پخش انواع چسب ساختمانی پودری اینترنتی

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

انواع چسب ساختمانی پودری در مراکز پخش اینترنتی با بهترین شرایط و امکانات یعنی قیمت و کیفیت مناسب عرضه خواهند شد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

با پیشرفت های نوینی که در زمینه تولید مصالح ساختمانی داشته ایم محصولات بسیار متنوعی از جمله چسب های ساختمانی گوناگون تولید و به بازار عرضه شده است که انتخاب را برای خریداران راحت نموده است البته پرفروشترین نوع این چسب‌ ها پودری می باشد که برای نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک، آجر و… بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت که از برتری های بسیاری نسبت به ملات های سنتی برخوردار است.

انواع چسب ساختمانی اینترنتی

انواع چسب ساختمانی اینترنتی که در این مجموعه عرضه شده است بسیار زیاد می باشد بنابراین مشتریان برای مشاهده کاتالوگ محصولات می توانند از طریق فضای مجازی با مدیریت فروش در ارتباط باشند.

یکی از کارآمدترین چسب های ساختمانی چسب کاشی و سرامیک می باشد که در دو نوع پودری و خمیری به تولید رسیده و در بسته بندی ها و برندهای گوناگون راهی بازار شده است.

از مهمترین مزیت های خرید غیر حضوری از فروشگاه های معتبر می توان به کوتاه کردن دست دلالان، امکان سفارش عمده، ارسال سریع و به موقع، سفارش دهی از سراسر ایران، پرداخت قیمت کف بازار، تضمین کیفیت، تنوع بالای برند های درجه یک داخلی و خارجی، دریافت مشاوره تخصصی در مورد نحوه استفاده از محصولات و… اشاره نمود.

قیمت انواع چسب کاشی خمیری ضد آب

قیمت انواع چسب کاشی خمیری ضد آب

چسب کاشی خمیری برخلاف نوع پودری به صورت آماده به مصرف می باشد و به شکل خمیر آماده است که بر پایه رزین های امولسیونی پایه آب به تولید رسیده است و به دلیل داشتن قدرت چسبندگی عالی، سرعت اجرای بالا و ممانعت از نفوذ آب و رطوبت بسیار پر طرفدار می باشد.

قیمت انواع چسب کاشی خمیری ضد آب به صورت روزانه در وبسایت پیشرو اطلاع رسانی میگردد تا متقاضیان با اطلاع از قیمت روز محصول خریدی مطمئن را تجربه نمایند.

لازم به ذکر است که مقدار مصرف چسب کاشی خمیری در هر متر مربع با توجه به هموار بودن سطح زیر کار بین ۸ الی ۹ کیلوگرم خواهد بود.

قیمت چسب سرامیک کف و نما

قیمت چسب سرامیک کف و نما

با استفاده از چسب سرامیک پودری می توان به راحتی انواع کاشی و سرامیک را بر روی کف و دیوار نما اجرا نمود و به دلیل برخورداری از قدرت چسبندگی و استحکام بالا بسیار پرطرفدار می باشد.

قیمت چسب سرامیک کف و نما با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تحولات در قیمت خرید مواد اولیه، هزینه های تولید و بسته بندی ثابت نمی باشد در نتیجه به صورت روزانه از طریق مجموعه های مختلف اطلاع رسانی خواهد شد.

مراحل استفاده از چسب کاشی پودری به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  1. سطح زیر کار کاملاً خشک ،هموار و عاری از گرد و غبار و چربی باشد
  2. چسب کاشی پودری و آب را ترکیب نموده تقریباً برای هر کیسه ۲۵ کیلوگرمی چسب کاشی به ۵/۵ تا ۶ لیتر آب نیاز است
  3. دقت نمایید که پودر را به آرامی به آب اضافه کرده و با همزن برقی مخلوط کنید تا کاملا یکدست و یکنواخت شود
  4. به ملات پنج دقیقه استراحت داده سپس دوباره آن را هم زده تا آماده استفاده شود
  5. با کمک ماله شیاردار چسب را با عمق مناسب بر روی سطح اعمال کرده و سپس کاشی و سرامیک مورد نظر را نصب نمایید

چسب سرامیک چیست؟

چسب سرامیک چیست؟

چسب سرامیک چیست؟ در این مقاله سعی نمودیم تا با پاسخگویی به این پرسش متقاضیان را برای سفارش عمده این محصول آگاه سازیم لذا برای تکمیل اطلاعات تخصصی تر می توانید از مشاورین فروش سایت راهنمایی دریافت کنید.

برای برقراری ارتباط با آنها کافیست از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده در انتهای سایت اقدام فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ