خرید و فروش چسب کاشی در تهران

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

خرید و فروش چسب کاشی در تهران در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده و مشتریان به صورت حضوری و اینترنتی می توانند محصول مورد نظر را تهیه نمایند.

چسب کاشی از جمله مواد شیمیایی می باشد که با استفاده از آن می توان انواع کاشی و سرامیک مورد نظر را در سطوح مختلف نصب نمود و به دلیل صرف زمان کمتر، استحکام و خاصیت آبگریز بودن چسب این محصول نسبت به ملات های سنتی بسیار پر طرفدار تر می باشد.

چسب های کاشی با ترکیبات مختلف و فرمولاسیون ویژه در انواع مختلف تولید و راهی بازارهای فروش شده اند برای شناخت بهتر این محصول به ادامه مقاله مراجعه نمایید.

خرید چسب کاشی پومکس

خرید چسب کاشی پومکس را میتوانید از این مجموعه با بهترین قیمت و کیفیت بازار انجام دهید و با حذف واسطه ها و تهیه محصول به صورت مستقیم از تولید کننده بهترین تجربه خرید را به ارمغان آورید‌.

با استفاده از چسب کاشی کاشی و سرامیک را میتوان بر روی سطوح مختلف نصب نمود که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • دیوارهای بتنی
  • دیوارهای گچی
  • دیوارهای سیمانی
  • قطعات پیش ساخته
  • سطوح قدیمی کاشی کاری
  • بر روی انواع سنگ، چوب، آجر و موزاییک نصب شده

یکی از پرطرفدار ترین برندهای چسب کاشی پودری و خمیری در بازار پومکس می باشد که این محصول را با کیفیت درجه یک با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده و در نتیجه رضایت و توجه آنها را جلب نموده است.

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس

چسب های کاشی تولید شده در برند محبوب لیموفیکس در نوع خمیری شامل بسته بندی  ۵/۱۲ کیلویی می شوند و به صورت پودری در بسته بندی های ۲۰ کیلویی راهی بازارهای فروش شده اند.

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس نسبت به برندهای داخلی بالاتر می باشد و علت آن هزینه های واردات خواهد بود اما به دلیل کیفیت درجه یک و مرغوبی که دارد در بازارهای فروش بسیار پرطرفدار می باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چسب های کاشی که توجهات بسیاری را در صنعت ساخت و ساز به خود جلب نموده کم کردن بار مرده طبقات می باشد زیرا تقریبا بررسی های صورت گرفته در صورت نصب کاشی و سرامیک با چسب کاشی در هر متر مربع تقریباً ۵ الی ۶ کیلوگرم بار مرده ساز خواهد بود اما در زمان استفاده از ملات های سنتی این میزان حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد.

قیمت چسب کاشی کوچک آنتیک

قیمت چسب کاشی کوچک آنتیک

کاشی های کوچک آنتیک که معمولاً در نماسازی ساختمان استفاده خواهد شد را می توانم به راحتی با چسب کاشی نصب نمود تا از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد همچنین از نفوذ آب و رطوبت از طریق نما به سازه جلوگیری نماید.

قیمت چسب کاشی کوچک آنتیک را می توانید به راحتی از مرکز فروش مقابل استعلام بگیرید و با مقایسه نمودن قیمت ها در برندهای مختلف بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

چسب کاشی کوچک به صورت خمیری خواهد بود که آماده به مصرف می باشد و نیاز به ترتیب شدن با آب را نخواهد داشت.

قیمت چسب کاشی سطلی اکام گستر

قیمت چسب کاشی سطلی اکام گستر

برخی از مهمترین ویژگی های چسب های کاشی خمیری چه باعث شده این محصول جایگزین ملات های ماسه و سیمان سنتی شود شامل قدرت چسبندگی بسیار عالی، سرعت اجرای بالا، کیفیت اجرای بهتر و… می‌شوند‌.

قیمت چسب کاشی سطلی آکام گستر نسبت به کیفیت محصول بسیار مناسب خواهد بود به همین دلیل در بازار های فروش بسیار پرطرفدار می باشد.

مشتریان جهت مشاهده آخرین بروزرسانی قیمت ها در برندهای مختلف می توانند از طریق فضای مجازی (واتساپ، تلگرام، اینستاگرام) با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ