فروش چسب کاشی پودری پلاس پاکت بنفش پومکس

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

فروش چسب کاشی در مدل پودری پلاس با برند محبوب پومکس در پاکت های بنفش ۲۵ کیلویی توسط نمایندگی ها  و فروشگاه های آنلاین انجام خواهد شد.

چسب کاشی یک ماده شیمیایی کاربردی بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر خواهد بود که در دو نوع خمیری و پودری تولید و مورد استفاده قرار گرفته است.

چسب کاشی برای بند کردن و چسباندن انواع کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و… بر روی کف و بدنه سالن ها به کار برده می شود و بهترین قابلیت مقاوم در برابر رطوبت بعد از خشک شدن و نحوه اجرای ساده و بسیار پرطرفدار می باشد

فروش چسب کاشی پودری

فروش چسب کاشی پودری با بهترین شرایط و امکانات از فعالیت‌های مهم این مجموعه می باشد که توانسته در سال های اخیر با جلب رضایت خریداران بیشترین سطح سفارش را به خود اختصاص دهد.

قابل توجه خریداران گرامی چسب کاشی پودری برای هر متر مربع ۵/۲ تا ۳ کیلو گرم احتیاج است که برای استفاده از هر بسته ۲۵ کیلویی باید در ۶ لیتر آب مخلوط شود و بعد از فعال شدن قابلیت های شیمیایی در محل مورد نظر اعمال شود.

از مهمترین کاربردهای چسب کاشی پودری در صنعت ساخت و ساز می‌توان به نصب انواع کاشی، سرامیک و موزاییک، نصب پنل های دکوری، استفاده در دیوارهای داخلی و سقف ها، قابلیت نصب بر روی پوشش های قدیمی، ایرانیت، گچ تزیینی و… اسره کرد‌.

کارخانه چسب کاشی و سرامیک در پایتخت

کارخانه چسب کاشی و سرامیک در پایتخت

این مجموعه به عنوان پربازدیدترین سایت فروش چسب های ساختمانی به خصوص چسب کاشی و سرامیک در ایران در حال ارائه خدمات می‌باشد و  تحت نظر نمایندگی تهران بوده تا محصول مورد نظر با مناسب ترین قیمت در دسترس خریداران قرار بگیرد.

کارخانه چسب کاشی و سرامیک در پایتخت این امکان را فراهم نموده تا محصول مورد نظر با کیفیت درجه یک تولید و به صورت مستقیم برای خریداران در سراسر کشور ارسال شود.

مهمترین خواص چسب کاشی که موجب افزایش روز افزون طرفداران این محصول گردیده شامل استحکام و قدرت چسبندگی بالا، بدون کاهش حجم و ترک خوردگی، مقاوم در برابر لغزش، سرعت اجرایی بالا، مقاومت عالی در برابر گرما، سرما و رطوبت است.

صادرات چسب کاشی پودری دارای استاندارد

خوشبختانه در کشور در زمینه تولید چسب های ساختمانی به قدری پیشرفت نموده ایم که این محصول در کارخانه پومکس با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از دستگاه و امکانات پیشرفته با کیفیت درجه یک تولید گردیده است.

قابل توجه خریداران گرامی در زمان استفاده از چسب کاشی باید از این که بعد از کش ساعت نمایید همچنین در صورت برخورد احتمالی با چشم فورا با آب و صابون فراوان شسته شود.

صادرات چسب کاشی پودری دارای استانداردهای بین المللی  بسیار رواج پیدا کرده و این محصول با بهترین شرایط و امکانات به صورت غیر حضوری  برای کشورهای همسایه صادر خواهد شد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از آن مشاور فروش راهنمایی دریافت کنید.

فروش چسب کاشی عمده در تهران

فروش چسب کاشی عمده در تهران

معمولاً چسب های کاشی باید در بسته بندی پلمب اولیه در محیط هایی به دور از تابش مستقیم آفتاب و یخ زدگی در دمای ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد نگهداری شوند.

فروش چسب کاشی عمده در تهران به صورت حضوری و اینترنتی انجام خواهد شد متقاضیان گرامی برای ثبت سفارشات می‌توانند از طریق این وبسایت به راحتی اقدام نمایند و محصول مورد نظر را در اسرع وقت در شهر خود تحویل بگیرند.

صاحبان فروشگاه و مغازه داران برای رفع نیاز مشتری و همچنین کسب بیشترین حاشیه سود اقدام به خرید عمده می نمایند شایان ذکر است که در این مجموعه با توجه به حجم سفارش تخفیف هایی در نظر گرفته شده که موجب کاهش قیمت نهایی میگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ