پخش و فروش چسب کاشی در ایران

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

پخش و فروش چسب کاشی در ایران از طریق نمایندگی ها به دلیل ارائه قیمت و کیفیت مناسب بسیار رواج پیدا کرده است لذا مشتریان برای سفارش غیر حضوری می توانند از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

از ترند های بازار در صنعت ساختمان سازی که بیشترین سطح سفارشات را به خود اختصاص داده‌اند می توان به چسب های کاشی اشاره نمود که در انواع مختلف تولید و در اختیار متقاضیان قرار گرفته اند.

با استفاده از چسب های کاشی می توان انواع مختلف کاشی و سرامیک را بر روی سطوح گوناگون همچون دیوارهای بتنی، سیمانی، گچی و انواع قطعات پیش ساخته نصب نمود.

فروش چسب کاشی پودری

فروش چسب کاشی پودری با بهترین قیمت و کیفیت بازار در برند های معتبر در شرکت دکاردن انجام خواهد شد و متقاضیان برای سفارش دهی عمده می توانند از طریق اطلاعات تماس ارائه شده در این مجموعه اقدام نمایند.

چسب کاشی پودری در انواع مختلف تولید شده است که محصول نیمه آماده می باشد و برای ایجاد ملاتی کاملاً همگن و مقاوم باید با درصد مشخص آب ترکیب شود.

مهمترین قابلیت و ویژگی چسب کاشی پودری جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت می باشد که طبق استانداردهای بین المللی کاشی پودری بیشترین مقاومت را در برابر نفوذ آب و رطوبت خواهند داشت به همین دلیل برای نصب کاشی و سرامیک محیط های مرطوب از جمله حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، تراس و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری

 

دلایل بسیار جهت استفاده از چسب های کاشی به عنوان جایگزین ملات های سنتی وجود دارد یکی از مهمترین آنها کاهش بار مرده ساختمان می باشد که طبق بررسی های صورت گرفته میزان اضافه شدن بار مرده حدود ۵ الی ۶ کیلوگرم برای هر متر مربع می باشد در صورتی که این میزان با ملات های سنتی ۴۰ کیلوگرم در هر متر مربع است.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری با توجه به برند تولید کننده، نوسانات قیمت خرید مواد اولیه، کیفیت محصول، هزینه های مختلف تولید و… تصویب و از مجموعه های گوناگون اطلاع رسانی میگردد.

چسب کاشی سطلی در کارخانجات داخلی و خارجی تولید و به معرض فروش گذاشته شده اند که هر کدام از قیمت و کیفیتی متفاوت برخوردار هستند.

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری

از مهمترین ویژگی های چسب کاشی که باعث افزایش روزافزون طرفداران این محصول گردیده می توان به موارد زیر خاطر نشان کرد:

  1. قدرت چسبندگی فوق العاده
  2. نحوه اجرای سریع و آسان
  3. قیمت مناسب
  4. پیشگیری تضمینی از نفوذ آب و رطوبت
  5. تنوع زیاد برند های مختلف
  6. وجود حجم های بسته بندی فراوان
  7. کم شدن بار مرده ساختمان
  8. افزایش کیفیت اجرای کار

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری را میتوانید به راحتی در این مجموعه استعلام بگیرید تا با آگاهی لازم نسبت به تعرفه ها جهت داشتن خریدی مطمئن و سودمند اقدام فرمایید.

برای دستیابی به آخرین فایل لیست قیمت و کاتالوگ محصولات میتوانید از طریق فضای مجازی، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام یا آدرس ایمیل با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ارزان

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ارزان

مقدار مصرف چسب کاشی پودری و خمیری با یکدیگر متفاوت خواهد بود که نوع پودری آن با توجه به سطح زیر کار برای هر متر مربع حدوداً ۳ الی  ۵ کیلوگرم و نوع خمیری حدوداً ۵ الی ۶ کیلوگرم نیاز است.

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ارزان را در مرکز فروش مقابل جویا شوید زیرا به دلیل حذف واسطه ها و ارسال مستقیم محصول از درب کارخانه رواج پیدا کرده است

برای ثبت سفارشات عمده و دریافت مشاوره تخصصی علاوه بر درگاه های ارتباطی می توانید فرم های فروش را تکمیل و ارسال نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ