خرید پودر بند کشی از مراکز فروش در تهران

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

خرید پودر بندکشی را می توانید با بهترین شرایط و امکانات از مراکز فروش در تهران انجام دهید و تجربه یک خرید مطمئن و سودمند را داشته باشید.

پودر بندکشی یکی از مصالح جدید ساختمانی به شمار می‌رود که علاوه بر بند کشی میان کاشی و سرامیک باعث زیبایی کاشیکاری و همچنین پیشگیری از نفوذ رطوبت می گردد.

پودرهای بندکشی موجود در بازار در دو نوع بر پایه سیمان و بر پایه اپوکسی تولید و راهی بازار شده اند که هر کدام طرفداران خاصی دارد این محصول به دلیل قدرت چسبندگی بالا و ممانعت از نفوذ آب نسبت به ملات های بند کشی سنتی امروزه خواهان بیشتری دارد.

خرید پودر بند کشی در تهران

خرید پودر بندکشی در تهران در نمایندگی های رسمی به صورت حضوری و اینترنتی تا متقاضیان از اقسام نقاط کشور به راحتی نسبت به تهیه محصول مورد نظر اقدام نمایند.

برخی از ویژگی های پودرهای بندکشی شامل چسبندگی زیاد، ایجاد یک پوشش محافظتی و عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، تعبیه یک لایه محافظتی با خاصیت آنتی باکتریال، مقاومت و استحکام بالا در برابر شکستن و ترک خوردن، سهولت در اجرا، تنوع رنگی بالا و… می شوند‌.

پایتخت به عنوان بزرگترین مرکز عرضه کننده پودرهای بندکشی با کیفیت درجه یک در کشور در حال فعالیت می باشد و توانسته با برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده بهترین شرایط سفارش دهی را برای مشتریان فراهم نماید.

قیمت پودر بندکشی خارجی مرغوب

قیمت پودر بندکشی خارجی مرغوب

پودر های بندکشی دارای انواع متنوع می باشند تا افراد با توجه به نیاز و خود محصول مورد نظر را سفارش دهند مهمترین آنها شامل موارد زیر خواهد شد:

  1. پودر های بندکشی رنگی
  2. پودر های بندکشی ضد آب
  3. پودر های بندکشی آنتی باکتریال
  4. پودر های بندکشی اسیدی
  5. پودر های بندکشی نانو

قیمت پودر بندکشی خارجی مرغوب به دلیل هزینه های واردات نسبت به برندهای داخلی بالاتر می باشد اما همواره به دلیل کیفیت درجه یک در بازار های فروش بسیار پرطرفدار بوده و سفارشات زیادی را سمت خود معطوف نموده است.

در بازارهای فروش برند های داخلی و خارجی بسیاری مورد معامله قرار گرفته‌اند که متقاضیان جهت دریافت محصولی با کیفیت اصل و درجه یک می‌توانند به فروشگاه های رسمی مراجعه نمایند. خرید پودر بند کشی از این مرکز امکان دارد.

قیمت پودر بندکشی ضد آب پومکس

قیمت پودر بندکشی ضد آب پومکس

با استفاده از پودر بندکشی برند پرطرفدار پومکس می توانید ۲۴ ساعت بعد از نصب کاشی و سرامیک بندکشی محیط های مرطوب مانند آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، حمام، تراس و… را انجام دهید.

قیمت پودر بندکشی ضد آب پومکس به صورت روزانه در این مجموعه اطلاع رسانی می گردد جهت دستیابی به آخرین فایل لیست قیمت می توانید از طریق فضای مجازی با مدیریت فروش سایت ارتباط برقرار نمایید.

لازم به ذکر است که برای مشاهده بهترین عملکرد در زمان استفاده از پودر بندکشی بهتر است و دمای محیط بین ۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد باشد همچنین بعد از انجام بندکشی و گذشت ۴۸ ساعت از آن به آرامی بر روی آنها آب بریزید تا اتصالات مستحکم تر شوند و آب بندی بهتری اعمال گردد. خرید پودر بند کشی از دکاردن صورت می گیرد.

تولید پودر بندکشی آنتی باکتریال

تولید پودر بندکشی آنتی باکتریال

خاصیت آنتی باکتریال پودر های بندکشی موجب می‌شود تا از رشد و تکثیر باکتری ها و میکروب ها جلوگیری شود و همچنین از ایجاد شوره و سفیدک نیز برای سطح جلوگیری می نماید و به همین دلیل از این محصول می‌توان در محیط های بهداشتی و درمانی استفاده نمود.

تولید پودر بندکشی آنتی باکتریال در کارخانجات مجهز و با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک انجام خواهد شد تا محصول نهایی از کیفیتی استاندارد و قابل قبول برخوردار باشد.

برای سفارش دهی مستقیم و بدون واسطه محصول از کارخانه تولید کننده می توانید با مدیریت فروش سایت در ارتباط باشید.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز دکاردن

یکی از محصولاتی که برای چسباندن کاشی و آجر نسوز کارایی دارد پودر بندکشی است چرا که شما با استفاده از پودر بندکشی راحت می توانید درزها را بندکشی کرده و طول عمر بالایی داشته باشد. پودر بندکشی با بهترین کیفیت و قیمت در تهران تولید و عرضه می شود.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز مناسب برای هر نوع آجری است و دارای بهترین کیفیت ممکن می باشد از این رو می توانید از این ماده برای هر نوع مصالح و در دمای بالا و یا پایین استفاده کنید چون سازگار است.

نحوه استفاده از پودر بندکشی نانو

نحوه استفاده از پودر بندکشی نانو بسیار اسان است و شما می توانید راحت از پودر بندکشی نانو برای درزگیری فاهای مختلف و مصالح مختلف استفاده کنید برای خرید پودر بندکشی مرغوب با ما در تماس باشید.

اقدام کنید و 48 ساعت اجازه دهید تا خشک شود. باید این ماده را تهیه و با آب مخلوط کنید و میزان این کار برای هر بسته 5 کیلویی حدودا 2 لیتر اب افزوده و خوب    ترکیب نمایید و از کاردک نرم برای پر کردن درزها استفاده کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ