پخش بهترین درزگیر کاشی و سرامیک در تهران

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

پخش بهترین درزگیر کاشی و سرامیک با کیفیت درجه یک و تضمین شده در تهران تولید و مستقیماً در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت جهت اطلاع از نحوه سفارش عمده این سایت فروش را دنبال فرمایید.

بندکشی و درزگیری سطوح مختلف از جمله کاشی و سرامیک یکی از مهمترین بخش ها در ساخت و ساز محسوب می‌شود که کاربردی ترین ابزار در حال حاضر خمیر های درزگیر کاشی و سرامیک می باشند.

در محیط های مرطوب که به صورت دائم در معرض تماس مستقیم با آب هستند مانند سرویس های بهداشتی، حمام و… احتمال از بین رفتن بندکشی ها و نفوذ رطوبت به زیرساخت ها بسیار زیاد است لذا بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از درزگیر مناسب و با کیفیت می باشد.

پخش بهترین درزگیر کاشی و سرامیک در تهران

پخش بهترین درزگیر کاشی و سرامیک در نمایندگی تهران با قیمت مناسب و بیشترین سطح مرغوبیت به دو شیوه سنتی و مدرن اینترنتی عرضه خواهد شد که در سال های اخیر و پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی سفارش دهی غیر حضوری بسیار رواج پیدا کرده است.

فرایند تولید و کیفیت مواد اولیه بیشترین تاثیر را در مرغوبیت درزگیر کاشی و سرامیک خواهد داشت.

درزگیر کاشی و سرامیک در بازار داخلی با برند های متعددی به چشم خواهد خورد که هر کدام از نظر سطح کیفیت و قیمت گذاری متفاوت می باشند البته بهترین راهکار دریافت محصول مطمئن مراجعه به نمایندگی های رسمی می باشد.

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک نانو وزن  5 کیلویی

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک نانو وزن 5 کیلویی

یکی از مهمترین بخش ‌های ساختمان که همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارد سرویس‌های بهداشتی می باشند که معمولاً برای شستشوی آنها از مواد اسیدی و شیمیایی استفاده شده به همین دلیل بندکشی ها به مرور زمان از بین خواهد رفت در این زمان بهترین روش آب بند برای پیشگیری از نفوذ آب استفاده از خمیر درزگیر نانو می باشد.

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک نانو وزن ۵ کیلویی در مجموعه دکاردن نازلترین قیمت بازار خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها و ارائه مستقیم محصول به دست خریدار قیمت نهایی با کاهش چشمگیری همراه خواهد بود.

به دلیل تنوع رنگ بندی کاشی و سرامیک خمیر های درزگیر کاشی و سرامیک نیز در رنگبندی  مختلف به تولید رسیده اند که هر کدام طرفداران خاص خود را خواهند داشت.

قیمت چسب درزگیر سرامیک لیموفیکس

قیمت چسب درزگیر سرامیک لیموفیکس

پرفروش ترین برند چسب درزگیر سرامیک در بازار متعلق به برند لیمو فیکس می باشد که به دلیل ارائه کیفیت درجه یک در ازای قیمت مناسب توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده است.

قیمت چسب درزگیر سرامیک لیموفیکس در این وب سایت روزانه اعلام می گردد بنابراین جهت دسترسی به فایل لیست قیمت میتوانید از طریق راه های ارتباطی همچون ایمیل، واتساپ، پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام که در سایت ذکر شده به مدیر فروش مراجعه نمایید.

شایان ذکر است که جلب رضایت و اعتماد خریدار از مهمترین اهداف این مجموعه می باشد بنابراین اگر پس از تحویل بار نقص یا ایرادی را در بسته بندی یا تاریخ انقضای محصولات مشاهده نمودید هماهنگی های لازم را با واحد پشتیبانی انجام داده و بار را برای تعویض و ارسال مجدد مرجوع نمایید.

نحوه استفاده از درزگیر نانو بدانید؟

نحوه استفاده از درزگیر نانو بدانید؟

در آخرین قسمت از این مقاله نحوه استفاده از درزگیر نانو بدانید؟

  1. ابتدا کلیه بندکشی های قدیمی و پوک شده را تراشیده و تمیز نمایید.
  2. طبق فرمول درج شده تقریباً یک لیتر از درزگیر نانو را با ۳ تا ۴ کیلو گرم پودر بندکشی یا سیمان ترکیب نموده
  3. ملات را هم زده تا کاملا همگن و یکدست شود
  4. سپس محلول حاصل را در سطح مورد نظر اعمال نمایید
  5. با کمک دستمال جاذب سطح اطراف کاشی ها را پاک نمودار تا فقط بندها از این محلول پر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه تهیه محصول به کارشناس فروش مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ