قیمت چسب آب بندی و استخری 8 کیلویی

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت چسب آب بندی و استخری با توجه به کیفیت و حجم بسته بندی آن متفاوت خواهد بود لذا مشتریان جهت استعلام بسته های ۸ کیلویی می‌توانند از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

چسب آب بندی یکی از مهمترین محصولات در صنعت ساخت و ساز به شمار رود که از آن می توان به عنوان عایق برای سطوح مختلف به ویژه محیط های مرطوب استفاده نمود‌.

چسب آب بندی که نوعی ماده امولسیونی محسوب می شود در پایه پلیمرهای آکریلیک به تولید رسیده و از آن می توان برای تهیه ملات هایی با قدرت چسبندگی فوق العاده استفاده نمود.

قیمت چسب آب بندی ضد آب

قیمت چسب آب بندی ضد آب در خرید مستقیم از واحد تولید کننده با تخفیفات ویژه همراه خواهد بود که موجب کاهش قیمت نهایی می گردد برای اطلاع از قیمت روز و درصد تخفیفات می توانید با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

اصلی ترین موارد کاربرد چسب آب بندی ضد آب شامل تقویت نمودن پودر های بندکشی، تقویت چسب پودری، جهت آب بندی استخر ها و سایر محیط های مرطوب، تهیه ملات جهت نصب سرامیک و سنگ آنتیک و… می‌شوند.

چسب آب بندی در انواع برند ها و بسته بندی های متنوع به بازارهای فروش عرضه شده که پرفروش‌ترین حجم های آن شامل گالن های ۴ لیتری، ۸ لیتری و ۲۰ لیتری خواهد بود.

قیمت چسب جایگزین ایزوگام درجه 1

قیمت چسب جایگزین ایزوگام درجه 1

در گذشته برای عایق بندی سطوح مختلف به ویژه پشت بام از روش قیر گونی و ایزوگام استفاده می شود که امروزه به دلیل موجود معایب بسیار این شیوه منسوخ شده و استفاده از عایق های نانو رطوبتی  با نام چسب جایگزین ایزوگام رواج پیدا کرده است.

یک مشکل اساسی که بسیاری از پیمانکاران با آن روبرو هستند جمع شدن آب بر روی پشت بام در فصل زمستان می باشد این کار موجب می شود به علت جمع شدن زیاد آب بر روی ایزوگام رطوبت به سقف نفوذ پیدا کرده و بهترین راهکار هندی مشکل استفاده از جذب جایگزین ایزوگام با کیفیت عالی می باشد

قیمت چسب جایگزین ایزوگام درجه ۱ با توجه به سطح کیفیت، برند تولید کننده، قیمت خرید مواد اولیه و… تعیین و از طریق مجرا های گوناگون اعلام خواهد شد.

قیمت چسب آب بندی با کیفیت بازار

قیمت چسب آب بندی نانو بازار

روش استفاده از چسب آب بندی شامل دو مورد زیر خواهد شد؟

  1. می توان از این محصول در داخل ملات و یا چسب کاشی پودری استفاده نمود
  2. استفاده از چسب آب بندی به صورت خالص نیز رایج بوده و کافیست با کمک قلمو بر روی سطح مورد نظر اعمال شود

قیمت چسب آب بندی مرغوب بازار در برندهای داخلی و خارجی متفاوت خواهد بود و طبیعتاً به دلیل هزینه های واردات برندهای خارجی با قیمت بالاتری به فروش خواهند رسید.

با توجه به این موضوع که روز به روز متقاضیان  چسب آب بندی نانو افزوده می‌شود صاحبان فروشگاه های جزئی اقدام به خرید عمده این محصول از واحدهای تولید کننده می نمایند تا نیاز بازار تامین شود شایان ذکر است که در صورت خرید مستقیم از مزیت های بیشماری بهره مند خواهید شد.

قیمت چسب آب بندی پشت بام تیوا شیمی

قیمت چسب آب بندی پشت بام تیوا شیمی

قیمت چسب آب بندی پشت بام تیوا شیمی با توجه به حجم و کیفیت آن تعیین شده و بصورت دو جزئی در بسته بندی های ۳۰ کیلویی به بازارهای فروش تزریق گردیده است.

جهت سفارش محصول کافیست از طریق درگاه های ارتباطی که در  انتهای سایت ارائه شده می توانید اقدام فرمایید و یا مشخصات خود را در فرم های فروش تکمیل و ارسال نمایید تا همکاران ما پس از بررسی در اولین فرصت با شما در ارتباط باشند. قیمت چسب آب بندی استخر را از دکاردن دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ