قیمت پودر بندکشی ایرانی در رنگ های مختلف

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت پودر بندکشی را میتوانید در برندهای متنوع استعلام بگیرید برای دریافت نازلترین قیمت مارک های ایرانی در رنگ های مختلف کافیست به نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

پودر بندکشی نوعی ماده خشک آماده می باشد که برای استفاده از آن برای بندکشی کاشی و سرامیک و پر نمودن حد فاصله میان آنها باید با درصد مشخص آب ترکیب شود.

پودر بندکشی در انواع متنوع به بازار عرضه شده تا پاسخگوی همه نیازها و سلیقه ها باشد برای دریافت اطلاعات مفید و کاربردی با ما در این وبسایت همراه باشید.

قیمت پودر بندکشی رنگی

قیمت پودر بندکشی رنگی در شرکت بخش مقابل با تخفیفات ویژه همراه خواهد بود که موجب کسب سود قابل توجه برای خریداران می گردد بنابراین فرصت را برای دریافت این محصول درجه یک از دست نداده و برای سفارش دهی به مدیر فروش مراجعه نمایید

پودر بندکشی رنگی یکی از محبوب ‌ترین مدل‌های این محصول به شمار می رود که واحدهای تولیدکننده آن را در طیف رنگی وسیعی با خاصیت نفوذ ناپذیری به تولید رسانده اند.

اگر از پودر بندکشی مناسب برای پر نمودن حد فاصله میان کاشی و سرامیک استفاده نشود با نشتی آب به زیر ساخت‌ ها شاهد خسارت جبران ناپذیر خواهد بود به همین دلیل استفاده از پودر بندکشی رنگی متناسب با رنگ کاشی و سرامیک نصب شده بهترین راهکار می باشد.

قیمت پودر بندکشی ضد آب 5 کیلویی

قیمت پودر بندکشی ضد آب 5 کیلویی

کارخانجات بسیاری در زمینه تولید پودر بندکشی در حال ارائه خدمات می باشند که یکی از پر فروش ترین آن ها برند لیمو فیکس می باشد که توانسته با ارائه کیفیت مورد تایید و قیمت مناسب توجهات زیادی را به سمت خود جلب نماید

قیمت پودر بندکشی ضد آب ۵ کیلویی با در نظر گرفتن پارامتر هایی همچون سطح کیفیت، برند سازنده، نوسان خرید مواد اولیه، نوع بسته بندی، شرکت عرضه کننده و بسیاری موارد دیگر تعیین خواهد شد و از طریق مجموعه های مختلف اطلاع رسانی میگردد.

برای دسترسی به آخرین به روز رسانی قیمت ها میتوانید از طریق درگاه های ارتباطی فضای مجازی مانند  کانال تلگرام، پیج اینستاگرام  و ایمیل به مدیر فروش این مجموعه مراجعه فرمایید.

خرید پودر بند کشی نانو

خرید پودر بند کشی نانو

برخی از مهمترین مزایای پودر بندکشی نانو که موجب رضایتمندی خریداران گردیده شامل مقاومت سایشی، انعطاف پذیری بالا، درصد سیمان بالا، غیر قابل اشتعال، مقاوم در برابر گرما و سرما، عدم ترک خوردگی، نحوه اجرای آسان، قدرت چسبندگی عالی و… می شوند.

خرید پودر بندکشی نانو از طریق فروشگاه های اینترنتی یکی از راحت ترین و ساده ترین روش های تهیه این محصول به شمار می رود که در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده زیرا امکان سفارش دهی برای همه افراد از سراسر ایران را فراهم نموده است.

انواع پودر بندکشی که در بازار به چشم می‌خورد شامل پودر بندکشی رنگی، پودر بندکشی نانو، پودر بندکشی پلیمری، پودر بندکشی اسیدی، پودر بندکشی آنتی باکتریال و پودر بندکشی ضد آب می شوند.

نحوه استفاده از پودر بند کشی بدانیم؟

نحوه استفاده از پودر بندکشی بدانیم؟ برای مشاهده بهترین عملکرد با توجه به دستورالعمل محصول باید آن را با غلظت مناسب که تقریباً نسبت ۴۰ به ۶۰ می باشد با آب ترکیب نمود و به آرامی هم بزنید تا کاملاً یکدست و یکنواخت شود سپس با کمک کاردک پلاستیکی آن را با قطر مناسب در فاصله میان کاشی و سرامیک پر نمایید.

قابل توجه خریداران گرامی بندکشی کاشی و سرامیک باید حداقل ۲۴ ساعت بعد از نصب کاشی و سرامیک انجام شود همچنین تا ۴۸ ساعت از تردد بر روی سطوح بندکشی شده خودداری نمایید و هر از گاهی بر روی آنها آب بپاشید زیرا موجب استحکام و کیفیت بیشتر بندکشی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ