قیمت چسب آجر نما پودری نانو

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب آجر نما پودری نانو را میتوانید از مجموعه های گوناگون استعلام بگیرید و با مقایسه نمودن تعرفه ها در برندهای متنوع انتخابی درست و به صرفه داشته باشید.

در صنعت ساختمان سازی مدرن برای نصب و اجرای نما از چسب های مخصوص پودری نانو استفاده خواهد شد که علاوه بر افزایش کیفیت اجرای کار از سرعت عمل بالاتری نیز برخوردار است.

برای تولید چسب های آجر نما از مواد اولیه بر پایه پلیمر استفاده شده به همین دلیل از نفوذ و نشتی آب به صورت تضمینی جلوگیری خواهد کرد و همچنین در برابر حرارت و یخبندان نیز مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت.

قیمت چسب آجر نما نانو

قیمت چسب آجر نما نانو در مرکز فروش مقابل نازلترین تعرفه بازار خواهد بود بنابراین فرصت را از دست نداده و هم اینک جهت سفارش دهی و استعلام قیمت روز به مدیر فروش مراجعه نمایید.

در فرآیند تولید چسب های آجر نما نانو از فناوری پیشرفته نانو کمک گرفته شده به همین دلیل این محصول دارای کاربرد ها و قابلیت های بی شماری از جمله خاصیت آب گریزی، قدرت چسبندگی فوق العاده و… می باشد.

با توجه به این موضوع که آجر های نما در معرض آب و رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف قرار دارند برای نصب آنها استفاده از ملات های مخصوص مایه و سیمان سنتی دیگر رایج نمی باشد و از چسب های آجر نمای نانو استفاده خواهد شد که در کنار استحکام بالا باعث افزایش زیبایی ظاهری نیز می گردد.

قیمت چسب آجر پودری

قیمت چسب آجر پودری

چسب های آجر پودری که در برندهای مختلف به بازار عرضه شده اند به صورت نیمه آماده می باشند که برای استفاده باید با درصد مشخصی آب ترکیب شوند تا ملاتی کاملاً یکدست و یکنواخت حاصل شود.

قیمت چسب آجر پودری با در نظر داشتن معیارهای بسیاری تصویب و اطلاع رسانی می گردد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • درجه کیفیت
  • فرایند تولید
  • کارخانه تولید کننده
  • قیمت خرید مواد اولیه
  • شرایط اقتصادی کشور
  • نوسانات بازار ارز
  • حجم و نوع بسته بندی
  • میزان عرضه و تقاضا

برخی از مزایای چسب های آجر پودری که توجهات بسیاری را سمت خود جلب نموده اند شامل ساخته شده با مواد معدنی آنتی باکتریال، داشتن رنگ ثابت و تغییر نکردن در طول زمان، مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر سایش، گیرایی اولیه بسیار عالی، تولید شدن با رنگدانه های طبیعی و… می شوند.

قیمت چسب آجر نسوز در سایت

قیمت چسب آجر نسوز در سایت

چسب های آجر نسوز  خمیری ملات های آماده به مصرف می باشد که از ترکیب مرطوب مواد نسوز با فرمولاسیون و دانه بندی مشخص با چسب های دیگر به تولید رسیده که از استحکام و مقاومت بالا در دما های زیاد برخوردار است.

قیمت چسب آجر نسوز در سایت دکاردن نازلترین تعرفه بازار خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها و دلالان محصول مستقیم از درب کارخانه و با قیمت خط تولید برای خریدار ارسال می گردد.

قابل توجه خریداران محترم شرایط انبار داری چسب های آجر نسوز به این صورت می باشد که در محیطی به دور از نور مستقیم خورشید، یخبندان و رطوبت در دمای مناسب بین ۵ الی ۳۵ درجه سانتیگراد در بسته بندی پلمب اولیه به مدت یک سال قرار بگیرد.

طرز تهیه چسب آجر نما بدانیم؟

طرز تهیه چسب آجر نما بدانیم؟ نحوه استفاده از این محصول بسیار ساده و راحت خواهد بود تنها کافیست چسب را در قسمت پشتی آجرها پخش نموده و آن را بر روی سطح مورد نظر که از قبل تمیز شده اعمال نمایید.

جهت تکمیل اطلاعات تخصصی تر از نحوه استفاده و تولید محصول می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید تا شما را در همه زمینه ها راهنمایی سازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ