خرید پودر بندکشی کاشی و سرامیک پومکس

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

خرید پودر بندکشی در برند پرطرفدار پومکس برای بند کشی انواع کاشی و سرامیک بسیار رواج پیدا کرده زیرا علاوه بر کیفیت عالی از قیمت مناسب برخوردار است.

پودر بند کشی در حقیقت از جمله محصولات ساختمانی محسوب می شود که دارای رنگ بندی و مدل های متنوع می باشد که هرکدام از توانایی‌ها و قابلیت‌های مشخصی برخوردار هستند.

در گذشته استفاده از مخلوط سیمان سفید و پودر سنگ به صورت دوغاب برای بندکشی انواع کاشی و سرامیک رواج داشته اما در سال‌های اخیر و ساخت و سازهای مدرن پودر بندکشی که به صورت نیمه آماده عرضه شدند بسیار پر طرفدار می باشند.

خرید پودر بندکشی پومکس

خرید پودر بندکشی پومکس را میتوانید به صورت مستقیم از طریق این شرکت بازرگانی انجام دهید و با حذف واسطه ها و دلالان بهترین شرایط خرید را داشته باشید.

واحد تولید کننده پومکس با بهره‌مندی از مواد اولیه مرغوب و امکانات و دستگاه های به روز دنیا این محصول را در بسته بندی های ۵ کیلوگرمی و رنگ بندی متنوع از جمله قرمز، زرد، سبز، آبی، مشکی و… تولید و به بازار عرضه نموده است.

متقاضیان می توانند برای شناخت بهتر محصول و همچنین دریافت مستقیم از درب کارخانه از طریق راه های ارتباطی ارائه شده با مشاور فروش در ارتباط باشند.

فروش پودر بند کشی در تهران

فروش پودر بند کشی در تهران

از مهمترین مزایای پودر بندکشی باکیفیت که در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته می توان به قدرت چسبندگی عالی با سطوح مختلف، آماده به مصرف بودن و اجرای آسان، مقاومت ۱۰۰ درصد در برابر نفوذ آب، رنگ بندی متنوع، بعد از خشک شدن سطح کار صاف و صیقلی و … اشاره داشت.

فروش پودر بند کشی در تهران به دو صورت سنتی یا نوین اینترنتی انجام خواهد شد تا در این صورت همه مشتریان از اقسام نقاط کشور به راحتی جهت تهیه محصول مورد نظر اقدام نمایند.

نمایندگی فروش پودر بندکشی و همچنین سایر چسب های ساختمانی در شهرهای بزرگ از جمله تهران، اصفهان، مشهد، کرمان، شیراز، تبریز و غیره در حال ارائه خدمات می باشند تا نیاز بازار را به بهترین نحو ممکن تامین نمایند.

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال لیموفیکس

پودر های بندکشی در مدل های متنوع به تولید رسیده اند که یکی از پرفروش ترین آن ها مدل آنتی باکتریال می باشد که با توجه به مواد اولیه موجود در آن از رشد و تکثیر باکتری ها جلوگیری می نماید از همین رو در محیط های بهداشتی و درمانی بسیار کاربردی می باشد.

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال لیموفیکس با در نظر گرفتن پارامترهای ازجمله نوسان هزینه مواد اولیه، حجم بسته بندی، سطح کیفیت و فروش عمده یا جزئی تعیین و به اطلاع نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین خواهد رسید.

از مهمترین محیط های مناسب برای به کارگیری پودر بندکشی آنتی باکتریال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بیمارستان ها و درمانگاه ها
  • فضاهای داخلی و خارجی
  • مناطق مرطوب
  • استخرها
  • سرویس های بهداشتی
  • حمام

میزان مصرف پودر بندکشی چقدر است؟

میزان مصرف پودر بندکشی چقدر است؟

روش استفاده از پودر بندکشی بدین صورت می باشد که مقدار مورد نیاز خود را با تقریبا ۳۰ الی ۴۰ درصد وزن پودر با آب تمیز مخلوط نمایید و بعد از سه دقیقه هم زدن و به دست آمدن ملاتی همگن به آن دو دقیقه استراحت داده و سپس هم زده و آن را در محل مورد نظر اعمال نمایید.

میزان مصرف پودر بندکشی چقدر است؟ لازم به ذکر است که میزان مصرف با توجه به برند تولید کننده متفاوت می باشد به عنوان مثال به یک کیلو گرم پودر بندکشی پومکس برای ۵ متر مربع با درز ۶ میلیمتر احتیاج است.

برای اطلاعات دقیق تر از سایر برندها و مشاهده بهترین عملکرد می توانید از کارشناسان فروش مشاوره دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ