خرید و فروش انواع چسب کاشی و سرامیک پایتخت

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

انواع چسب کاشی و سرامیک در نمایندگی پایتخت با بهترین قیمت و کیفیت مورد خرید و فروش قرار گرفته است لذا جهت برقراری ارتباط مستقیم این مرکز پخش  را دنبال فرمایید‌.

در گذشته در ساختمان ها برای بند کردن مصالحی همچون کاشی و سرامیک از ملات سیمان استفاده میشد اما در چندین دهه اخیر و با پیشرفت های چشمگیر در این صنعت انواع چسب کاشی و سرامیک به تولید رسیده اند.

چسب های کاشی و سرامیک که معمولاً از ترکیب مواد شیمیایی و معدنی به دست آمده اند دارای قدرت چسبندگی فوق العاده می باشند و نحوه اجرای آنها بسیار ساده خواهد بود.

انواع چسب کاشی و سرامیک در پایتخت

انواع چسب کاشی و سرامیک در پایتخت به دو روش سنتی و نوین اینترنتی در دسترس متقاضیان قرار گرفتند تا در این صورت نیاز بازار به بهترین نحو تامین گردد.

چسب کاشی و سرامیک در انواع مدل های مختلف با کاربردهای ویژه به تولید رسیده لذا همه مدل ها را می توان به دو گروه چسب کاشی خمیری و چسب کاشی پودری تقسیم نمود.

متقاضیان گرامی برای خرید بدون واسطه از نمایندگی تهران می‌توانند هم اینک از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با مدیر فروش ارتباط مستقیم  برقرار نمایند و با دریافت محصول با کیفیت و قیمت تضمین شده بیشترین حاشیه سود را از آن خود نمایند.

قیمت چسب سرامیک دیوار خمیری

قیمت چسب سرامیک دیوار خمیری

چسب سرامیک خمیری از قابلیت بالایی در جلوگیری از نفوذ آب برخوردار است همچنین این محصول برای سرامیک برای دیوار های گچی یک پیشنهاد فوق العاده می باشد زیرا مقاومت زیادی در برابر کشش و فشار خواهد داشت.

قیمت چسب سرامیک دیوار خمیری با توجه به برند تولید کننده و سطح کیفیت آن متفاوت خواهد بود از همین رو برای استعلام قیمت روز می توان از طریق دفاتر فروش و همچنین فروشگاه های اینترنتی اقدام فرمایید.

معمولاً در بازار چسب کاشی و سرامیک خمیری در انواع برندهای متنوع با بسته بندی های مختلف ۱ کیلویی، ۵ کیلویی و ۵/۱۲ کیلویی مورد خرید و فروش قرار گرفته که از مهمترین مارک ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برند شیمی ساختمان
  • برند ساروج
  • برند پومکس
  • برند لیمو فیکس
  • برند هنکل

قیمت چسب کاشی سطلی فروش ویژه

قیمت چسب کاشی سطلی فروش ویژه

از مهمترین مزایای استفاده از چسب کاشی خمیری می توان به طول عمر و استحکام بالای چسب، به دلیل سبک بودن بار سازه را کاهش میدهد،  اشغال فضای کمتر، قابل استفاده در محیط های مرطوب، مقاومت عالی در برابر تنش ها و تکان های ساختمان، سرعت بالا در زمان نصب و … اشاره داشت.

قیمت چسب کاشی سطلی فروش ویژه به صورت عمده در این شرکت بازرگانی بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود زیرا از تخفیفات فوق العاده ای بهره مند خواهید شد که موجب کاهش چشمگیر قیمت نهایی می گردد.

برای مشاهده لیست به روز قیمت ها و اطلاع از درصد تخفیف ها با توجه به حجم سفارش کافیست از طریق فضای مجازی به کارشناس فروش سایت مراجعه نمایید.

قیمت چسب کاشی پودری ضد آب

با استفاده از چسب کاشی پودری میتوان انواع کاشی و سرامیک، سنگ و موزاییک، کاشی پرسلان، آجر و … را به راحتی با صرف زمان و هزینه کمتر نصب نمود.

چسب کاشی پودری بر پایه مواد مختلف از جمله پودر های معدنی، سیمان، مواد افزودنی پلیمری و غلظت دهنده به صورت تک جزئی به تولید رسیده و تنها با مخلوط کردن در آب قابل استفاده می باشد.

قیمت چسب کاشی پودری ضد آب با در نظر گرفتن معیارهای بسیاری از جمله سطح کیفیت، قیمت خرید مواد اولیه، برند سازنده، نوع مواد استفاده شده، نوسانات اقتصادی کشور، حجم و نوع بسته بندی و … تعیین و به اطلاع فروشندگان خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ