تولید بهترین درزگیر کاشی و سرامیک پودری

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

تولید بهترین درزگیر کاشی و سرامیک پودری در کارخانجات مجهز به امکانات و دستگاه های پیشرفته تولید خواهد شد نه از طریق نمایندگی ها به صورت حضوری و اینترنتی عرضه شده است.

در گذشته برای پر کردن درز ها و ترمیم بند کشی های کاشی و سرامیک از دوغاب استفاده میشد که تشکیل شده از پودر سنگ و سیمان بود اما به دلیل آنکه خروجی کار خوب نبوده و از قدرت آبگریزی بالایی برخوردار نبوده است امروزه چسب های درزگیر کاشی و سرامیک جایگزین روش های سنتی شده اند.

پودر درزگیر کاشی و سرامیک از قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده برخوردار می باشد که مهمترین آنها ضد شوره و ضد ترک بودن این محصول است.

تولید بهترین درزگیر کاشی و سرامیک

بهترین درزگیر کاشی و سرامیک در تهران را می توانید از مرکز فروش مقابل به صورت غیر حضوری جویا شوید و با بهره مندی از بهترین قیمت و کیفیت بازار تجربه یک خرید عالی را به ارمغان آورید.

بعد از نصب کاشی و سرامیک معمولاً بندکشی میان آن ها انجام خواهد شد که در برخی محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی که از شوینده ها اسیدی نیز استفاده می شود بندکشی ها در کوتاه مدت از بین خواهند رفت لذا اگر با استفاده از درزگیر کاشی و سرامیک این مشکل حل نشود باعث نشتی رطوبت به طبقات پایین یا دیوارهای مجاور خواهد شد.

پخش بهترین پودر بندکشی نانو

پخش بهترین پودر بندکشی نانو

یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی مدرن که با فناوری نانو به تولید رسیده است پودر بندکشی نانو می باشد که باید با درصد مشخص آب ترکیب گردد تا ملاتی کاملاً یک دست و همگن را ایجاد نماید که از نفوذ پذیری آب و رطوبت به صورت صد درصد تضمینی جلوگیری کند.

پخش بهترین پودر بندکشی نانو در شرکت بازرگانی دکاردن صورت می پذیرد در نتیجه متقاضیان از سراسر ایران که امکان مراجعه حضوری به نمایندگی ها را ندارند می توانند به راحتی با صرف زمان و هزینه کمتر نسبت به سفارش دهی اقدام نمایند.

پودر های بندکشی نانو علاوه بر کاشی و سرامیک برای آب بندی نمودن انواع سنگ، آجر ،موزاییک و … نیز مناسب خواهند بود به همین دلیل مورد استقبال بی نظیر فعالان در صنعت ساخت و ساز قرار گرفته اند.

دوغاب آماده نانو چیست؟

دوغاب آماده نانو چیست؟

لازم به ذکر است که در صورت سفارش عمده محصولات از این مجموعه در کنار بهرمندی از درصد تخفیفات ویژه شاهد خدمات ارزنده پس از فروش مانند ضمانت مرجوعی بار نیز خواهید بود.

دوغاب آماده نانو چیست؟ محصولی مدرن و پرطرفدار در ساختمان سازی می باشد که به صورت خمیر در می آید و برای آب بندی و عایق کردن محیط های مرطوب به ویژه سرویس های بهداشتی با پر کردن انواع سوراخ ها و درز ها بسیار کاربردی می باشد.

در فرایند تولید دوغاب آماده نانو از مواد افزودنی با قدرت چسبندگی بالا و ضد آب استفاده شده که در برابر مواد شوینده شیمیایی و اسیدی بسیار مقاوم بوده و همچنین ۱۰۰% آنتی باکتریال می باشد.

نحوه استفاده از درزگیر نانو بدانیم؟

نحوه استفاده از درزگیر نانو بدانیم؟

نحوه استفاده از درزگیر نانو بدانیم؟ خریداران محترم توجه نمایید که بستگی به نوع درزگیر نانو خریداری شده خواهد داشت لذا خمیر های درزگیر نانو به صورت آماده به مصرف خواهد بود که به راحتی می توان آنها را استفاده نمود اما پودر های درزگیر نانو را باید با درصد مشخصی آب ترکیب کنید تا خمیر موردنظر حاصل شود لذا برای دریافت اطلاعات دقیق می توانید از کارشناسان متخصص سایت راهنمایی دریافت کنید.

جهت دریافت مشاوره، استعلام قیمت و موجودی، اطلاع از چگونگی ارسال بار و همچنین مشاهده کاتالوگ محصولات میتوانید از طریق فضای مجازی به مدیر فروش سایت مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ