قیمت چسب آب بندی پشت بام عایق لاتکس و ضد آب

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب آب بندی پشت بام با توجه به سطح کیفیت و برند تولیدکننده آن متفاوت خواهد بود البته مشتریان برای خرید بهترین نوع لاتکس و ضد آب می توانند به فروشگاه های آنلاین مراجعه نمایند‌.

در ساختمان سازی آب بندی پشت بام یکی از مهمترین قسمت ها محسوب می شود زیرا اگر به درستی انجام نشود در کوتاه مدت  خسارات جبران ناپذیری را به سازه وارد خواهد کرد.

در گذشته برای این کار از ایزوگام و قیرگونی استفاده می‌شد اما در سال‌های اخیر به دلیل سختی ها و مشکلات این روش منسوخ شده و استفاده از چسب آب بندی پشت بام رواج پیدا کرده است. قیمت چسب آب بندی پشت بام در سایت است.

قیمت چسب آب بندی پشت بام لاتکس

قیمت چسب آب بندی پشت بام لاتکس را به صورت روزانه در این وب سایت اعلام می نماییم تا متقاضیان با قابلیت مقایسه تعرفه ها بهترین انتخاب خود را داشته باشند برای دریافت آخرین لیست قیمت از طریق فضای مجازی با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایید.

چسب آب بندی پشت بام لاتکس بر پایه رزین های اکریلیک پیشرفته به تولید رسیده که دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی بوده اند همچنین بیشترین مقاومت را در برابر نفوذ آب خواهد داشت.

دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت این محصول سطح کیفیت و برند تولید کننده می باشند بدون تردید هر چه کیفیت محصول بالاتر و مطابق استانداردهای جهانی باشد در نتیجه از قیمت بیشتری برخوردار است. قیمت چسب آب بندی پشت بام مناسب در این سایت است.

قیمت عایق رطوبتی پشت بام دو جزئی

قیمت چسب عایق پشت بام دو جزئی

از مهم ترین ویژگی های  استفاده از چسب عایق دو جزئی نحوه استفاده سریع و آسان می باشد همچنین نیاز به مخلوط کردن به آب نیست و باید پودر موجود را در رزین ارائه شده ترکیب نمایید و بعد از تمیز نمودن سطح زیر کار آن را اعمال نمایید.

از رایج ترین روش های خرید به صورت غیر حضوری از فروشگاه های اینترنتی معتبر می باشد و این شیوه امکان سفارش را برای مشتریانی که دسترسی مستقیم به نمایندگی ها ندارند فراهم کرده است.

قیمت عایق رطوبتی پشت بام دوجزئی در خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها و پرداخت قیمت دست اول بیشترین حاشیه سود از آن خریدار می گردد. قیمت چسب عایق پشت بام در سایت است.

قیمت چسب عایق رطوبتی در بازار تهران

قیمت چسب عایق رطوبتی در بازار تهران

از مهمترین کاربردهای چسب عایق رطوبتی می‌توان به آب بندی قسمت های مختلفی از جمله استخرها، مخازن آب، پشت ‌بام، سرویس های بهداشتی، حمام، پارکینگ ها، چاله های آسانسور و… اشاره کرد.

شایان ذکر است که گروه صنعتی دکاردن در راستای جلب رضایت و اعتماد خریداران بهترین شرایط خرید را فراهم نموده و مشتریان علاوه بر بهره مندی از تخفیفات فوق العاده خدمات ارزنده پس از فروش را نیز دریافت خواهند کرد.

قیمت چسب عایق رطوبتی در بازار تهران را می توانید از نمایندگی ها و دفاتر فروش مرکزی، فروشگاه های آنلاین و شبکه های اجتماعی استعلام بگیرید. قیمت چسب آب بندی پشت بام را از دکاردن دریافت نمایید.

تولید جدیدترین عایق پشت بام در تهران

جدیدترین عایق پشت بام را می دانید از کجا بخرید؟ می دانید این عایق چه مزیتی دارد؟ محصولی را شرکت آکام گستر تولید کرده که جایگزین خوبی برای عایق پشت بام است و مناسب جهت ایزوگام و مواد سنتی می باشد.

شما می توانید از چسب عایق جدید بدون افزودن هیچ ماده ای و فقط 10 درصد آب برای عایق کردن سطوح استفاده نمایید. چسب عایق بسیار مناسب برای آب گریز کردن سطوح سیمانی و مرطوب از جمله استخر می باشد. قیمت چسب آب بندی پشت بام ارزان از دکاردن تهیه نمایید.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت تومان

 

قیمت عایق

 

8

 

1/400/000

قیمت چسب جایگزین ایزوگام درجه 1

قیمت چسب جایگزین ایزوگام درجه 1

از مهمترین مزیت های چسب جایگزین ایزوگام می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. سهولت در اجرا
  2. صرف زمان کمتر
  3. سطح کار کاملا یکدست و تمیز
  4. قیمت ۱۰۰% در برابر نفوذ آب
  5. مقاومت عالی در برابر یخ زدگی
  6. ماندگاری بیشتر نسبت به ایزوگام
  7. مقاومت در برابر تابش مستقیم آفتاب و گرما و سرما
بیشتر بدانید: خصوصیات عایق نانو

قیمت چسب جایگزین ایزوگام درجه ۱ در نمایندگی فروش مقابل به زیر قیمت بازار خواهد بود و تنها علت آن کوتاه کردن دست دلالان می باشد و هیچ گونه تاثیری در کیفیت و استاندارد های محصول نخواهد داشت البته مشتریان برای اطمینان خاطر از کیفیت می‌توانند برای دریافت نمونه اقدام نمایند. قیمت چسب آب بندی پشت بام از ما دریافت نمایید.

در این مقاله سعی نمود شما را با چسب عایق رطوبتی آشنا نماییم لذا خریداران برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه مصرف و طریقه سفارش و ارسال بار می‌توانند از طریق اطلاعات تماس ارائه شده با مشاوره فروش ارتباط برقرار نمایند

عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام با چسب

امروزه عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام صورت می گیرد زیرا مواد جدید جایگزین مواد سنتی شده است و خیلی راحت با استفاده از چسب آب بندی می توانید سطوح مختلف ساختمانی را آب گریز نمایید. از این رو با چسب آب بندی تک جزئی راحت می توانید با یک قلمو سطح مورد نظر را آب بند نمایید. به صورت مختصر شرح می دهیم. روش اجرای عایق نانو بام اسان است.

ابتدا باید چسب عایق را تهیه نمایید و بعد برای هر 8 لیتر 10 درصد آب استفاده کرده ولی کم کم آب را اضافه کنید و وقتی به غلظت مورد نظر رسید و کمی شل شد می توانید با یک قلمو یا فرچه کل سطح بام یا استخر را آب بند کنید. دو تا سه بار هم قابل اجرا است و لی باید بگذارید لایه های زیری خشک شود. قیمت چسب آب بندی پشت بام را ارزان از ما بگیرید.

قیمت عایق و اجرای عایق رطوبتی پشت بام نانو

همانطور که می دانید عایق کردن ساختمان بخصوص پشت بام و استخر بسیار حائز اهمیت است. که وقتی که کار ساخت و ساز تمام شد دچار مشکل نشوید. امروزه مواد جدیدی برای عایق کردن درست شده است و به عنوان مواد آب بند مورد استفاده است. بهترین محصولات عایق کاری در این مرکز است.

شما راحت می توانید با این ماده سطح مورد نظر را عایق و آب گریز کنید و قیمت عایق و اجرای عایق رطوبتی پشت بام نانو بسیار مناسب می باشد و دستمزد مجری این کار ارزانتر از کار با مواد سنتی است.

به سه روش می توانید اجرا کنید:

عایق رنگی نانو:

نوعی ماده است که رنگی بوده و معمولا به رنگ سفید و سیاه و آبی تولید می شود که می توانید برای مکانهایی مثل استخر از آن استفاده خوبی داشته باشید.

عایق شفاف و بی رنگ نانو

برای جاهایی که نمی خواهید رنگ داشته باشد و معلوم نشود از این مدل معمولا می توانید بهره ببرید که این ماده بی رنگ و شفاف است و کاربرد بیشتری دارد. ملا برای درزهای کاشی می توانید از آن با استفاده از قلمو استفاده کنید.

عایق دو جزئی رطوبتی

به صورت دو جزئی است و در وزن 25 یا 30 کیلویی تولید می شود که رزین دارد و پودر که با آب ترکیب و سطح مورد نظر ایزو می شود.

خرید انواع عایق پشت بام برای آب بندی پشت بام

می توانید از این ماده بیشترین بهره را ببرید و انواع این ماده توسط این مرکز تولید می شود و خرید انواع عایق پشت بام برای اب بند کردن را از ما تهیه نمایید. چسبهای زیادی در تهران تولید می شود که استفاده خوبی می توانید داشته باشید.

و برای بخشهای مختلف کارخانه ها مواد ساختمانی ساخته اند که کارایی و کاربرد زیادی دارد.

  1. عایق تک جزئی
  2. عایق دو جزئی

ترکیبات این مواد از نوع sa12 است که در رزین از این فرمول استفاده شده است و کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. شما می توانید از هر دو مدل برای آب بند کردن بهره ببرید.

پخش بهترین رزین عایق پشت بام و استخرپخش بهترین عایق پشت بام و عایق رطوبتی

می دانید ویژگی بهترین عایق پشت بام و عایق رطوبتی چیست؟ می دانید از کجا این مواد را بهتر است تهیه نمایید.
اینجا چند مدل عایق معرفی می شود:

بهترین عایق پشت بام برای مناطق بارانی و خشک:

بهتر است از چسب نانو برای درزبندی و عایق نمودن سازه استفاده نمایید و این ماده را قبل از کاشیکاری هر سطحی در زیر کار به جای ایزوگام می توانید استفاده نمایید. به صورت مایع تولید می شود و دو مدل دارد که در بند بالاتر توضیح داده شد. مدل مایع را می توانید حتی روی سطوحی که ایزوگام شده هم استفاده نمایید و ممانعتی برای شما ندارد. که در وزن 8 لیتری تولید و به فروش می رسد و برای هر 20 متر مربع یک سطل استفاده می شود. که بسیار به صرفه است. قیمت چسب آب بندی پشت بام را از ما دریافت نمایید.

مزایای عایق رطوبتی پشت بام می دانید؟

مزایای عایق رطوبتی پشت بام بسیار زیاد است که باعث شده افراد زیادی به این سمت بیایند و بخواهند از مواد جدید برای آب بند کردن سطوح استفاده کنند و اینجا مختصر توضیح می دهیم:

  • این ماده مقرون به صرفه استت
  • بسیار چسبندگی دارد
  • طول عمر و ماندگاری زیادی دارد
  • ضد آب است و مقاوم در برابر تردد زیاد آب
  • عدم ایجاد شکاف و یا ترک در برابر نور خورشید
  • مانع نفوذ آب به داخل ساختمان است

قیمت چسب عایق پشت بام چقدر است؟

می دانید قیمت چسب عایق پشت بام چقدر است؟ بسیار ارزان تر از تصورتان است که باید بدانید این ماده به دلیل استفاده از مواد نانو در داخل آن بسیار مقاوم است و از نظر قیمت ارزانتر از مواد سنتی مثل ایزوگام و یا قیر می باشد.

بهتر است از چسب آکام گستر که بسیار مناسب و از بهترین تکنولوژی در ساختار آن استفاده شده است بهره ببرید. چسب های زیادی در ایران تولید می شود اما کیفیت ها متفاوت می باشد اما به نسبت اکثر چسبها و عایق ها خوب هستند.
توصیه می شود از این ماده که از بهترین رزین و پلیمر ساخته شده استفاده کنید. قیمت چسب نانو برای پشت بام را از ما دریافت نمایید.

قیمت چسب عایق پشت بام نانوفروش چسب عایق رطوبتی جایگزین قیر و ایزوگام

می دانید از چه موادی به جای قیر و ایزوگام استفاده نمایید؟ فروش چسب عایق رطوبتی جایگزین قیر و ایزوگام از این مرکز صورت می گیرد که بسیار کارایی در صنعت ساختمان دارد و شما می توانید به سادگی از این مواد برای آب بند کردن سازه استفاده کنید. پخش بهترین محصولات نانو از این مرکز است.

دکاردن در تلاش است محصولات ساختمانی خوبی را در اختیار شما قرار بدهد و تولید چسب های کاشی و سرامیک به همراه بازرگانی آن در این مرکز انجام می شود. بهتر است از مواد جدید که مزیتهای زیادی دارد استفاده کنید که در سطرهای بالاتر مزیتها و کارایی این ماده را توضیح داده ایم. قیمت چسب آب بندی پشت بام را از ما بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ