قیمت خمیر درزگیر نانو | نمایندگی فروش پودر بندکشی

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

قیمت خمیر درزگیر نانو با توجه به سطح کیفیت آن تعیین می گردد و از طریق نمایندگی های فروش انواع پودر بندکشی که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند به اطلاع مشتریان خواهد رسید. چسب بندکشی از بهترین مواد می باشد.

بدون تردید در محیط های مرطوب درز بین کاشی یا سرامیک به دلیل استفاده زیاد از آب گرم و سرد و شستشو  با مواد شوینده به مرور زمان سست و مواد آن خارج می شود در این مواقع برای پیشگیری از نفوذ نم و رطوبت به ساختمان استفاده از خمیر درزگیر یک پیشنهاد فوق العاده می باشد.

خمیر درزگیر نانو از رزین های با کیفیت عالی و مقاومت زیاد در برابر نفوذ آب به تولید رسیده همچنین این محصول در برابر سایدگی نیز از خود مقاومت نشان می دهد.

قیمت خمیر درزگیر نانو در نمایندگی

قیمت خمیر درزگیر نانو در نمایندگی هایی که محصولات خود را به دو شیوه حضوری و اینترنتی عرضه می نمایند به دلیل حذف واسطه ها و لالان بسیار به صرفه خواهد بود.

از خمیر درزگیر نانو برای آب بندی محیط های بسیاری استفاده خواهد شد که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. سرویس های بهداشتی
  2. سینک ظرفشویی
  3. کاشی و سرامیک
  4. انواع سنگ
  5. حمام
  6. آشپزخانه
  7. تراس
  8. سونا، جکوزی و استخر
  9. ترمیم بندکشی های تخریب شده
  10. ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب

قابل توجه خریداران گرامی برای استعلام قیمت روز این محصول علاوه بر تماس تلفنی می توانند از طریق فضای مجازی با مدیر فروش ارتباط مستقیم برقرار نمایند.

قیمت خمیر درزگیر کاشی و سرامیک نانو پومکس

قیمت خمیر درزگیر کاشی و سرامیک نانو پومکس

قیمت خمیر درزگیر کاشی و سرامیک نانو پومکس با در نظر گرفتن معیارهای بسیاری از جمله هزینه‌های تولید، قیمت خرید مواد اولیه، درجه کیفیت، شرایط تورم اقتصادی، تحولات بازار ارز، میزان عرضه و تقاضا در کشور و غیره تعیین میگردد.

به طور کلی کاربرد اصلی پودر بندکشی و خمیر درزگیر پیشگیری از نفوذ آب می باشد لذا این محصول که با فناوری نانو به تولید رسیده قدرت چسبندگی بسیار بیشتری داشته و در شرایط آب و هوایی مختلف از نفوذ آب جلوگیری خواهد کرد.

بهترین راهکار جهت دریافت بهترین قیمت این محصول خرید مستقیم و بدون واسطه از واحد تولیدی می باشد لازم به ذکر است که برند پومکس یکی از پرطرفدارترین کارخانه‌های تولید انواع چسب های ساختمانی با کیفیت عالی می باشد که محصولات خود را به صورت مستقیم از طریق وب سایت دکاردن در اختیار متقاضیان قرار داده است.

معایب خمیر درزگیر نانو چیست؟

معایب خمیر درزگیر نانو چیست؟

از مزیت های منحصر به فرد خمیر درزگیر نانو  می توان به مواردی همچون واتر پروف کنندگی ۱۰۰ درصد بدون نیاز به تخریب کاشی و سرامیک، بدون بو و عوارض شیمیایی، اجرای سریع و آسان توسط همه افراد، نفوذ پذیری کامل به عمق سازه و… اشاره نمود.

برخی از مزایای بیشمار این محصول در بالا ذکر شد لذا در این قسمت از مقاله به پرسش معایب خمیر درزگیر نانو چیست پرداخته ایم که شامل موارد زیر می شوند:

  • برای مکان هایی با حرکات اتصالی زیاد مناسب نمی باشد
  • این محصول در برابر فشار مداوم عملکرد خوبی دارد اما در حرکت مداوم به خوبی عمل نمی کند
  • اگر در زمان استفاده اگه لایه بسیار نازکی با ضخامت کم استفاده شوند عملکرد خوبی نخواهد داشت

طرز استفاده خمیر درزگیر و پودر بندکشی

طرز استفاده خمیر درزگیر و پودر بندکشی

طرز استفاده خمیر درزگیر و پودر بندکشی به این صورت می باشد که خمیر را با سیمان سفید مخلوط کرده و هم میزنید تا به صورت دوغاب در آید سپس آن را بر روی سطح مورد نظر ریخته و با کاردک محلول را در همه سطوح حرکت دهید و سریعاً با دستمال جاذب آب کاشی و سرامیک را پاک نمایید بعد مقداری از درزگیر نانو را به صورت خمیر آماده کرده و در کنج ها با ضخامت سه تا پنج میلیمتر استفاده کنید.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق درگاه های ارتباطی با مشاور فروش تماس حاصل فرمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ