انواع چسب سرامیک | پخش بهترین چسب کاشی

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

انواع چسب سرامیک در مجموعه هایی که در زمینه تولید و پخش بهترین چسب های کاشی فعال هستند عرضه خواهد شد لذا مشتریان را برای سفارش غیر حضوری به این مجموعه دعوت می نماییم.

چسب های کاشی و سرامیک امروزه از ترند های صنعت ساخت و ساز به شمار می روند که با استفاده از آن ها می‌توان به راحتی انواع کاشی، سرامیک، موزاییک و… را بر روی کف و دیوارها نصب نمود.

استفاده از روش‌های قدیمی یعنی ملات های ماسه و سیمان برای چسباندن کاشی و سرامیک دیگر منسوخ شده و در پروژه های عظیم و مدرن ساختمانی از انواع چسب کاشی و سرامیک استفاده خواهد شد.

انواع چسب سرامیک مرغوب

انواع چسب سرامیک مرغوب در برند های گوناگون در فروشگاه های رسمی به چشم می خورد که هر کدام از قیمت و کیفیتی متفاوت برخوردار خواهند بود.

به طور کلی انواع چسب کاشی و سرامیک شامل دو نوع پودری و خمیری خواهد بود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند لذا چسب های خمیری به دلیل سهولت در استفاده و آماده به مصرف بودن مورد استقبال قرار گرفته اند و چسب های کاشی پودری برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب پرطرفدار خواهند بود.

جهت تولید انواع چسب سرامیک با کیفیت ممتاز بهره‌مندی از مواد اولیه درجه یک و امکانات و دستگاه های مجهز در کارخانجات معتبر الزامی می باشد.

قیمت چسب کاشی پودری

قیمت چسب کاشی پودری

چسب های کاشی پودری که بر پایه سیمان به تولید رسیده اند برای استفاده باید با درصد و مشخصه آب ترکیب گردند تا ملاتی کاملاً یکدست و یکنواخت حاصل شود لذا به دلیل کیفیت اجرای بالا نسبت به ملات های سنتی بسیار پرطرفدار تر خواهند بود.

قیمت چسب کاشی پودری با در نظر گرفتن سطح کیفیت و همچنین قیمت خرید مواد اولیه و شرایط و تحولات اقتصادی کشور تصویب و از مجموعه های گوناگون اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که مقدار مصرف چسب های کاشی پودری برای هر متر مربع کاشی کاری ۳ تا ۵ کیلوگرم است که نسبت به چسب های کاشی خمیری کمتر خواهد بود.

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی خمیری

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی خمیری

چسب کاشی خمیری محصولی آماده به مصرف است که به شکل خمیر بوده و در کارخانجات پیشرفته بر پایه رزین های امولسیونی به تولید رسیده است که از نظر ماهیت فیزیکی و پایه مواد تشکیل دهنده با نوع پودری تفاوت دارد.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی خمیری در برندهای هنکل و شیمی ساختمان را میتوانید در نمایندگی فروش و پایتخت به صورت حضوری و اینترنتی استعلام بگیرید و با پرداخت قیمت خط تولید بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

برای سفارش دهی غیرحضوری چسب کاشی خمیری به صورت عمده می توانید از طریق مرکز فروش مقابل اقدام نمایید تا با حذف واسطه ها محصول مورد نظر در موعد تعیین شده از درب کارخانه برایتان به سراسر کشور ارسال گردد.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج در سایت

لیست قیمت چسب کاشی ساروج در سایت

چسب کاشی ساروج در دو نوع خمیری و پودری با بسته بندی های با حجم های مختلف راهی بازارهای فروش شده است که عبارتند از:

  • چسب کاشی خمیری ۱ کیلویی
  • چسب کاشی خمیری ۵ کیلویی
  • چسب کاشی خمیری ۵/۱۲ کیلویی
  • چسب کاشی پودری ۲۰ کیلویی

لیست قیمت چسب کاشی ساروج در سایت دکاردن به صورت روزانه اطلاع رسانی خواهد شد مشتریان برای دستیابی به آخرین فایل قیمت ‌ها می‌توانند از طریق درگاه ‌های ارتباطی فضای مجازی که در قسمت مشاوره و فروش ذکر شده به مدیر فروش مراجعه نمایید.

علاوه بر اطلاعات تماس ارائه شده شما می‌توانید نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و نام شهر خود را در فرم های فروش ثبت و ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نمایند.

✅ مختص افرادی که چسب با کیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.

🔸کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ