفیت بیشترین حاشیه سود را از آن خود نماید.

دسته بندی های فرعی چسب کاشی پودری که در بازارهای فروش مورد معامله قرار گرفته اند شامل چسب کاشی پودری کف، چسب کاشی پودری دیواری، چسب کاشی پودری پرسلان، چسب کاشی پودری آب بند و… می شوند.

قیمت چسب سرامیک پودری در تهران

چسب سرامیک پودری نسبت به نوع خمیری از قیمت ارزان تری برخوردار بوده و همچنین مقدار مصرف این چسب برای هر متر مربع حدوداً ۳ الی ۵ کیلوگرم خواهد بود که نسبت به چسب کاشی خمیری کمتر است زیرا  برای هر متر مربع ۵ تا ۶ کیلوگرم چسب خمیری نیاز است.

قیمت چسب سرامیک پودری در تهران به صورت روزانه اطلاع رسانی می گردد زیرا این محصول با توجه به نوسان قیمت خرید مواد اولیه و شرایط و تحولات اقتصادی کشور از قیمت ثابت و یکسانی برخوردار نیست و به صورت روزانه از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین معتبر ابلاغ می گردد.

به استحضار می رساند در صورت خرید عمده از این مجموعه با توجه به حجم سفارشات درصد تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده که موجب کاهش قیمت نهایی می گردد.

طرز تهیه چسب سرامیک کف درجه 1

چسب های سرامیک با درجه کیفیت های متنوع تولید و راهی بازار شده اند که خریداران برای دریافت محصول اصل با قیمت مناسب می توانند به مجموعه هایی که به صورت تخصصی در زمینه فروش این محصول فعال هستند مراجعه نمایند.

طرز تهیه چسب سرامیک کف درجه ۱ به این صورت می باشد که میزان مشخصی از چسب کاشی پودری را بر اساس میزان درج شده بر روی بسته بندی با آب ترکیب نموده تا ملاتی کاملا یکدست و یکنواخت حاصل شود.

جهت ثبت سفارشات عمده خود می توانید از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده ( تماس تلفنی شبکه های اجتماعی) با مدیر فروش در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ